20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #390 på: 02. Sep. 2008, 16:07 »
NEI NEI NEI.
Kan noen fortelle meg at dette med at Keegan er sparket/gått av selv, er bare tull og oppsinn??
Hva f... skal det i så fall være godt for? Det vil jo bare føre klubben enda et skritt tilbake. Å bytte manager 3 kamper inn i sesongen og 1 dag etter at transfervinduet stengte, har det vel nesten aldri kommet noe godt ut av. Og i hvertfall ikke når vi har åpna så positivt som vi har i år.

Jeg blir mildt sagt forbanna hvis dette stemmer og Keegan er borte. Det værste er at det er mer enn sannsynlig at det faktisk stemmer. Det meldes så mange steder nå at det vil overraske meg om det ikke er noe i ryktene. Jeg krysser fingre og tær og håper på et under helt til det er bekreftet...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #391 på: 02. Sep. 2008, 16:08 »
Araberne er flinke de. Kjøpelystne hvertfall ;D ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #392 på: 02. Sep. 2008, 16:09 »
Aldri om KK har gått selv. Det tror jeg rett og slett ikke på. Det eneste han kan være misfornøyd med er at klubben solgte Milner. Vi klarte å beholde Barton og Owen, og har i tillegg hentet inn et par spennende spillere. KK holder seg for god til slikt.

Er enig med Roblee. Tror nok at de hadde det møtet det går rykter om, men det var nok bare litt utlufting.

Chill out folkens.

Kesse: du skrev følgende: det er ikke noe pressekonferanse. Dette skrev du et par ganger. Oppi en suppe med 790 føkkings innlegg per sekund. Det er ikke rart at folk blir forvirret, spesielt når du ikke nevner at du har det fra SSN.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 02. Sep. 2008, 16:09 »
All sympati til King Kev. Gir opp jeg nå!
ER SÅ DRITT LEI AT KLUBBEN MIN BLIR STYRT SOM EN TEGNEFILM!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #394 på: 02. Sep. 2008, 16:09 »
hjelper ikke at ashley støtter wise....når han bare skal tjene penger...

hjelper ikke nå uansett om ashley ikke sparker keegan eller om han blir.....

ashley skal ut samma faen...

det vi så nå kommer te å skje igjen....så han skal bort..

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #395 på: 02. Sep. 2008, 16:11 »
Dere som er gjester i dette forumet + nufc fans, plz lag en profil og bli med i diskusjonen;)

Vi elsker å ta imot nye forumbrukere! ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 02. Sep. 2008, 16:12 »
Lasse: Opptil flere ganger skrev jeg dette : Fordi det er ikke blitt nevnt noen steder annet enn her på forumet. Hverken på NO eller SSN sies det noe om denne pressekonferansen..

Uansett, det er ingen pressekonferanse i følge noen av nyhetskildene eller Newcastle. Happy?

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #397 på: 02. Sep. 2008, 16:13 »
ja har skrevet ca 50 inlegg bare idag...3før idag tror jeg..ble medlem her for en uke siden eller noe..

fast nett hjemme...aldri hatt før:)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #398 på: 02. Sep. 2008, 16:13 »
For ein latterlig klubb!!!!!!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #399 på: 02. Sep. 2008, 16:13 »
Håper nesten Ashley får straff etter at han drakk under Arsenal kampen. IDIOT as :P

Tom-André

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #400 på: 02. Sep. 2008, 16:14 »
Hva er det som skjer nå? Keegen ut av Newcastle? Det kan jo ikke stemme. Håper virkelig at disse "ryktene" bare er tull, og at det bare har vært snakk om et lite oppvask møte, men at Keegen selvsagt skal fortsette. Hvis ikke gir jeg opp..  ???   Å sparke Keegen nå er noe av det dummeste jeg har hørt på lang lang tid fra Newcastle, og at han skulle gå frivillig.. Nå? 3 kamper inn i sesongen, høres veldig merkelig ut. Nei, håper det snart kommer noe som kan avkrefte dette

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #401 på: 02. Sep. 2008, 16:15 »
ja har skrevet ca 50 inlegg bare idag...3før idag tror jeg..ble medlem her for en uke siden eller noe..

fast nett hjemme...aldri hatt før:)

det er bra ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 02. Sep. 2008, 16:15 »
Ka Faen e det som skjer med klubben? Faen ta Ashley  >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #403 på: 02. Sep. 2008, 16:16 »
Dere som er gjester i dette forumet + nufc fans, plz lag en profil og bli med i diskusjonen;)

Vi elsker å ta imot nye forumbrukere! ;D

Nåja... Syntes vi er nok folk her eg, eg må jo faen stå i kø for å skrive innlegg.

Kesse: JEG fikk det med meg. Men det jeg mener er at jeg forstår godt at folk IKKE får det med seg. Du sier en ting, en annen sier en annen ting. Oppi alt dette dritet gidder ikke folk nødvendigvis tenke over alle aspekter ved det alle skriver, og dermed kom endel til å spørre om link osv. til den aktuelle pressekonferansen.

Og nei, jeg er ikke happy. Jeg er lei. Lei av å se på at mer eller mindre alle tror at vi står uten manager nå. Strengt tatt er det ikke en sjel her inne som vet noen som helst ting.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 02. Sep. 2008, 16:16 »
Hva er det som skjer nå? Keegen ut av Newcastle? Det kan jo ikke stemme. Håper virkelig at disse "ryktene" bare er tull, og at det bare har vært snakk om et lite oppvask møte, men at Keegen selvsagt skal fortsette. Hvis ikke gir jeg opp..  ???   Å sparke Keegen nå er noe av det dummeste jeg har hørt på lang lang tid fra Newcastle, og at han skulle gå frivillig.. Nå? 3 kamper inn i sesongen, høres veldig merkelig ut. Nei, håper det snart kommer noe som kan avkrefte dette
Alle sammen håper det samme som deg, men jeg er stygt redd vi snart får dårlige nyheter.
Men jeg vil ha de nyhetene NÅ. Samme faen om de bekrefter ryktene, eller avkrefter det. Jeg forventer å få vite det NÅ!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon