20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61166 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #270 på: 10. Jan. 2008, 17:34 »
På bortebane denne sesongen har pompey kun ligget bakpå og satset på kontringer. Meget offensivt.

Og så vidt jeg vet er de et av de beste bortelagene i ligaen. Vi har vel knapt vunnet en bortekamp siden krigen
[/quote]

Hva har det med offensiv fotball å gjøre?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 10. Jan. 2008, 17:35 »
Forskjellen på Roeder og Sam er store, og det ligger ingen dobbeltmoral der. Roeder har ingenting å vise til bortsett fra nedrykk, han kjøpte inn spillere til posisjoner vi allerede var godt dekket og gjorde få eller ingen forsøk på å rette opp i skadeproblemene.

Sam har bevist at han er en fotballkyndig mann som kan bygge et lag dersom han får tid, tillit og ro. I tillegg har skadene våre "aldri" vært færre, hvertfall ikke på 7-8 år. Videre har vi endelig begynt å fokusere på talenter, noe som har vært mangelvare helt siden Robson sin tid, så dobbelmoral? Neppe.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 10. Jan. 2008, 17:37 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/2008/01/10/why-sam-had-to-go-72703-20334491/

Antageligvis grunnen til Sams avskjed, skal vi tro Chronicle...

Om dette er sant blir det hele latterlig. Kan virke som Ashley har blitt påvirket av fulle Newcastle supportere under bortekampene.

Sir Bobby hadde nok kanskje et poeng når han sa at det antakeligvis ikke nødvendigvis var sunt for Ashley og stå blant supporterne, da de ikke bestandig visste hva som faktisk er det beste for klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 10. Jan. 2008, 17:44 »
På bortebane denne sesongen har pompey kun ligget bakpå og satset på kontringer. Meget offensivt.

Akkurat slik vi har spilt på hjemmebane denne sesongen under Allardyce!!

So What, det er du som snakker om offensiv fotball. Herlig at du innrømmer at Reknapp spiller kontringsfotball, etter at du har sagt at han er offensiv i tankegangen.

Portsmout har 7 seire 1 uavgjort og 3 tap borte! Samme som Chelsea, best i ligaen! Portsmouth er også det laget som har scoret flest mål på bortebane denne sesongen!!  ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 10. Jan. 2008, 17:47 »
Men seriøst. Dere som klaget på Big Sam, dere kan ærlig talt ikke være fornøyd med Redknapp ? Det var ikke han dere ville bytte ut Sam med!?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 10. Jan. 2008, 17:48 »

So What, det er du som snakker om offensiv fotball. Herlig at du innrømmer at Reknapp spiller kontringsfotball, etter at du har sagt at han er offensiv i tankegangen.

Portsmout har 7 seire 1 uavgjort og 3 tap borte! Samme som Chelsea, best i ligaen! Portsmouth er også det laget som har scoret flest mål på bortebane denne sesongen!!  ;)

Så var det den offensive hjemmestatistikken hvor de spiller den offensive fotballen. Kan du gi oss den også er du snill.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 10. Jan. 2008, 17:49 »
Men seriøst. Dere som klaget på Big Sam, dere kan ærlig talt ikke være fornøyd med Redknapp ? Det var ikke han dere ville bytte ut Sam med!?

Tipper de er fornøyd med å ha en sovende bjørn på sidelinja. Ihvertfall i et par uker.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 10. Jan. 2008, 17:52 »

Selvfølgelig er ikke Redknapp den jeg vil ha....hvis det er han som er planen til Ashley, så hadde jeg heller støttet opp om Allardyce. Har aldri likt Redknapp noe særlig. Men jeg tror ikke Redknapp blir manager i NUFC heller, tror Ashley har et ess i ermet.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 10. Jan. 2008, 17:54 »
Kan vi ikke likeså godt ansette Ruud Gullit igjen. Da får de som elsker Hawaii/sexy football ihvertfall ønsket sitt oppfylt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 10. Jan. 2008, 17:55 »

Så var det den offensive hjemmestatistikken hvor de spiller den offensive fotballen. Kan du gi oss den også er du snill.

Ikke like bra, men har bare kun 2 tap hjemme til tross for å ha møtt lag som ManU, Arsenal og Liverpool! Kansje også Chelsea?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 10. Jan. 2008, 17:57 »
Som jeg har sagt tidligere også. Hvis det viser seg at Lippi, Hiddink, Jose eller en annen verdensklassemanager tar over Newcastle, så er "sorgene" min borte relativt kjapt :) MEN, som jeg sa før Sam hadde blitt sparket. Hvor realistisk er det at vi faktisk får en slik manager? Vi ser jo nå hvilke navn vi blir linket til, Redknapp, Hughes og McClaren ! Det er i beste fall å ta et skritt til siden, om ikke bakover. De har ikke oppnådd noe mer enn Sam, og de er lignende manager typer også!

Frode: For meg virker det som om du prøver å "rettferdiggjøre" en ansettelse av Redknapp, men jeg tviler på at du er hoppende fornøyd hvis han blir ansatt?
« Siste redigering: 10. Jan. 2008, 18:00 av kesse »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 10. Jan. 2008, 18:02 »

Ikke like bra, men har bare kun 2 tap hjemme til tross for å ha møtt lag som ManU, Arsenal og Liverpool! Kansje også Chelsea?

Med andre ord vil den gode bortestatistikken også fortsette neste halvår. Ellers har defensive NEwcastle scoret 16 mål hjemme og vunnet 5 kamper, mens offensive Pompey har vunnet 2 hjemme og scoret hele 11 mål.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #283 på: 10. Jan. 2008, 18:26 »
Som jeg har gjentatt tidligere; jeg ville mye heller at Big Sam fikk fortsette enn at en som Redknapp tar over. Men jeg innrømmer glatt at jeg mener han ikke er en kandidat vi bør utelukke. Han er kompetent, taktisk sterk og har gjort underverker med Portsmouth. Han tiltrekker seg gode spillere til gode summer. Og til dere som klager over dårlig hjemmestatistikk. Jeg bryr meg ikke en døyt om hvor Newcastle United Football Club tar poengene sine, bare man tar poeng. Portsmouth ligger åtte poeng foran oss på tabellen, med mildt sagt en god del mindre profilerte navn enn Newcastle.

Igjen: Jeg sier ikke at han er mitt førstevalg, men jeg er realistisk og tenker rasjonelt. Da føyer han seg inn i en naturlig rekke av aktuelle kandidater. Det er det vel ingen tvil om.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 10. Jan. 2008, 18:55 »
Frode: For meg virker det som om du prøver å "rettferdiggjøre" en ansettelse av Redknapp, men jeg tviler på at du er hoppende fornøyd hvis han blir ansatt?

Nei, det gjør jeg ikke, og jeg ville blitt skuffet om Redknapp ble vår nye manager!

Men jeg synes det blir så utrolig dumt å skryte Allardyce opp i skyene etter hva han gjorde i Newcastle og samtidig rakke ned på Redknapp som gjør det bra med Portsmouth.
Asbjørn henviser hele tiden til jobben Redknapp gjorde i Southampton. Greit at det ikke var bra og at han fikk fyken, men det har også skjedd Allardyce! Newcastle var ikke første klubb som Allardyce fikk fyken fra!