20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]  (Lest 59194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 12/1: Manchester United-Newcastle [C + Sport 18.15]
« Svar #255 på: 12. Jan. 2008, 23:13 »
Kommentatoren er elendig. Irriterte meg også. Samme som kommentert oss mot City.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 12. Jan. 2008, 23:15 »
ManU 16 conere, Newcastle 1. morro...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 13. Jan. 2008, 00:17 »
Første omgang var bra, og vi skulle faktisk ledet 1-0 til pause. Så scorte United på et frispark som aldri var frispark og etter det raknet det fullstendig. I andre omgang ble vi fullstendig rundspilt, men jeg synes ikke vi fortjente og tape denne kampen 6-0. Vi har blitt rundspilt verre tidligere og sluppet unna med 2-0. Siste målet var heller ikke inne og jeg tror jeg hadde gjort det samme som Smith i den situasjonen. Skulle gjerne visst hva han sa til dommeren, for direkte rødt kort for munnbruk er ganske strengt. Det var flere spillere jeg synes klarte seg ganske bra i dag, spesielt Given, Taylor og N`Zogbia. Enrique var også et lyspunkt.

Når det gjelder han kommentatoren er han helt horribel. Så kampen på Setanta i dag, men har sett kamper han har kommentert tidligere og da har han vært helt mongo. Har sendt klage til Canal + tidligere og da fikk jeg et langt, hyggelig og saklig svar fra Dag Solstad hvor han lovte å ta opp saken med Lars Tjærnås (tror jeg det var). Anbefaler alle å gjøre det samme igjen, for det at folk skal få betalt for å sitte å lire av seg slik piss synes jeg er direkte latterlig.

Gikk selv på kino ganske rett etter kampen i Smith-drakta mi, og der var det selvsagt noen forbanna bergenske golddiggers som satt og hoverte... Der og da følte jeg meg faktisk ganske stolt og glad for at jeg er Newcastlesupporter og ikke en som har solgt sjela mi til det forbanna horelaget som Man U er.

Når det gjelder Cristiano Ronaldo vokser hatet mitt for den jævla klysa der for hver kamp jeg ser. Faktumet er at han kanskje er verdens beste spiller. Han er jo fantastisk god. Så må han ødelegge alle muligheter for at andre enn Man U fans skal like ham ved å filme, overspille, klage, sutre og grine gjennom 90 minutter i hver jævla kamp.

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #258 på: 13. Jan. 2008, 00:19 »
vurderer også å legge inn en liten klage på den kommentatoren.. jeg synes det ble tidvis veldig usakelig... også på toppen av det hele så skryter han av O'Shea etter gjenntatt sjikane av Newcastle spillere...

"Smith har vært spiss som har vært bedre å hoppe å albue spillere, og er horribel i takling spillet.."

Synes ting blir for dumt... Sjikanen var rettet mot flere, og var mer og mer usakelig utover i kampen.
Kunne ikke vært mer enig! Begynner å bli ganske vant til den sedvanlige opphausingen av Ronaldo, men denne kampen overgikk virkelig alt.
Det skinner så sinnsykt godt gjennom at han tar parti med Man Utd. Det verste er vel kanske at når han spyr ut den idiotiske sjikanen, kommer hans uvitenhet så utrolig godt frem. F.eks når han gjorde "narr" av hvordan Newcaste styret hadde opptrådt, og han sa at styret hadde gitt Allardyce massevis av penger, for så å sparke han. Mot slutten ble det hele bare usakelig mobbing av enkeltspillere.
Satt og forbannet meg mer over kommentatoren (Øyvind Johannesen?), enn resultatet og måten laget fremstår på.
Jeg oppfordrer alle på dette forumet til en sende en formell klage til canal pluss. Mail: dialog@canalplus.no
Walking in a Keegan wonderland!

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #259 på: 13. Jan. 2008, 00:21 »

Når det gjelder han kommentatoren er han helt horribel. Så kampen på Setanta i dag, men har sett kamper han har kommentert tidligere og da har han vært helt mongo. Har sendt klage til Canal + tidligere og da fikk jeg et langt, hyggelig og saklig svar fra Dag Solstad hvor han lovte å ta opp saken med Lars Tjærnås (tror jeg det var). Anbefaler alle å gjøre det samme igjen, for det at folk skal få betalt for å sitte å lire av seg slik piss synes jeg er direkte latterlig.

[/quote] Det var ikke Tjærnås. Kjenner igjen den karakteristiske lyse stemmen, som jeg tror tilhører Øyvind Johannesen eller noe.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 13. Jan. 2008, 00:30 »
Ja. I dag var det Øyvind Johannesen. Men den klagen jeg sendte klage tror jeg det var på Lars Tjærnås...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 13. Jan. 2008, 00:47 »
Misliker også hvordan Ronaldo spiller. At han er vanvittig god er det ingen tvil om, men f.eks. er måten han faller på helt unormall. Selv om han blir taklet helt rent overspiller han noe ekstremt.

Ivar11

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #262 på: 13. Jan. 2008, 00:49 »
Dette var flaut, greit nok å tape, men ikke 6-0, er vel bare Derby som har tapt like mye i premier league (?)...
Imorgen kommer jeg vel til å bli ertet på treningen av alle vennene mine, som er scums supportere. Men som andre her trekker jeg også på meg Newcastle drakten, og prøver hvertfall å være stolt !

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #263 på: 13. Jan. 2008, 00:58 »
Dette var flaut, greit nok å tape, men ikke 6-0, er vel bare Derby som har tapt like mye i premier league (?)...
Imorgen kommer jeg vel til å bli ertet på treningen av alle vennene mine, som er scums supportere. Men som andre her trekker jeg også på meg Newcastle drakten, og prøver hvertfall å være stolt !
City tapte vel 6-0 mot Chelsea, uten at det spiller noe særlig rolle.
Da kan du fortelle vennene dine at hvis de har noen som helst respekt for seg selv, i det hele tatt prinsipper her i livet, burde de krype tilbake til Man U sengetøyet sitt å skamme seg over å holde med et så sjelløst lag. At de ikke er flau over at 3-4 tusen bortesupportere gjør 70 000 andre til skamme når det gjelder sang og lydnivå.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #264 på: 13. Jan. 2008, 01:18 »
Bruk 100kr i måneden på livesport247 i stedet, da får du se et drittlag i drittkvalitet, blir ikke bedre enn det :) Men billig er det jo !

Jeg synes faktisk det er bra også... chatte og se kamp samtidig, og betale regninger når det går dårlig :-)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #265 på: 13. Jan. 2008, 01:34 »
Jeg skal prøve meg på en oppsummering av mine følelser etter dagens kamp:
1: Christiano Ronaldo er verdens beste og verdens mest ufordragelige spiller. Kun Arjen Robben og Didi Drogba har kommet i nærheten på hatskalaen.
2: Steven "Gump" Taylor var vår bestemann, og Butt, Smith og Cacapa i motsatt ende av skalaen. Skjønner faen ikke at de tre slipper til gang etter gang.
3: Positiv til at Zog spiller indreløper. Kan forsvare at emre sitter på benken.
4: Vi ser ut til å være redd for kontringer begge veier. Vi stopper opp selv om vi har kjempemuligheter til å kontre motstanderne i senk. Milner, Duff og Zog er vel såpass raske at vi skal kunne gjennomføre en par slike overganger uten og stoppe opp og ta med oss resten?
5: Drillo hadde rett i at unødige støttepasninger skaper problemer for oss selv.
6: Vi mangker box to box spillere
7: kommentatorn er håpløs. Mongo er feil uttrykk, da de som er det; er kjekke og snille folk.Han her er en surpomp uten engasjement og takt og tone. (Litt mere takt og litt mindre tone hadde vært å foretrekke)
8: Enrique blir bra når han får tillitt. cacapa og Roz er likeverdige med Boumsong...
9: Jeg vasser rundt i NUFC trøye hele tiden nå for å vise lojalitet med en klubb som stadig driter på draget. Jeg er i øyeblikket mer stolt over meg selv som supporter enn laget i seg selv. Styret er tydeligvis sveiseblinde, som sparket sam for harry, som siden sa NEI!!! Det var jaggu bra isåfall.
10: Hiddink, Mourinho og Hitzfeldt er velkomne. Terry Venables og Steve Maclaren kan ta over Sunderland når Keano får sparken

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 13. Jan. 2008, 01:39 »
Enig i alle punktene dine Bjørni :)

Men apropo punkt 10. "word on the street" er at Shearer blir manager med Keegan som assistent! Sweeeeet sier jeg bare :)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 13. Jan. 2008, 01:41 »
Jeg synes pub er best. Engelske kommentatore, storskjerm, gode venners lag, god stemning og pils. Men det er jo selvsagt ikke alle som kan benytte seg av det tilbudet.

Dagbladet må være de største Scumselskerne i verden. Presterer å gi O`Shea 8, mens Zog som lekte med han hele kampen fikk 7.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 13. Jan. 2008, 01:45 »
Punkt 2 og 3 er vel litt motsigende bjørni!?

Du forsvarer at Emre sitter på benken, men skjønner ikke at Smith og Butt slipper til gang etter gang!? Hvem skal spille midtbane da? Ikke Emre, ikke, Smith, ikke Butt, Barton er i fengsel!! Spille uten sentrale midtbanespillere kansje!??  ;)

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #269 på: 13. Jan. 2008, 02:58 »
Heia Tufte. Heia Giv Akt og Heia Stål og Tau. Fy faen!