20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61401 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #255 på: 10. Jan. 2008, 16:50 »
Hiddink hadde vært som om himmelen hadde landet i Newcastle..
En spennende tanke er at vi henter Ramos som har vært min favoritt til å styre skuta vår i lengere tid(skjer neppe)
Ellers ikke Hughes, tja Redkanpp, men neppe noen som vil. Kansje Redknapp da, men vet ikke om Ashley er så inntresert i en halveis korupsjonstiltalt eller hva som skjer i den saken, skal styre denne klubben..

Jeg tror faktisk vi kommer til å bli overasket?
Kansje det er McLeish, han spiller spennende fotball, det samme gjør Coppel, men er de god nok?
Uansett, sagaen som aldri dør, ja den fortsetter.
Du vet at Ramos ble Tottenham-trener for 2-3 måneder siden? Da tror jeg faktisk vi har større sjanse på Mourinho ;)

Jeg ville mye heller hatt Hughes enn både Redknapp, Coppel og McLeish.

Men hva sier folk til Strachan eller Moyes dersom vi skal ha britisk manager?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 10. Jan. 2008, 17:01 »
Hvor blir det av gutta her inne som var så jævlig gira på å få Big Sam sparka? Nå skjønner dere kanskje at det ikke blir noe bedre, når vi prøver oss på Harry Redknapp - en manager som ikke når Sam til kukskaftet engang... FAEN!

Jøsses! Her er det personer (uten å nevne navn) som ville ha Roeder sparket omtrent før sesongen 2006/07 var igang og som kom med krassere og krassere kritikk etter hver kamp han ledet, og som nå plutselig snakker om kontinuitet og "gi Allardyce 5 år" kampanje!!? Er dette dobbeltmoral?

Når vi i tillegg ser at Allardyce ikke har gjort noen fremskritt fra forrige sesong og i tillegg hadde en formkurve som pekte rett ned var dette en like riktig avgjørelse som da Roeder og Souness fikk sparken! Det er helt greit at managere bør få tid på seg, men dette må de sørge litt for selv også og ikke tro at alt kommer av seg selv etter flere år i stolen! Alle vil vi se progresjon (regner jeg med)!

Dette med hva har Redknapp som ikke Allardyce har blir litt for dumt! Redknapp har alltid spilt en form for offensiv fotball, han har alltid vært flink til å hente gode spillere, også for "en slikk og ingenting"! At han bruker litt pund på overganger er noe enhver manager gjør og skal således ikke bli brukt mot han! Men man kan samtidig også se at 2 gode forsvarspillere som Campell og Distin klarte han å lokke til seg på free transfer, for eksempel.

Men uansett, jeg tror ikke Redknapp er blitt tilbudt jobben og jeg tror ikke han blir vår neste manager! Jeg tror styret (Mort og ashley) allerede har en som er klar, bare at de venter på at alt skal gå i orden først!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 10. Jan. 2008, 17:10 »
Synes grunnene for Allardyce sin avskjed var gode nok...Det var ingen vits i å fortsette med en manager styret ikke hadde troen på..

Dråpen for Ashley skal visstnok ha vært etter Stoke kampen, da Allardyce sto frem å skrøt over prestasjonen på Brittania Stadium.....

Jeg er ikke spesielt bekymret for at vi får en god manager nå, tror ikke Ashley har betalt 1,5 milliard for Newcastle United, for så å ansette Redknapp eller McLaren..De vet nok hvem de vil ha, jeg tror vi har en utenlandsk manager eller Shearer på kroken..Shearer hadde visstnok spilt golf med Freddy Sheperd på Barbados i går, og han hadde nektet å uttale seg til Sheperd om jobben...det kan jo ligge noe der?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 10. Jan. 2008, 17:15 »
Hvor blir det av gutta her inne som var så jævlig gira på å få Big Sam sparka? Nå skjønner dere kanskje at det ikke blir noe bedre, når vi prøver oss på Harry Redknapp - en manager som ikke når Sam til kukskaftet engang... FAEN!

Jøsses! Her er det personer (uten å nevne navn) som ville ha Roeder sparket omtrent før sesongen 2006/07 var igang og som kom med krassere og krassere kritikk etter hver kamp han ledet, og som nå plutselig snakker om kontinuitet og "gi Allardyce 5 år" kampanje!!? Er dette dobbeltmoral?

Når vi i tillegg ser at Allardyce ikke har gjort noen fremskritt fra forrige sesong og i tillegg hadde en formkurve som pekte rett ned var dette en like riktig avgjørelse som da Roeder og Souness fikk sparken! Det er helt greit at managere bør få tid på seg, men dette må de sørge litt for selv også og ikke tro at alt kommer av seg selv etter flere år i stolen! Alle vil vi se progresjon (regner jeg med)!

Dette med hva har Redknapp som ikke Allardyce har blir litt for dumt! Redknapp har alltid spilt en form for offensiv fotball, han har alltid vært flink til å hente gode spillere, også for "en slikk og ingenting"! At han bruker litt pund på overganger er noe enhver manager gjør og skal således ikke bli brukt mot han! Men man kan samtidig også se at 2 gode forsvarspillere som Campell og Distin klarte han å lokke til seg på free transfer, for eksempel.

Men uansett, jeg tror ikke Redknapp er blitt tilbudt jobben og jeg tror ikke han blir vår neste manager! Jeg tror styret (Mort og ashley) allerede har en som er klar, bare at de venter på at alt skal gå i orden først!

Sovidt eg har skjønt so er du ein av dei som ville ha Sam Allardyce sparka? Ok, uansett til alle dei som ville ha han sparka: De har ingen bekymring over at dette er 6(!!!!!) manageren vi har hatt sidan Keagan i 97? (10år!!) Og då er det kun Robson som viste at han hadde det som skulle til og meir til enn Keegan.

Fortsette det slik so kjem vi til å kjempe på den nedre halvdel i laaaaaaaaaaaaaaaang tid framover, ja til og med rykka ned! Big Sam sa han treingte 3 år minst, og eg er einig. Det tek 3 år MINST å få denne klubben tilbake i nærheiten av det Robson ga oss(til og med han vart sparka)

Og sitte her å mase PROGRESJON er bullshit. Vi ligg greit nok på tabellen og nesten alle laga føre oss er myyyyykje bedre enn oss...Vi tren fleire år for å komma i nærheiten. Eg veit ikkje om eg klaga på Roeder før han vart ansett, men eg hadde klaga hadde Nigel Pearson vorte tilbudt jobben fordi han leia oss resten av sesongen og havna på ein 7-8 plass.

VI MÅ TEINKJA LANGSIIIKTIG!!!!!!!!!!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 10. Jan. 2008, 17:15 »

Det er jo  som du sier når folk prøver å sammenligne Sir Bobbys start med Sam Allardyce sin, noe helt annet.
Roeder neglisjerte forsvaret vårt totalt, han neglisjerte skadeproblemene våre. Big Sam har fra dag en av bygget opp klubben utenfor banen, tatt tak i skadeproblemene, og forsøkt bygge et lag bakfra.
Og Big Sam har bevist noe Roeder aldri har bevist - at han er en god manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 10. Jan. 2008, 17:18 »
Greit nok at de mener at nok var nok. Winning ugly er en ting, å tape på samme måte er en helt annen. Greit, jeg forstår den. Men de sier også at de ønsker en mer offensiv type fotball. Hva mener de egentlig med det? Hvilke managere i dag står for offensiv fotball? Delvis Harry Redknapp, i aller høyeste grad Martin Jol, og i en veldig liten grad, David Moyes. Og på grunn av at de er særdeles godt organisert bakover, Man Utd og Arsenal.
Men hva har egentlig folk som Moyes, Jol og Redknapp oppnådd? Å vinne kamper mot Newcastle? Hvilken merittliste!

Jeg vil ha en manager som vet hva som trengs for å vinne. En manager som driter i hva andre mener om ham, og som bare bryr seg om én ting, å vinne fotballkamper.
Og helst en manager som faktisk er i stand til å vinne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 10. Jan. 2008, 17:21 »

Hehehe Redknapp har alltid spilt en form for offensiv fotball ja. Det ser vi jo bare på antall scorede mål på hjemmebane denne sesongen. Pure Class denne Redknapp. Manageren som fikk Southampton til å se ut som et norsk 4. divisjons lag. På bortebane denne sesongen har pompey kun ligget bakpå og satset på kontringer. Meget offensivt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 10. Jan. 2008, 17:22 »
Jeg er ikke spesielt bekymret for at vi får en god manager nå, tror ikke Ashley har betalt 1,5 milliard for Newcastle United, for så å ansette Redknapp eller McLaren..De vet nok hvem de vil ha, jeg tror vi har en utenlandsk manager eller Shearer på kroken..Shearer hadde visstnok spilt golf med Freddy Sheperd på Barbados i går, og han hadde nektet å uttale seg til Sheperd om jobben...det kan jo ligge noe der?

Forstår du ikke at en klubb som har sparket tre managere på to år, er uten e-cup spill og har nærmeste ødelagt sesongen ikke kan velge og vrake i managere? Personliger jeg svært redd for McLaren...

« Siste redigering: 10. Jan. 2008, 17:25 av fredd »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 10. Jan. 2008, 17:23 »
"Og helst en manager som faktisk er i stand til å vinne"

heilt einig Joakim.

Bør vera øverst på lista over "krav til han eg skal ansetja"-lista til Mike Ashley...
« Siste redigering: 10. Jan. 2008, 17:26 av lgrinde »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 10. Jan. 2008, 17:24 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/2008/01/10/why-sam-had-to-go-72703-20334491/

Antageligvis grunnen til Sams avskjed, skal vi tro Chronicle...

Om dette er sant blir det hele latterlig. Kan virke som Ashley har blitt påvirket av fulle Newcastle supportere under bortekampene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 10. Jan. 2008, 17:27 »
På bortebane denne sesongen har pompey kun ligget bakpå og satset på kontringer. Meget offensivt.

Akkurat slik vi har spilt på hjemmebane denne sesongen under Allardyce!!

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 10. Jan. 2008, 17:28 »
Hva har Moyes gjort? Han er nok den mest talentfulle manageren i hele ligasystemet. Han førte Everton til en 4.plass og det forundrer meg ikke om de havner der i år heller. Jeg synes David Moyes er en kanonbra manager, men det blir vel ikke han heller.

Er jo helt vilt med rykter, håper bare jeg blir positivt overrasket og ikke på nippet til å henge meg (MacLaren!!!)

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #267 på: 10. Jan. 2008, 17:31 »
 På bortebane denne sesongen har pompey kun ligget bakpå og satset på kontringer. Meget offensivt.
[/quote]

Og så vidt jeg vet er de et av de beste bortelagene i ligaen. Vi har vel knapt vunnet en bortekamp siden krigen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 10. Jan. 2008, 17:33 »

Bra du har fulgt med under kampene. Det er slik stort sett samtlige bortelag på SJP spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 10. Jan. 2008, 17:33 »

So What, det er du som snakker om offensiv fotball. Herlig at du innrømmer at Reknapp spiller kontringsfotball, etter at du har sagt at han er offensiv i tankegangen.