20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Keegan  (Lest 167575 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Kevin Keegan
« Svar #345 på: 02. Sep. 2008, 15:33 »
SSN sa nå "has been sacked", men de har fått det fra setante tror jeg?! Noen med link dit?

Men ikke noe offisielt enda.. Virker veldig suspekt dette.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 02. Sep. 2008, 15:33 »
Flere andre kilder som melder, The Sun og Daily Mail blant annet.

Da MÅ han jo vere sparka. Om bare NOTW kommer ut å sier det så kan vi bare innse det. Neida, han er vel sannsynligvis fefrdig, men eg tar ingenting for gitt.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #347 på: 02. Sep. 2008, 15:33 »
Herregud for ein såpeopera. Går Keegan no så blir eg mildt sagt jævlig forbanna.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #348 på: 02. Sep. 2008, 15:34 »
har lest at folk i Newcastle tenker på å samles utenfor St. james's i kveld? for evt. å demonstrere.
Det sies at også noen kanskje vil boikotte Hull kampen! Funnet i diverse forum.

Dette blir litt dumt!!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 02. Sep. 2008, 15:35 »
Faen ta skysports, sier has been sacked, så fortsetter de å lese email fra fansen! Jeg tar fortsatt ingenting for gitt..,..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 02. Sep. 2008, 15:36 »
har lest at folk i Newcastle tenker på å samles utenfor St. james's i kveld? for evt. å demonstrere.
Det sies at også noen kanskje vil boikotte Hull kampen! Funnet i diverse forum.

Dette blir litt dumt!!

Støtter det 100%.

Å boikotte en kamp er det eneste vi supportere har som våpen dersom vi er i mot noe..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 02. Sep. 2008, 15:36 »
Hahahha må berre le når eg ser på antall managera vi har hatt sidan 97 og sist KK var her. Heilt jevla utruleg...For ein latterleg styrt klubb, både no og under Fat Fred!

Nesten so eg får lyst henga vekk drakta og skjerfet for godt.... :-[

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #352 på: 02. Sep. 2008, 15:37 »
er jo ikke dumt....man må få han vekk...og da burde alle som er i newcastle demonstrere mot han...

og boikotte hull kampen er jeg veldig FOR pluss mange kamper helt te han er borte..

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 02. Sep. 2008, 15:37 »
link til pressekonf?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 02. Sep. 2008, 15:38 »
Faen ta skysports, sier has been sacked, så fortsetter de å lese email fra fansen! Jeg tar fortsatt ingenting for gitt..,..

har du stream til sky sports?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 02. Sep. 2008, 15:39 »

har du stream til sky sports?

Nei, jeg ser den på livesport.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 02. Sep. 2008, 15:39 »
Faen da folk ! Det viktigeste er laget og klubben gjør det bra, og da kan vi ikke boikotte kampene ! Eg er for å demonstrere utenfor SJP, men ikke boikott kamopene. Vi er fans av Newcastle United, ikke Keegan. Han er bare del av den!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #357 på: 02. Sep. 2008, 15:39 »
nå er jeg så eitranes forbanna! helt utrolig at man kan finne på noe sånn. hvis dennis wise blir ansatt veit jeg ikke hva jeg gjør! >:(
at en klubb kan behandle en legende på den måten der!? hva i all verden er det som skjer?
noen som har hørt om Shearer skal ta over?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 02. Sep. 2008, 15:39 »
link til pressekonf?

Jeeez, ingen pressekonferanse!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 02. Sep. 2008, 15:40 »
Ashley er vel den største idioten vi kunne fått som eier. Fat Fred framstår som et geni i forhold.
NEI!
Jeg savner ikke FF for fem flate øre. Og selv om ting foregår nå som jeg ikke skjønner bæra av (enten Keegan er sparket eller har trukket seg), så vil jeg fremdeles hevde at Mike Ashley ikke har vært utelukkende negativ for denne klubben. Jeg er sikker på at denne satsingen på akademiet vil bære frukter i fremtiden, hvis vi bare fortsetter å investere penger der.
De spillerne vi har hentet til a-laget denne sesongen ser gode ut. Alle sammen. Derfor stoler jeg nærmest blindt på at de to vi fikk inn i går også er det. Likevel, vi har ikke opplevd den massive økonomiske satsingen på a-laget som vi hadde forventet da han gikk inn og umiddelbart slettet klubbens gjeld.

Så han har helt klart vært bedre enn den idioten Fat Fred som bare lånte penger av klubbens hovedsponsor når klubbkassa var tom. Og som ikke hadde gått av veien for å hente inn Rivaldo. Bare som et PR-stunt, uten tanke på om han er motivert til å gå i krigen for klubben vår.

Jeg kommer ALDRI til å savne Fat Fred. Uansett hva som ligger bak dagens hendelser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon