20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #375 på: 02. Sep. 2008, 15:56 »
Jeg har en følelse av at Keegan har valgt å gå av selv!! Ashley henter sikkert inn en billig trener, feks. roeder. han har jo som alle vet ikke peiling på klubbens budsjett osv..
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #376 på: 02. Sep. 2008, 15:57 »
Koker over for flere enn kesse tror jeg.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 02. Sep. 2008, 15:58 »
Nå koker det over for Kesse snart  ;D Det er visst ingen pressekonferanse.

Var like før nå ;)

Det er veldig greit hvis folk faktisk leser hva som blir skrevet i denne tråden før man poster, så slipper man å svare på det sammen 90 ganger.

INGEN PRESSEKONFERANSE !!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 02. Sep. 2008, 15:59 »
David Craig: ikke noe offisielt. Men den siste tiden har jeg fått følelsen av at vi kan høre noe om fra klubben om ikke så altfor lenge.

Dette mens det står ca 40-50 personer bak å synger "sack the board".

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #379 på: 02. Sep. 2008, 16:00 »
ok. Beklager,men sitter på jobb og ikke alltid man har tid til å lese gjennom alt da :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #380 på: 02. Sep. 2008, 16:00 »
Helvete, Kesse!!!! DU har skrevet at det ikke er pressekonferanse, men samtidig er det flere andre som har skrevet at de ER pressekonferanse! Ikke vær så jævlig arrogant og tro at alle tror på deg framfor andre.

Og for aller siste gang: HADDE HAN FÅTT SPARKEN HADDE KLUBBEN SAGT IFRA!!!!!!!!!!!!

Edit: jeg påstår ikke at du tar feil, men det er ingen grunn til å hisse seg pga at folk ikke tror på deg.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 02. Sep. 2008, 16:01 »
Tar det så lang tid å sparke han? Eller drive dei å finne ut om han skal slutte eller ikke ??  ::)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 02. Sep. 2008, 16:01 »
No er det alltid to sider av ein sak...Vi får venta med å dømma til pressekonferansen eller statement frå klubben. Somm kesse seier sikkert kjem i nermaste framtid.

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #383 på: 02. Sep. 2008, 16:02 »
Tipper det kommer en uttalelse fra klubben innen 30min :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 02. Sep. 2008, 16:02 »
Helvete, Kesse!!!! DU har skrevet at det ikke er pressekonferanse, men samtidig er det flere andre som har skrevet at de ER pressekonferanse! Ikke vær så jævlig arrogant og tro at alle tror på deg framfor andre.

Og for aller siste gang: HADDE HAN FÅTT SPARKEN HADDE KLUBBEN SAGT IFRA!!!!!!!!!!!!

Hvem tror du på?

SSN eller noen engelske forumbrukere?!

Tror du ikke at det ville vært en statement som sier at det skal være en pressekonferanse dersom det faktisk skulle være en? Jeg later ikke som jeg er en ITK, jeg bare sier det SSN sier.

sergeant

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #385 på: 02. Sep. 2008, 16:02 »
Ikke noe vits å ta sorgen på forskudd men hvis dette stemmer og at Dennis Wise tar over så er det bare å reise over dammen, kidnappe jævel'n, putte'n i en sekk og kasten på sjø'n som i gmale dager! Får han kontrollen så er jo hele klubben ruinert. Ikke nok med at vi har Joey Barton.... vi har Dennis Wise også!
Vil denne galskapen ingen ende ta?
"It is my club, I scored 206 goals for them and played for them for a decade ? I would do anything to help them." -Alan Shearer

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #386 på: 02. Sep. 2008, 16:03 »
det lkan jo godt hende at Keegan bare følte for å lufte ut sin aggresjon, tviler på at keegan går etter bare 8 måneder i klubben!

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #388 på: 02. Sep. 2008, 16:06 »
vil heller ha barton som manager  enn wise

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 02. Sep. 2008, 16:06 »
Eg støtter ikke å sparke KK, eg vil ikke ha Wise som manager, men om han blir det, så vil eg støtte han. Vil ikke vere det verste vi kan få tror eg. Desuten er han bestiss med Ashley, så kanskje Ashley støtter han. Men det beste ville vert å fått inn en araber sier bare eg.