20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #330 på: 11. Jan. 2008, 00:45 »
Redknapp er en  manager som har Newcastle supporterene mot seg før han begynner i jobben. Med andre ord skal det ikke mye til før buingen kommer på SJP om ikke resultatene kommer  med en gang. Tenk å betale over 100 millioner (pluss god lønn) for å få denne gamlingen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 11. Jan. 2008, 00:46 »
Jeg sier ikke nei takk til Redknapp, da han er et av de beste engelske alternativene, men vil helst ha en utenlandsk.

En på N-O skriver dette:
Sitat
Well I'd be pretty happy with Harry Redknapp.

Has always got his teams playing good, entertaining football that have a go both home and away. Seems a canny enough bloke and knows the transfer market inside out. Got West Ham into Europe, albeit through the Intertoto Cup and spent well with the money he's had at Portsmouth. Despite Ashley's millions, we're never going to get the likes of Mourinho and this, in my opinion, is a decent realistic appointment.

I appreciate I'm very much in the minority here though!

Å ansette en  60-år gammel gubbe som aldri har vunnet noe som helst blir jo helt latterlig. Han kommer til å kollapse fullstendig når han merker det harde presset oppe i nord-øst. Han har jobb til mai men neppe lenger.

Akkurat som Big Sam (greit han er noen år yngre), men har heller aldri vunnet noe!
Får håpe Redknapp er bedre til å takle presset enn det Allardyce var da!!

Taklet ikke Sam presset???? Hvor har du det fra.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 11. Jan. 2008, 00:47 »
Big Sam taklet jo presset. Var jo Ashley som ikke takla det.

Taklet Big Sam presset? Har du sett terminlisten og kampene som har blitt spilt i denne sesongen? Og videre, har du sett resultatene og spillet i kampene? Hvis du har det, hvordan kan du da si at Big Sam har taklet presset? Det er jo akkurat det han ikke har gjort. Han har ikke taklet presset på den måten at han ikke leverte varene. Han levde ikke opp til forventningene og det som må kunne kreves i Newcastle. Han taklet ikke presset som Newcastle-manager.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #333 på: 11. Jan. 2008, 00:49 »
Helt feil, håreisende feil mener jeg da ::)
Herregud, det blir jo heller omvendt, etter min mening..
Siktet til kristoffers innlegg nå
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #334 på: 11. Jan. 2008, 00:50 »

Taklet Big Sam presset? Har du sett terminlisten og kampene som har blitt spilt i denne sesongen? Og videre, har du sett resultatene og spillet i kampene? Hvis du har det, hvordan kan du da si at Big Sam har taklet presset? Det er jo akkurat det han ikke har gjort. Han har ikke taklet presset på den måten at han ikke leverte varene. Han levde ikke opp til forventningene og det som må kunne kreves i Newcastle. Han taklet ikke presset som Newcastle-manager.

Hehehe,  herlig tolkning av press. I følge deg taklet ikke Redknapp presset i lille Southampton. Hvordan i huleste skal han da takle presset i Newcastle?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 11. Jan. 2008, 00:52 »

Som Robert Simsø (VG journalist bosatt i London) så fint skrev i VG sist lørdag om Sam Allardyce, "på tide å slutte å skryte av hva du oppnådde i Bolton og heller vise at du duger/takler jobben i en større klubb"!
Kunne ikke vært mer enig!

Hva han sa etter Stoke kampen sier vel også sitt! At NUFC kontrollerte den kampen som Allardyce hevdet, ja det var så fjernt fra virkeligheten at det var vondt å lese!!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 11. Jan. 2008, 00:53 »
Får ikke sagt det mange nok ganger, alt skylden kan ikke Sam ta.. Alle spillerne våre har jo worst case scenario-sesonger jo.. Er vel strengt talt bare Beye og Faye som har prestert greit. Se Martins, er jo ikke en gang er skygge av seg selv, Owen scorer ikke alene med keeper osv.. Ikke kom å si det er pre macth talken til Sam som gjør at Owen bommer mye.. eller at Butt slår 1 av 10 pasninger til medspiller.. Sam tålte presset, og roen, noe han kanskje ikke skulle hadde han vist hvor liten tid han egentlig hadde
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 11. Jan. 2008, 00:55 »

Som Robert Simsø (VG journalist bosatt i London) så fint skrev i VG sist lørdag om Sam Allardyce, "på tide å slutte å skryte av hva du oppnådde i Bolton og heller vise at du duger/takler jobben i en større klubb"!
Kunne ikke vært mer enig!

Hva han sa etter Stoke kampen sier vel også sitt! At NUFC kontrollerte den kampen som Allardyce hevdet, ja det var så fjernt fra virkeligheten at det var vondt å lese!!

Med andre ord var det så vondt å lese at du ikke fikk med deg hva som sto i artikkelen. Sam sa at Newcastle kontrollerte kampen bortsett fra 20  minutter i 2. omgang. Noe som selvsagt var helt rett.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 11. Jan. 2008, 00:57 »
Sitat
Hehehe,  herlig tolkning av press. I følge deg taklet ikke Redknapp presset i lille Southampton. Hvordan i huleste skal han da takle presset i Newcastle?

Hvordan i himmelens navn ville du tolket det å "takle presset" da? Å takle presset som manager vil jo vise seg resultatmessig. Kan ikke begripe at du kan si noe annet her! Vi har jo fått svar på om Allardytce taklet presset i Newcastle, om han kunne gjøre Bolton2 av Newcastle og føre Newcastle til nye høyder. Vel, han beviste ingenting. Ingenting overhodet. Sesongen har vært en stor skuffelse så langt og det som var mest urovekkende var at det ikke så ut til å bedre seg. Dette eksempelet etter Stoke-kampen viser mye.

« Siste redigering: 11. Jan. 2008, 01:00 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 11. Jan. 2008, 00:59 »
Ja, men det velger man jo å overse, det må du også skjønne Asbjørn!
Big Sam takla presset stort sett hele veien. Han viste omtrentlig ingen tegn på at han plutselig betvilte sine egne metoder, og sto støtt på dette helt til han ble sparka ut. Eneste gangen jeg kan ha senset at Big Sam muligens var veldig preget av presset var etter Wigan-kampen, men det kan meget vel ha vært skjev fremstilling fra media, som det jo ofte er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 11. Jan. 2008, 01:00 »
Ser at Redknapp blir 61-år gammel om 2 måneder. Kanskje like greit å ikke tenke for langt fram når vi snakker om sirkusklubben.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 11. Jan. 2008, 01:01 »
Ja, men det velger man jo å overse, det må du også skjønne Asbjørn!
Big Sam takla presset stort sett hele veien. Han viste omtrentlig ingen tegn på at han plutselig betvilte sine egne metoder, og sto støtt på dette helt til han ble sparka ut. Eneste gangen jeg kan ha senset at Big Sam muligens var veldig preget av presset var etter Wigan-kampen, men det kan meget vel ha vært skjev fremstilling fra media, som det jo ofte er.

Jepp, hadde han begynt å spille og ta ut laget etter hva fansen ville se kan man snakke om å ikke takle presset.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 11. Jan. 2008, 01:03 »
Ser at Redknapp blir 61-år gammel om 2 måneder. Kanskje like greit å ikke tenke for langt fram når vi snakker om sirkusklubben.

Ja, Redknapp er en håpløs manager siden han er 61 år!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 11. Jan. 2008, 01:04 »
Jeg kan ikke fatte og begripe at enkelte her inne grinte om at Sam måtte få sparken, også er de FORNØYDE med Redknapp!? Jeg hadde ærlig talt trodd dere hadde hatt høyere forventninger enn det!! Herremingud, vi går jo faen bakover med denne ansettelsen!!

Nok engang ansette vi en manager uten noen ting å vise til, han er ikke av toppinternasjonal klasse, han spiller ikke direkte underholdende fotball og han har fortsatt tilgode å bevise at han duger i en toppklubb! Vi ansette jo Big Sam på nytt!! Men det som er forskjellen denne gangen er at 80% av supporterne er i mot Redknapp før han har satt sine bein på sort og hvit jord. Det betyr så fort at det går litt i motbakke, og det skjer innen et par uker, så begynner presset mot Redknapp allerede. Tipper han blir sittende maks 1 år, men regner med han får sparken før jul.

Det her er heeelt latterlig! Jeg trodde virkelig vi skulle sikte høyere.