20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker til Tyneside?  (Lest 33506 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #150 på: 17. Juni 2005, 13:20 »
Vi fekk Parker ja? Fann det akkurat ut( har vore på skogstur)

Trur det kan være ein knallsigning.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #151 på: 17. Juni 2005, 13:34 »
Lee said: "Scott is a fantastic signing for Newcastle. He has been unlucky with injuries at Chelsea but I have seen a lot of him and I rate him very highly."

High-praise indeed from a midfielder that Parker would do well to emulate following his switch from Stamford Bridge.

Lee found the net 56 times during his 10-year stay at St James' Park and believes Parker needs to add that goalscoring touch to become an even better player. He added: "When you look at his strengths he is almost the complete midfield player.

"He is quick, strong, can pass the ball and isn't afraid to tackle. If he could add a few more goals he'd have it all."

Parker joins fellow England midfield hopefuls Kieron Dyer and Jermaine Jenas at United and Lee believes he can play alongside anyone.

He said: "Scott can play just in front of the back four or he can bomb on and get forward.

"As a result he would be comfortable playing next to any of Newcastle's current midfielders."

Parker was a popular character during his days at The Valley, having been the star of a McDonald's advert as a teenager before signing for The Addicks.

Lee added: "The fans will love him. Not only is he a good player but he's got a good attitude as well."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Parker til Tyneside?
« Svar #152 på: 17. Juni 2005, 13:37 »
Birthdate: October 13, 1980.
Birthplace: Lambeth, London.

Career in brief

1993: First comes to national attention as a ball-juggling 13-year-old in an advertisement for fast-food chain McDonalds.

1997: August 1 - Signs professional terms with Charlton.

December 28 - Makes his league debut for Charlton at the age of 17 in a 4-1 defeat at Sheffield United.

2000: October 31 - Moves to Norwich on loan, making six league appearances and scoring one goal before returning to The Valley a month later.

2003: November 16 - Makes England debut in 3-2 defeat by Denmark at Old Trafford, coming on as a 66th-minute substitute.

2004: January 30 - Completes £10m move to Chelsea.

April 25 - Named PFA young player of the year.

2005: June 15 - Agrees to join Newcastle in a £6.5m transfer.

International honours: Has played for England at schoolboy, youth, Under-21 (12 caps) and senior (2 caps) levels.

Disciplinary record: Has been cautioned 37 times and sent off twice in his League career.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Parker til Tyneside?
« Svar #153 på: 17. Juni 2005, 13:38 »
Hvor høy er parker når han er Height: 5ft 9in.?

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #154 på: 17. Juni 2005, 13:41 »
Eg og leste det at Nufc skal sikte mot seriegull,husker ikkje kor,Fat fred sa og at du går nedover i karrieren hvis du forlot newcastle,hvis du ikkje forlot nufc til fordel for chelsea då..husker ikkje kor eg leste det,trodde det var på newutd eg...
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #155 på: 17. Juni 2005, 21:22 »
Han sa så ja. At det kun er Chelski som var en hetere klubb enn Newcastle å gå til i sommer, fordi Chelski hadde pengene å lokke med. Skal uansett ikke høre på alt Fatty sier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #156 på: 17. Juni 2005, 22:44 »
nei,selvsagt ikkje!Var bare Asbjørn som ville ha link,selvom eg ikkje fann(gadd å lete)Men eg husket ¨å ha lest noe sånt!Eg var sikker på at det var påNewutd eg hadde lest det!!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #157 på: 17. Juni 2005, 22:45 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Han sa så ja. At det kun er Chelski som var en hetere klubb enn Newcastle å gå til i sommer, fordi Chelski hadde pengene å lokke med. Skal uansett ikke høre på alt Fatty sier.

Det betyr vel ikke at vi skal kjempe om seriegull?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #158 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Sitat fra: "Souey"
Sitat fra: "Mushans"
Hoseth hadde jeg sett på som et bedre kjøp ja.. Kan i alle fall å dra av en mann eller sette en annen spiller i scoringsposisjon.  Noe Parker ikke engang kan gjøre på trening.

Hoseth for £2m.. Ja takk! Parker for £6.5.. Tappekjøp

Hoset har altså gått til VIF som han har slengt dritt om i flere år nå. Sier vel litt om typen Hoset dette.

Noen NUFC supportere som er misunnelige på VIF som har fått Hoset?

Ihvertfall ikke jeg.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #159 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Hoseth er og blir ei klyse. Han er langt fra god nok til landslaget, og ville måtte kjempe seg til plass i start 11eren til enga. Konklusjon: ikkje god nok for newcastle.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #160 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Artig at folk som overhode ikke kjenner Hoseth utaler at han er ei klyse.. Dette er rykte som også Dyer sliter med i England. Øredobber osv. blir mer fokusert på enn fotballspilleren Dyer.. Beckham er vel et enda bedre eksempel på dette.

Når det kommer fra Sunnmøringer er det vel verste sjuken som bitter. At dere aldri kommer til å bli noe i fotballsammenheng er en skam for et ellers ok publikum. Sjalusien på de på rette siden av Ørskog-fjellet vil ingen enda ta i Ålesund og omegn..

Dog skal de bli herlig å pipe på Magne når han kommer på Stadion neste sesong.. Trond sparker han nok ned skal dere se;)
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #161 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Skjønner ikke hvorfor VIF kjøpte klysen Hoset?

De har jo Holm (bedere)
Grindheim (bedere)
Gashi (bedere)

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #162 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Ja, de har jo også Thomas Holm! FOR EN SPILLER!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #163 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Er det faktisk mulig å ønske Magne Hoseth fremfor Scott Parker og samtidig være seriøs?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #164 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Fremfor Parker? Hva i alle dager er det du snakker om?