20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker til Tyneside?  (Lest 33516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #135 på: 16. Juni 2005, 12:52 »
Jeg så nå btw at Arsenal har fått nei på et bud på Hleb fra Stuttgart..lurer på hvor mye det budet var på jeg!
Pires er jo også på vei bort fra Arsenal, kanskje det hadde vært noe...

jaja

Bjørn - krig å fred å sånn
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #136 på: 16. Juni 2005, 13:51 »
Sitat fra: "Mushans"
Dacourt har da bevist mer i England enn Parker noensinne kommer til å gjøre..

Hehehehe det var dagens. Eller så er det vel ikke bare Robert Lee som er en tulling. De fleste av oss som er her inne har vel heller ikke peil på fotball. Det samme har ikke Juryen som kårer priser for unge spillere i England.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #137 på: 16. Juni 2005, 13:56 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Dacourt har da bevist mer i England enn Parker noensinne kommer til å gjøre..

Hehehehe det var dagens. Eller så er det vel ikke bare Robert Lee som er en tulling. De fleste av oss som er her inne har vel heller ikke peil på fotball. Det samme har ikke Juryen som kårer priser for unge spillere i England.

Dritbra sagt Asbjørn :P

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #138 på: 16. Juni 2005, 13:57 »
Robert Lee mener jo at Parker er bedre enn Deco og Pirlo..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #139 på: 16. Juni 2005, 13:58 »
Har du link på det, Mus?

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #140 på: 16. Juni 2005, 14:46 »
?If I could have picked one midfielder Newcastle should buy, it would have been Scott."

Tror det mushans mener er at han ville heller valgt en annen spiller enn scott parker!hvis HAN kunne velgt en midtbanespiller,det hadde eg og gjort!Men når vi skal tenke realistiske midtbanespillere som vil til  Nufc så er nok Parker det beste valget,tror det er det Robert Lee mener i det sitatet der!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #141 på: 16. Juni 2005, 14:49 »
Robert Lee mener jo at Parker er bedre enn Deco og Pirlo..

Som jeg har sagt tidligere så kan man ikke ha 4 midtbanespillere som har samme ferdigheter. Souness var ute etter en defensiv midtbanespiller og Parker er uten tvil en av Englands beste på dette området.

Når man skal dra inn Pirlo og Deco så er vel midtbane spillere som Jenas og Dyer bedre å sammenligne med.

Å si at Robert Lee har dårlige manager egenskaper pga at han synes Parker er en god spiller er jo helt på jordet. Svennis må også være på jordet siden han stort sett har hatt med Parker når  han har vært skadefri. Jeg tipper ihvertfall at han blir fast inventar i landslagstroppen framover. Selvsagt vanskelig å dunke ut Gerrard og Lampard for øyeblikket.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Parker til Tyneside?
« Svar #142 på: 16. Juni 2005, 14:54 »
Nok et godt poeng, Asbjørn. og Mushans, selv om man  sier det er den beste Newcastle kunne fått i øyeblikket, mener han ikke at han er bedere enn Pirlo og Deco.

Han er litt realistisk i motsting til deg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #143 på: 16. Juni 2005, 15:19 »
Hehe, herlig at du igjen trekker inn mål..

Er det like herlig at Terry Mc trekker inn mål? Han har vel like lite peil på fotball som de fleste andre.

Terry McDermott has hailed Newcastle United's acquisition of Scott Parker as "one of the best signings this club has made for a number of years."

Parker was flanked by two of the greatest midfielders in modern times in Graeme Souness and Terry Mac - assistant to the manager - as United unveiled their £6.5m signing at St James' Park yesterday afternoon.

McDermott was at Kevin Keegan's shoulder when they made some of the best signings in United's history and he told me today: "I can honestly say I am as excited about our acquisition of Scott Parker as I was when we were bringing Alan Shearer, Les Ferdinand and Andy Cole to the club.

"This is every bit as exciting as bringing them in. That is how highly I rate Parker.

"The biggest compliment I can pay Scott is that I feel he is as good as Liverpool's Steven Gerrard, Arsenal's Patrick Vieira and Chelsea's Frank Lampard.

"He is a quality player and I am ecstatic we have got him because he is exactly what we needed both on and off the field."

Terry Mac was one of the greatest goalscoring midfielders in the game in his spells with Liverpool and United and colleagues at Stamford Bridge tell me the only flaw in Parker's make-up is the fact he does not score enough goals.

Adds the former England international: "It would be nice if Scott could score a few for us.

"Last season that is where some of our problems lay in as much as our midfield did not contribute enough goals.

"However, Scott is capable of scoring goals.

"I can remember a game at the St Mary's Stadium two years ago when he scored both Charlton's goals against Southampton and I have to say they were two tremendous efforts.

"We want our midfield players to get into double figures.

"Two or three of them should be looking to get into double figures and there is no reason why they cannot."

Parker could hardly have created a better impression than he did in his unveiling in a black and white shirt.

Both he and Souness had interrupted family holidays abroad to face the media as United announced their first signing of the season.

Afterwards, both headed off to re-join their families - Parker to Portugal and Souness to Spain.

The manager, however, will be back at his desk at the weekend and there are no prizes for guessing whether he intends to bring more players to St James' Park in the coming weeks

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #144 på: 16. Juni 2005, 20:40 »
Det er vel ingen bombe at assistent manageren skryter av det siste kjøpet.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #145 på: 16. Juni 2005, 21:58 »
Det er vel ingen bombe at assistent manageren skryter av det siste kjøpet.

Hvilket slående argument. Men det var artig at han trakk inn mål. Ikke sant?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #146 på: 17. Juni 2005, 00:48 »
Joda, et artig poeng.

Håper at alle som spiller på Newcastle neste år lager masse av mål. Om der er Shearer, Ameobi, Boumsong, Elliott eller Parker Betyr ikke så mye.

Jeg mener at Parker ikke er mannen til å ta oss noen steg nærmere seriegullet, men om han lager 10 mål neste år og spiller seg inn på England så hadde det ikke vært meg i mot.. Bryr meg egentlig fint lite hva spillerne heter eller har gjort før bare de prestere i Newcastle-drakta og trives på Tyneside.

I bunn ligger vel de samme "holdningen". Vi ønsker såklart at de som kommer til Newcastle skal lykkes og gjøre en fin figur.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #147 på: 17. Juni 2005, 07:42 »
Når det gjelder seriegullet, så kan vi bare glemme det. Hvordan kan NUFC kjempe om seriegullet når det finnes en russer med utømmelig pengesekk? Er man realist så kan Newcastle maks klare en 4. plass neste sesong. At vi kommer nærmere Chelsea neste sesong er jeg overbevist om.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #148 på: 17. Juni 2005, 11:46 »
Jeg snakker bare om ambisjonene til Shepherd. Det er han som sier at vi skal kjempe om seriegull. Da regner jeg med at han og Souness jakter spillere som kan hjelpe oss til seriegull!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Parker til Tyneside?
« Svar #149 på: 17. Juni 2005, 12:01 »
Jeg snakker bare om ambisjonene til Shepherd. Det er han som sier at vi skal kjempe om seriegull. Da regner jeg med at han og Souness jakter spillere som kan hjelpe oss til seriegull!

Når sa han det? Hadde vært artig med en link.