20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #285 på: 10. Jan. 2008, 19:05 »
Den sovende bjørnen på vei med fly til sirkuset?

PORTSMOUTH boss Harry Redknapp is reportedly heading to Newcastle on a plane to talk about taking over at St James's Park, it was reported tonight.

http://www.shieldsgazette.com/nufc/Is-Harry-on-the-plane.3662493.jp
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 10. Jan. 2008, 19:19 »
- Fullstendig hodeløst! Ledelseskulturen i klubben har fullstendig gått av skaftet. Eier Mike Ashley har valgt bare å høre på små, lokale supportergrupperinger. De fleste andre er nok imot sparkingen, sier Newutd.no-skribent Tore Eikeland til Dagbladet.no.

Pass på så du ikke gjør deg selv til latter neste gang dagbladet ringer(eller, det var vel du som ringte tenker jeg)....Noen av de dummeste uttalelsene rundt sparkingen av Allardyce jeg har lest. Hvordan kan du KLARE å si at ledelseskulturen i klubben har gått av skaftet? Ashley skal faen ikke lide av at Sheperd var en idiot! Du kan ikke beskylde de for en dårlig ledelseskultur når de har sittet i 6 måneder. Det er ikke snakk om videreføring av en kultur heller, fordi Ashely/Mort har ryddet opp i alt og til slutt er det ikke sjokkerende at de vil ha sin egen mann!

Til Tore Eikeland: Det skader ikke å være litt objektiv!
« Siste redigering: 10. Jan. 2008, 19:21 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 10. Jan. 2008, 19:23 »
Offensive Pompey scoret hele 1 mål mer enn Boro sist sesong, og 2 mindre enn defensive Bolton.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #288 på: 10. Jan. 2008, 19:27 »
Det virker som om folk tror at hvis et lag spiller offensiv fotball, så betyr det automatisk at de skårer mye mål.
Det er jo bare tull, hadde det vært sånn hadde jo alle lag spilt "offensiv-fotball". Man kan skåre flerne mål ved å spille deffensiv fotball enn offensiv!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 10. Jan. 2008, 19:31 »
Det virker som om folk tror at hvis et lag spiller offensiv fotball, så betyr det automatisk at de skårer mye mål.
Det er jo bare tull, hadde det vært sånn hadde jo alle lag spilt "offensiv-fotball". Man kan skåre flerne mål ved å spille deffensiv fotball enn offensiv!

Det spørs selvsagt om man har målgjørere på laget, men normalt sett scorer offensive lag mer enn defensive lag. Defensive lag slipper som regel inn mindre mål enn offensive lag, men noe automatikk er det ikke.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 10. Jan. 2008, 19:33 »

Du kan UMULIG ha sett kampene våre mot Derby, Reading, Wigan osv. Det handler om å etablere sitt EGET spill og IKKE å spille på motstandernes premisser(med noen få unntak)......på dette feltet har Allardyce feilet fatalt!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 10. Jan. 2008, 19:38 »
Harry Redknapp på flyet til Newcastle??

http://www.shieldsgazette.com/nufc/Is-Harry-on-the-plane.3662493.jp

Håper dette ikke stemmer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 10. Jan. 2008, 19:39 »

Du kan UMULIG ha sett kampene våre mot Derby, Reading, Wigan osv. Det handler om å etablere sitt EGET spill og IKKE å spille på motstandernes premisser(med noen få unntak)......på dette feltet har Allardyce feilet fatalt!

Hadde ikke Allardyce et eget taktikk rom som staben hans diskuterte taktikken til neste kamp? Noe han kalte for "war room" eller noe i den duren?
Uansett, dette så jo ut som hjalp!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #293 på: 10. Jan. 2008, 19:46 »
Ingen tvil om at det var riktig å sparke "Big Sam" .Folk snakker om at han trengte tid? Jeg tror faktisk ikke ting hadde blitt så mye bedre under Sam.Han er rett å slett ikke dyktig nok ...Jadda han gjorde det bra i Bolton men det er jo det som er problemet.Han prøvde Bolton filosofien sin i Newcastle å det gikk til helvete.Det kan man trygt si IKKE funka her.Men såklart jeg regner jo nå med at Mort og Ashley vet hva de driver med.At de alrede har en big name manager klar.Men nå hører jeg at rykte går rundt Harry Redknapp og det er noe jeg er veldig skeptisk til men er bedre alternativ enn både Mcclaren og Jol.Men jeg håper jo på et mye større navn enn som så..

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #294 på: 10. Jan. 2008, 19:46 »
- Fullstendig hodeløst! Ledelseskulturen i klubben har fullstendig gått av skaftet. Eier Mike Ashley har valgt bare å høre på små, lokale supportergrupperinger. De fleste andre er nok imot sparkingen, sier Newutd.no-skribent Tore Eikeland til Dagbladet.no.

Pass på så du ikke gjør deg selv til latter neste gang dagbladet ringer(eller, det var vel du som ringte tenker jeg)....Noen av de dummeste uttalelsene rundt sparkingen av Allardyce jeg har lest. Hvordan kan du KLARE å si at ledelseskulturen i klubben har gått av skaftet? Ashley skal faen ikke lide av at Sheperd var en idiot! Du kan ikke beskylde de for en dårlig ledelseskultur når de har sittet i 6 måneder. Det er ikke snakk om videreføring av en kultur heller, fordi Ashely/Mort har ryddet opp i alt og til slutt er det ikke sjokkerende at de vil ha sin egen mann!

Til Tore Eikeland: Det skader ikke å være litt objektiv!

Nå snakket vel han på vegne av seg selv og ikke du eller andre medlemmer på newutd.no. Jeg er forresten enig i det han sier.
"The first 90 minutes are the most important"

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #295 på: 10. Jan. 2008, 19:53 »

Hva hadde dette med det jeg skrev?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 10. Jan. 2008, 19:54 »
Vel, hvis ryktet om Redknapp stemmer så kan vi vel fastslå at både de som ville ha Sam og de som ville ha han ut begge kom dårlig ut av det. Nok en middelmådig manager uten noe å vise til bortsett fra middelsresultater med småklubber. Happy days og vi driter på draget nok engang!!!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 10. Jan. 2008, 19:59 »

At man ikke scorer flere mål med defensiv fotball kontra offensiv fotball.....bare se på kampene mot derby, wigan og reading.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #298 på: 10. Jan. 2008, 20:00 »
Nå sier skysport følgende

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3037254,00.html

Håper detta stemmer..det er hvafall EN god nyhet ;D

Christian A

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #299 på: 10. Jan. 2008, 20:03 »

At man ikke scorer flere mål med defensiv fotball kontra offensiv fotball.....bare se på kampene mot derby, wigan og reading.

Når har jeg påstått at dette var en regel? Jeg sa at man kan skåre flerne mål ved å spille deffensiv fotball kontra offensiv.
Og jeg snakker ikke kun om Newcastle, men fotball generelt.