Vi har i det hele tatt en gjeng med overvurderte drittspillere i laget. Har sagt i lang, lang tid at Butt, Smith resten av elendighetene ikke har noe å gjøre i Newcastle. De holder ikke PL-nivå engang.
Ikke at jeg vil trekke fram midtbanen som det svakeste leddet i dag, for alle 11 oppførte seg som en gjeng amatører, men jeg trekker den fram som det desidert svakeste likevel. Nå får det være nok. Butt og Smith hadde seriøst ikke hevet et league one lag engang. Jeg er så flau på laget Newcastle sitt vegne, på alle Newcastle-supporteres vegne at slike spillere tjener mangfoldige hundretusen i uken og spiller på Newcastle United. Nå er jeg lei hele laget, og jeg er FORBANNA GLAD for at denne fotballen er over. For Mort og Ashley ansetter vel ikke en likesinnet manager igjen?
Jeg forventer at den nye manageren straks foretar seg en opprydning i stallen og henter inn så godt som et helt nytt lag. Han bør få så mye penger som nødvendig for å få skikk på dette amatørjævelskapet.
Til sist:
Jeg synes synd på Given for at han må overvære spillet fra sin posisjon, etter å ha spilt en godkjent kamp. Og for at han har måttet holde ut med et ubeskrivelig dårlig forsvar i alle år.
Jeg synes synd på N`Zogbia for at han må spill med en gjeng amatører. Er alt for god for Newcastle atm.
Jeg synes synd på stakkars Emre. Tyrkias beste midtbanespiller. Newcastles beste midtbanespiller. Latterliggjort. Krenket. Pisset på. Kanskje du får en ny start under den nye manageren, men jeg ønsker deg helst bort til en ny klubb. Jeg skammer meg over Newcastle på dine vegne.
Skammer meg selvsagt over hele laget. Har aldri opplevd noe så svakt før tror jeg. Dette er below bunnen av det ytterste lavmål. Det er ikke mulig å komme dypere, lavere, lengre ned i møkka. Å bli ydmyket på en så grassal måte som å få 6 mål i fleisen på 45 minutter er bare en ny, kraftig bekreftelse på at vi nå er en het, het nedrykkskandidat, og at vi er det laget i Premier League som spiller svakest og flauest for øyeblikket.
Jeg ønsker å ikke få oppleve liknende kamper som i dag igjen. Det er en surrealistisk følelse å sitte og se på at laget mitt blir TRASHET på flauest mulig måte, og måtte se på at spillerne på laget mitt oppfører seg og spiller ynkelig. At Nicky Butt og Alan Smith enda går rundt utpå der er bare flaut. Ord blir overflødige angående disse amatørene.
Hvis dette innlegget er oppstykket og lite organisert, så beklager jeg det, for dere som henger dere opp i sånn på en dag som denne. Jeg driter i det. Det tar tid å lire av seg all skuffelsen.