20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)  (Lest 61194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sam er ferdig ifølge skysports news (bekreftet)
« Svar #225 på: 10. Jan. 2008, 13:46 »
Diarra er klasse. Har vært svak i Arsenal, men potensialet er absolutt der. Han er myyyye bedre enn Butt.. Og bare av ren skjær interesse; hvor gammel er du?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 10. Jan. 2008, 13:47 »
Ja, jeg har sett han. Han har vært svak for Arsenal i å, menhan ville uansett ha danket ut Butt av laget å styrket midtbanen vår betraktlig. Uansett så var ikke det poenget.

for deg så var poenget, av vi ikke skulle ha sparket Sam pga Diarra og kadarra, og sparra og borarra. Gidder ikke å skrive og kaste bort mer tid på deg. Sam fikk sparken, get over ti !! SNX!

Hehe, ja du er morsom. Desverre så er du med å ødelegge et ellers bra forum, men har selvsagt rett til å ha dine egene meninger, selvom det vitner om en iq på barnehagenivå.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 10. Jan. 2008, 13:50 »
Redknapp har nå adlri gjort det særlig bra ? Fått masse penger i Portsmouth.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 10. Jan. 2008, 13:51 »
Redknapp har nå adlri gjort det særlig bra ? Fått masse penger i Portsmouth.

Nei, han kan hvertfall ikke vise til mer enn Big Sam, og det er vel litt av poenget med å sparke en manager, å faktisk få inn en som er BEDRE :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 10. Jan. 2008, 13:57 »
Jepp. Håplaust om me ska erstatta sam med ein brite.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 10. Jan. 2008, 14:00 »
grunn til at jeg ikke henger på denne siden her, får jo faen meg Blod trykket mitt i 500, idiotiske innlegg, men når de innlegene bbegynner å gå over til Dagbladet, daaaaa, daaa koker det. Jeg vet alle er glade for at han fikk sparken. Ikke glade, men lettet!

Du har jo skrevet snart 700 innlegg så du henger nok her mer enn du er klar over selv. Jeg mener at inlegg i media bare er positivt for alle newcastle supporte selv om den enkelte skribent/interjuobjekt ikke representer hele flokken av supportere. Alle har forskjellige meningen. . Da du mener at de fleste her inne skriver hodeløst, må jeg i hvertfall si meg enig at EN skriver hodeløst her inne. .   
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 10. Jan. 2008, 14:05 »
Hahahahahahahaha Mark Hughes, om han blir ansatt så kommer han til å få sjokk når han tar over Newcastle. Jeg tipper også han sier nei til Sirkus Newcastle om han skulle få et tilbudom jobben.

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/01/10/look-hughes-in-the-frame-72703-20333994/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #232 på: 10. Jan. 2008, 14:08 »
Ser ut som om Redknapp og Hughes er bookmakernes favoritter til å ta over. Så et intervju med Big-Sam, han virket veldig skuffet over avgjørelsen. Jeg stiller meg i rekken av de som støtter big-sam.

Vi kommer ikke til å havne i nedrykks-striden, et par gode resultater hadde kommet opp mot Uefa-cupen. Jeg forstår det fortsatt ikke.  :'(
"The first 90 minutes are the most important"

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 10. Jan. 2008, 14:09 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=73229

Newcastle United owner Mike Ashley could go Dutch to replace Sam Allardyce as manager.
De Telegraaf says former Tottenham boss Martin Jol and Russia coach Guus Hiddink are both in the frame for the Toon post.

Jol turned down the job at Birmingham City, though is keen to continue in England. He has interest from PSV and Feyenoord, but wants a big Premiership job

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #234 på: 10. Jan. 2008, 14:19 »
Uff, dette var trist. har ikke fulgt med ryktebørsene så nøye men visste det var økende misnøye, naturlig nok. Selv om jeg har stor forståelse for at stemningen i garderoben begynte å bli tung og at både fans og styret var misfornøyd med resultatene så skal de virkelig finne en stornavn for at jeg skal si meg fornøyd med avgjørelsen. Nå hadde vi endelig ansatt en merritert trener med pondus, og i stedet for å gi han tid til å forme en stall og et lag, får han fyken etter halvspilt sesong. Ja dette har vært en skuffende sesong, men kom igjen! Og når McLaren nevnes blandt favorittene, da gir jeg opp. Hadde de i det minste skaffet seg Jol, gitt han penger og ikke minst TID! til å bygge klubben, da kunne jeg akseptert avgjørelsen.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 10. Jan. 2008, 14:23 »
Huus Hiddink hadde vært spennende, men tipper han også sier NEI. Skandale at Sam får sparken nå.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #236 på: 10. Jan. 2008, 14:30 »
Det trengs åpenbart å klare opp i ting. Essensen i intervjuet var:

* Full støtte til Big Sam
* Hardt angrep på Mike Ashley
* Redknapp som realistisk, ikke revnende ufornuftig kandidat

Jeg foretrekker selvsagt Allardyce fremfor Redknapp, men journalisten ba meg liste opp eventuelle kandidater til å overta. Realistiske, sådan.
Jeg er helt enig med dere som sier at Big Sam burde fått lenger tid i klubben. Det er fullstendig meningsløst at han må gå allerede nå.

DESSUTEN: Journalisten er mistolket meg en smule på hvem som ønsket å kaste Big Sam. Jeg sa til ham at grupperinger (ikke nødvendigvis små) av supportere som krevde Allardyces avgang fikk for mye å si for hans avgjørelse.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

DanMan

• Gjest
« Svar #237 på: 10. Jan. 2008, 14:38 »
Hiddink hadde vært fullstendig strålende, men ettersom Euro 08 ikke er så langt frem i tid, regner jeg han som urealistisk, såfremt det ikke er snakk om å starte i Newcastle ETTER mesterskapet. Og dét vil igjen medføre en lang periode med vikar-manager, en løsning jeg er sterkt tvilende til.

Blir litt oppgitt av at Ashley og Mort så til de grader dømmes nedenom og hjem, før de har ansatt en eneste manager! Jeg har tillit til at de har en plan med det hele, ettersom det tross alt ikke var en sparking i affeksjon etter et elendig resultat (sist kamp søndag, avskjed onsdag), selv om timingen (januar) er tilsynelatende uheldig i forhold til transfer-vinduet. Jeg tror derimot at hvis Ashley får sin mann, vil han få friere tøyler enn det Fat Sam ville fått i forbindelse med kjøp (og salg).

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 10. Jan. 2008, 14:52 »
Det trengs åpenbart å klare opp i ting. Essensen i intervjuet var:

* Full støtte til Big Sam
* Hardt angrep på Mike Ashley
* Redknapp som realistisk, ikke revnende ufornuftig kandidat

Jeg foretrekker selvsagt Allardyce fremfor Redknapp, men journalisten ba meg liste opp eventuelle kandidater til å overta. Realistiske, sådan.
Jeg er helt enig med dere som sier at Big Sam burde fått lenger tid i klubben. Det er fullstendig meningsløst at han må gå allerede nå.

DESSUTEN: Journalisten er mistolket meg en smule på hvem som ønsket å kaste Big Sam. Jeg sa til ham at grupperinger (ikke nødvendigvis små) av supportere som krevde Allardyces avgang fikk for mye å si for hans avgjørelse.

Som jeg skulle ha sagt det selv.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 10. Jan. 2008, 14:53 »
Nå kan vi jo la være å sette igang en grinekonsert,

Sier du som har sutra i et halvår nå.....

Tenkte akkurat på det samme.
an sparker ikke Bobby Robson??