20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker til Tyneside?  (Lest 33680 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #120 på: 15. Juni 2005, 17:44 »
Umulig å være pessimist når vi kjøper spillere som Parker. Han blir garantert en suksess i Newcastle, og mest sannsynlig en del av det engelske landslaget i VM neste år. Newcastle blir ikke å finne i bunnen neste år.. vi blir å kjempe om CL! Vi har godt nok lag til det, det bare gjelder å få det frem, og det trur jeg vi klarer når sesongen starter til høsten. Er enda ikke overbevist om at Souness er riktig mann for jobben, men vi får gi han et forsøk. Et par spillere til i Parker klassen inn i klubben, så ser alt lyst ut i forhold til sesongstart!
ignert Morten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #121 på: 15. Juni 2005, 19:45 »
Sitat fra: "Mushans"
Hadde blitt et bra forum om alle skulle fulgt samme prinsipp.. Er jeg uenig, så svarer jeg ikke!=)

Hadde samme menig om Butt, og ble også da latterlig gjort.. Så jeg grur meg til høsten ja.. Newcastle NOK ENGANG i bunnen!!

Nå er det vel forskjell på å være uenig i enkelte saker og uenig i absolutt alt som skrives her inne.

Ja Butt er nok skylden i at vi havnet på 14 plass denne sesongen.

Ellers så er det klasseforskjell på Parker og Butt i mine øyne.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #122 på: 16. Juni 2005, 00:17 »
Ser at du til stadig nevner at jeg er uenig i alt som skrives her inne.. Langt fra sannheten, men at du mener gir meg meninger og standpunkter er vel ikke akkurat noe nytt..

Vi får håpe at Parker slår til i Newcastle trøya. Ingenting hadde vært bedre enn akkurat det.. Dog er jeg meg usiker om han har kvalitetene til å lykkes i klubben, men vi får ta opp igjen diskusjonen i febraur\mars.

Enn så lenge kan vi krangle dag inn og dag ut, men uansett vil ingen av oss sitte igjen med et svar før vi har sett han spille under Souness.

Mitt tips: Solgt neste sommer for £2m
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #123 på: 16. Juni 2005, 06:21 »
Neppe...

Har trua på Scott.

Vår nye nr.10?

Parker har 5 årskontrakt så jeg tru det er liten sjangs for at han stikker av nå.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #124 på: 16. Juni 2005, 06:33 »
Dette sier vår gamle helt Robert Lee om Parker :-)

Comparisons will be made with Robert Lee, another former Charlton player who excelled at Newcastle and who played a part in convincing Parker to uproot his young family to the North East. ?It?s a fantastic signing,? Lee said. ?If I could have picked one midfielder Newcastle should buy, it would have been Scott. He?s got a great engine, he can tackle, pass, he?s got the right attitude and the fans will love him. He?s a complete midfielder.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #125 på: 16. Juni 2005, 09:46 »
Ser at Lee snakker kun tull.. I alle fall er ikke noe særlig til manager evne som jeg hadde håpet på..

Pirlo, Deco, Xavi, Lampard, Gerrard, Alonso, Lampard, Makelele, Vieria, Fabregas, Edu, Baraja, Albelda, Scholes, Emerson, Nedved, Stankovic osv
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Parker til Tyneside?
« Svar #126 på: 16. Juni 2005, 10:45 »
De spillerne har vi mulighet til å skaffe mener du eller?

Parker var noe av det beste vi kunne fått på den sentrale midtbanen i den posisjonen vi er i nå, uten CL og 14. plass i fjor.

Mushans, hvilke sentrale midtbanespillere mener du vi burde vist interesse for, som er realistiske?
Howay the lads!!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #127 på: 16. Juni 2005, 10:47 »
Fra mitt tidligere innlegg om realitiske overganger:

Med Butt og Bowyer ut denne sommeren trenger JJ tre nye partnere på midtbane. Emre fra Inter er den første som skal inn. Fantastisk spiller i ypperste verdensklasse. Blir hjernen bak det offensive spillet noe vi har manglet i hele år. Leverkusens stjernespiller Alexander Hleb blir den andre spilleren jeg vil ha inn sentralt for Newcastle. Hviterusseren er ballsikker som få, har blendende teknikk og et overblikk som overgår de aller fleste. Med to offensive midtbanespillere trenger vi en som stablisere midtbanen. Ingen i verden gjør denne jobben bedre enn PSVs Cocu (med Makalele fra Chelsea på en verdig andre plass), men han blir nok vanskelig å kjøpe ut. Essien på Lyon er en spiller som hadde passet godt inn, men han blir nok for dyr og vil nok diverre ikke engang vurdere en overgang til Newcastle. Pengene mine endre på sliteren Dacourt på Roma. Han er billig, har erfaring fra Premier Leauge, men har ikke vært i toppform denne sesongen. Satser alikevel på at han kunne ha gjort en fin jobb for Souness.

Sentral midtbane: Emre £5m, Hleb £8m, Dacourt £1m

Alternativ: Pizzaro(Udinese), Cocu(PSV), Essien(Lyon), Riquelme(Barcelona), Montolivo(Atalanta)

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #128 på: 16. Juni 2005, 10:48 »
?If I could have picked one midfielder Newcastle should buy, it would have been Scott."

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #129 på: 16. Juni 2005, 10:58 »
Sitat fra: "Mushans"
Fra mitt tidligere innlegg om realitiske overganger:

Sentral midtbane: Emre £5m, Hleb £8m, Dacourt £1m

Alternativ: Pizzaro(Udinese), Cocu(PSV), Essien(Lyon), Riquelme(Barcelona), Montolivo(Atalanta)

Jeg ser at vi vil slite med å skaffe oss Emre da 5 andre PL klubber har vist interesse. Dersom Newcastle hadde lagt inn bud på Hleb etter det han viste i EM i fjor er jeg 90% sikker på at en annen større klubb kommer og henter han (Arsenal?). Dacourt kunne vi nok fått, men en avdanka franskmann, hva skal vi med han. Synes ikke han var spesielt god heller da jeg så han i Leeds og noen få kamper i Roma. Synes Scott Parker er mye bedre enn Dacourt.  

Montolivo kjenner jeg ikke noe særlig til. Cocu fyller vel 35 år til høsten. Det sier vel det meste. En 35 åring inn på den sentrale midtabenen, fysjamei! Essien er verdens mest ettertraktede spiller. Det sier også sitt og han ville aldri gått til Newcastle. Riquelme er urealistisk og er ikke sikker på at han ville passet inn i engelsk fotball engang.

Og til slutt: Ingen av de spillerne du nevner vet vi at vil prestere i PL, noe vi har sett Scott Parker gjøre. Samtidig så er han som Rob Lee sier en komplett midtbanespiller.
Howay the lads!!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #130 på: 16. Juni 2005, 11:37 »
Hviterussland i EM??

Nå sier jeg nå i innlegget at Cocu og Essien er usannsynlig..

Hleb ble klar for Arsenal i dag, £7m.. Latterlig, direkte latterlig at vi alltid skal kjøpe engelske spiller for en alt for høg penge!

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #131 på: 16. Juni 2005, 12:13 »
Blanda med CL. Men uansett: Du får sørge for å ha noen i ermet selv før du kritiserer andres signinger. Utenom verdens mest ettertraktede og thirtyfiveyearolds.
Howay the lads!!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #132 på: 16. Juni 2005, 12:19 »
Hva er det du snakker om? Hleb, Emre og Dacourt spiller da shorta av Parker, any given day!

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #133 på: 16. Juni 2005, 12:28 »
Hleb blir ikke Newcastle-spiller. Emre er en meget god spiller etter det jeg har sett, men han er en helt annen type spiller.

Da sitter vi igjen med Dacourt. Du mener han spiller skjorta av Parker. Ok, du får ha din egen mening, men det er så feil at du nesten ikke burde fått lov å mene noe sånt :D

Moods - Skal på jobb..
Howay the lads!!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #134 på: 16. Juni 2005, 12:42 »
Dacourt har da bevist mer i England enn Parker noensinne kommer til å gjøre..