20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61455 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #315 på: 11. Jan. 2008, 00:00 »
Det var jo ikke Mike Ashley som ansatte Big Sam engang, men han prøvde å gi han sjansen. Alle så jo at Big Sam ikke fikk det til med sin taktikk, og når han i tillegg nekter å prøve en annen taktikk, så viser det rett og slett egoisme fra Herr.Allardyce sin side.

Jeg kunne se på flere av spillerne at de rett og slett ikke var komfortabel med sine posisjoner, som f.eks Martins som ble plassert ute på venstrekanten der hører han ikke hører hjemme. Big Sam det handler om å bruke de spillerne du har i de posisjonene de er gode i. Jeg ble i allefall forbanna når han plasserte N'Zogbia på venstre backen, det var jo helt bak mål.

Er sikker på at styret har en Manager på lur som kommer til å overraske oss alle. Håper virkelig på en klasse manager, men det er spørs om noen tør å ta tak i den store jobben det er å lede Newcastle United med alle forventningene det er i klubben.

Håper virkelig på lysere tider for Newcastle, som hittil har vært så alt for mørke.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #316 på: 11. Jan. 2008, 00:15 »
Ashley er god for rundt 19 milliarder?
Er iallefall det jeg har fått med meg, men dette ligger låst i hans firmaer.. Er han villig, som kansje noen tror til å selge seg ut av de firmaene å satse 10 milliarder på Newcastle. Nei, det tror ikke jeg..
Vi skal huske Ashley har allerede brukt rundt 2.5 milliarder på klubben, eller tar jeg feil. Han tok 30 mill pund fra egen sparebøsse å betalte en gjeld,
 som tilsvarer 300.000.000 kr ::)
Han er den rette mannen, han vet hva han vil, han når målene han setter seg, ja det kommer penger, pengene kommer over tid..
Dette vil skje grunnet han vil det beste for klubben, han tør satse, å han vil bruke penger, det har han selv sagt.. Dette vil ta litt tid, men JEG VET han er den rette for Newcastle..
Nå for han gjort dette på sin egen måte, så det skal bli spenende å følge utviklingen..
En ting er iallefall sikkert, han er fan av attraktiv fotball.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #317 på: 11. Jan. 2008, 00:17 »
Jeg er fremdeles forbanna for at vi sparket Big Sam. Feig beslutning, som ikke gjør det enklere å skaffe ny manager eller nye spillere.
La oss få inn Mourinho og sparke ham til sommeren, så kan vi prøve Lippi fram til jul, før Ashley selger oss til en senil Ken Bates som ansetter Dennis Wise og Tore Andre Flo...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 11. Jan. 2008, 00:19 »
Jeg er fremdeles forbanna for at vi sparket Big Sam. Feig beslutning, som ikke gjør det enklere å skaffe ny manager eller nye spillere.
La oss få inn Mourinho og sparke ham til sommeren, så kan vi prøve Lippi fram til jul, før Ashley selger oss til en senil Ken Bates som ansetter Dennis Wise og Tore Andre Flo...

Ja!  ::)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #319 på: 11. Jan. 2008, 00:25 »
Vedrørende artikkelen på Dagbladet:

Tore Eikeland uttaler seg subjektivt og må da for all del få lov til å gjøre det når han blir kontaktet av Dagbladet. At han er skribent på NewUtd.no har da ingenting med saken å gjøre. Det er journalisten som naturlig nok informerer om at Tore er skribent på NewUtd.no. Tore skriver ingenting om at han representerer verken NewUtd-teamet eller våre brukeres meninger, bare at han mener å tro at de fleste Newcastle-fans er enige med ham. Selv er jeg helt enig med Tore, men er også helt enig i at NewUtd.no bør være objektivt (sett bort ifra saklige kommentarer på forsiden som alle kan komme med - send mail!). Det som er saken her er at det er Tore som blir spurt, ikke NewUtd.no.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 11. Jan. 2008, 00:33 »
I følge Sky Sports News TV kommer Newcastle til å kontakte Portsmouth angående Redknapp i morgen. På Newcastle-Online forumet er det hele 3% som vil ha han som manager. Ashley kan ta den feita ræva si tilbake til London snarest om det er noe i dette. Jeg tipper det er noe i dette, men at Redknapp takker høfflig nei, og at vi til slutt ender opp med Mclaren eller en annen idiot.

God Natt

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 11. Jan. 2008, 00:36 »
Jeg sier ikke nei takk til Redknapp, da han er et av de beste engelske alternativene, men vil helst ha en utenlandsk.

En på N-O skriver dette:
Sitat
Well I'd be pretty happy with Harry Redknapp.

Has always got his teams playing good, entertaining football that have a go both home and away. Seems a canny enough bloke and knows the transfer market inside out. Got West Ham into Europe, albeit through the Intertoto Cup and spent well with the money he's had at Portsmouth. Despite Ashley's millions, we're never going to get the likes of Mourinho and this, in my opinion, is a decent realistic appointment.

I appreciate I'm very much in the minority here though!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 11. Jan. 2008, 00:37 »
The Times skriver at det vil koste oss £9 millioner å sparke Sam og i tillegg hente det sovende monsteret fra Pompey.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 11. Jan. 2008, 00:38 »
I følge Sky Sports News TV kommer Newcastle til å kontakte Portsmouth angående Redknapp i morgen. På Newcastle-Online forumet er det hele 3% som vil ha han som manager. Ashley kan ta den feita ræva si tilbake til London snarest om det er noe i dette. Jeg tipper det er noe i dette, men at Redknapp takker høfflig nei, og at vi til slutt ender opp med Mclaren eller en annen idiot.

God Natt

Spår du riktig Asbjørn(noe jeg tror du gjør) begynner jeg å grine, seriøst.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 11. Jan. 2008, 00:39 »
Det som er direkte latterlig å tenke på er at Redknapp vil selvfølgelig få hele Newcastle på nakken dersom han skulle være så uheldig å ikke innfri med en gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 11. Jan. 2008, 00:40 »
Jeg sier ikke nei takk til Redknapp, da han er et av de beste engelske alternativene, men vil helst ha en utenlandsk.

En på N-O skriver dette:
Sitat

Has always got his teams playing good, entertaining football that have a go both home and away. Seems a canny enough bloke and knows the transfer market inside out. Got West Ham into Europe, albeit through the Intertoto Cup and spent well with the money he's had at Portsmouth. Despite Ashley's millions, we're never going to get the likes of Mourinho and this, in my opinion, is a decent realistic appointment.

Å ansette en  60-år gammel gubbe som aldri har vunnet noe som helst blir jo helt latterlig. Han kommer til å kollapse fullstendig når han merker det harde presset oppe i nord-øst. Han har jobb til mai men neppe lenger.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 11. Jan. 2008, 00:40 »
Sitat
Spår du riktig Asbjørn(noe jeg tror du gjør) begynner jeg å grine, seriøst.

Hvorfor begynner du å grine?

Støtter meg til nok en post fra N-O:

Sitat
I think the anti-Redknapp stuff is over the top. We had no chance with Lippi or Mourinho. There is ambitious and then there is living in a reality distortion field. I think Redknapp is better than Sam, better signings, better football at least. Some people are acting like its Mclaren or Venables.

I'm not thrilled but I'll give him a shot if it turns out to be true.

[/quote]
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 11. Jan. 2008, 00:43 »

En på N-O skriver dette:
Sitat

Å ansette en  60-år gammel gubbe som aldri har vunnet noe som helst blir jo helt latterlig. Han kommer til å kollapse fullstendig når han merker det harde presset oppe i nord-øst. Han har jobb til mai men neppe lenger.

Akkurat som Big Sam (greit han er noen år yngre), men har heller aldri vunnet noe!
Får håpe Redknapp er bedre til å takle presset enn det Allardyce var da!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 11. Jan. 2008, 00:44 »
Big Sam taklet jo presset. Var jo Ashley som ikke takla det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 11. Jan. 2008, 00:45 »
fordi det beviser at Newcastle nok en gang blir styrt av hodeløse høner.. Blir McClaren ansatt er det indisier nok for meg til å skjønne at det hverken blir noe topp 5 eller silverware på en god stund til.. Å sparke Sam kan forsvares, men faen ikke hvis valget står imellom McClaren og Redknapp..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...