20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61387 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #345 på: 11. Jan. 2008, 01:06 »
Ser at Redknapp blir 61-år gammel om 2 måneder. Kanskje like greit å ikke tenke for langt fram når vi snakker om sirkusklubben.

Ja, Redknapp er en håpløs manager siden han er 61 år!!

Herlig tolkning igjen Frode. Hvor tar du alt fra?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 11. Jan. 2008, 01:07 »
Forstår ikke hvorfor dere syr puter under armene på Allardyce, og driter i Redknapp. Hurra for (defensiv) drittfotball! Vi ser hvor det har ledet oss. Det passer jo klubben som hånd i hanske.

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 11. Jan. 2008, 01:11 »
Ser at Redknapp blir 61-år gammel om 2 måneder. Kanskje like greit å ikke tenke for langt fram når vi snakker om sirkusklubben.

Ja, Redknapp er en håpløs manager siden han er 61 år!!

Herlig tolkning igjen Frode. Hvor tar du alt fra?

Fra deg! Du virker så bitter over at Allardyce fikk sparken og bruker alt for å rakke ned på Redknapp!
Har ikke tall fra hvor mange ganger du har nevnt jobben han gjorde i Southampton i denne tråden! Og nå var det vel alderen hans du var ute etter også! Var du likedan da Robson ble ansatt? Ikke ung gutt han heller da!!

PS! Mulig jeg missforsto hva du mente, at du mente noe godt om Redknapp, jeg vet ikke!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 11. Jan. 2008, 01:12 »
Forstår ikke hvorfor dere syr puter under armene på Allardyce, og driter i Redknapp. Hurra for (defensiv) drittfotball! Vi ser hvor det har ledet oss. Det passer jo klubben som hånd i hanske.

Vi glemmer Allardyce, han er ute nå. Det er greit nok, vi får ikke gjort noe med det. Men når vi først skal erstatte han, så går vi for Redknapp?

Jeg kan helt ærlig ikke se logikken i det, desverre. Som jeg har sagt tidligere, hvis vi får en klassemanager så er det greit. Men i stedet så tar vi et steg bakover, i beste fall et steg til siden.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #349 på: 11. Jan. 2008, 01:15 »
Jaja. Så langt har eg ikke lest noen artikler hvor spillerne gir sin støtte til Sam Allardyce. Eneste var vel Butt rett før han ble sparket, og hadde jeg vært Butt så hadde jeg nok gjort det samme.

Sånn rent psykologisk er jeg spent på hvordan spillergruppen takler dette. Men på den annen side så er vel halvparten av spillerne vant med at det sparkes trenere oftere enn jeg bytter ut snusen i leppa mi.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 11. Jan. 2008, 01:15 »
"Only Newcastle United could sack a manager with the intention of going for attacking football and hire someone whose side hasn't scored for three months on their own ground.

What a f****** mess."

Hentet fra N-O, måtte le litt her   :P

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 11. Jan. 2008, 01:18 »
Ja. Og hvis du leser litt mer i den tråden, så finner du nok omsider ut at majoriteten ville støttet Redknapp. De lovpriser den fine offensive fotballen, kløkten på transfermarkedet og i det hele tatt, det Redknapp kunne fått til med Newcastle.

Ikke overrasket over at du tyr til de få negative postene om Redknapp. Jaja, folk er forskjellige.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 11. Jan. 2008, 01:24 »
Tuller du meg med? Forumet florerer jo av negative og kritiske poster!? Ja, det er delte meninger, men det er rett og slett ljug og si at majoriteten støtter han og "lovepriser den fine fotballen"

Og jeg tviler på at majoriteten av Newcastle fans er veldig begeistret for han. Men han vil selvsagt få den støtten han trenger i starten, men så fort det kommer en motbakke så forsvinner nok han også, og det tar nok ikke lang tid hvis vi skal se på tidligere erfaringer.

For all del, HVIS dette stemmer, så skal han selvsagt få min støtte! Men jeg må si jeg er skuffet over valget, og jeg er skuffet over at vi ikke prøver oss på en bedre manager enn Redknapp når vi først sparker Sam og har muligheten til å sikte høyt.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 11. Jan. 2008, 01:26 »
Ja for helvete. Synd med Allardyce, men Redknapp er på ingen måter noe dårlig manager. Dersom det blir han så kan vi vel vente noen kamper før vi slenger dritt. Men så er han ikke ansatt heller enda (til glede for mange her på forumet tenker jeg).

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #354 på: 11. Jan. 2008, 01:29 »
Ja for helvete. Synd med Allardyce, men Redknapp er på ingen måter noe dårlig manager. Dersom det blir han så kan vi vel vente noen kamper før vi slenger dritt. Men så er han ikke ansatt heller enda (til glede for mange her på forumet tenker jeg).

Det er jo ikke det som er saken. Er det EN ting som skiller pompey fansen og Newcastle fansen så er det tålmodighet og respekt for managerne sine. Hvis det går dårlig for Redknapp de neste 2 månedene, hva vil skje da tror dere??

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 11. Jan. 2008, 01:36 »
Saken er grei den. Vi støtter laget i tykt og tynt. Uavhengig av om det blir Maclaren, Knut Tørum eller Ivar Morten Normark.

Så kan vi alltids håpe på en Mourinho eller en Hiddink

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 11. Jan. 2008, 01:37 »
Saken er grei den. Vi støtter laget i tykt og tynt. Uavhengig av om det blir Maclaren, Knut Tørum eller Ivar Morten Normark.

Så kan vi alltids håpe på en Mourinho eller en Hiddink

Da skulle vi vel gjort det allerede, så hadde vi vel sluppet denne suppa!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #357 på: 11. Jan. 2008, 01:39 »
Hehe. Ja og ikke smaker suppa veldig godt heller

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 11. Jan. 2008, 01:41 »
Støtter og støtter, kan ikke si at Roeder, Souness eller Sam har fått noe særlig med støtte når ting begynte å gå dårlig.. Vi liker kanskje å tro at vi gjør det, men i realiteten gjør vi nok ikke det.

Uansett, hvis det blir Redknapp så skal han få min støtte! Selvfølgelig skal han det. Men det betyr ikke at jeg ikke er megaskuffa over det som har skjedd de siste dagene, både avskjeden og den evt. ansettelsen.

MEN, jeg støtter meg til håpet om at Ashley kanskje-kanskje har et ess på lur og bruker Harry Redknapp som et skalkeskjul før han presenterer den nye manageren! Det skal ikke mye til for å overgå Redknapp for min del, så for meg nå, så håper jeg på Keegan - Shearer, selvom den er ganske urealitisk og noe jeg ikke ønsket meg for 2 dager siden. Men slik det er nå så ser jeg på de to som det beste valget. Newcastle fansen vil aldri gi noen manager tid og ro før Shearer har fått prøve seg, og det er kun Keegan og Shearer vi i det hele tatt vil la få tid.

For tro du meg, uansett hvilken manager som blir ansatt, så kommer han til å si " jeg trenger tid ".

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 11. Jan. 2008, 01:58 »
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=48726.0

I denne tråden kan man følge hva folk i England virkelig mener om Redknapp, og ikke Fredrik sitt oppspinn tidligere i denne tråden.

De fleste er enige om at de aller helst ser en annen manager, men er villige til å gi Redknapp en sjans hvis det skulle vise seg at det er han som blir ansatt. Det samme mener jeg....

Andre er positive, men andre er negative. Mye av det samme som på dette forumet med andre ord :)