20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00  (Lest 51089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ons 26.12 Wigan Athletic- Newcastle United 16.00
« Svar #60 på: 26. Des. 2007, 13:20 »
Hva er det som har skjedd med Geremi egentlig? Han var den desidert beste i pre-season! Og det var ikke bare småguttlag man spilte mot.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 26. Des. 2007, 13:26 »
Ser på skyports at Owen, Carr og Faye er klar for kamp. Sam sier derimot på skysport sin hjemmeside at han skal ta det rolig med Owen. Bra at noen i Newcastle forstår at man ikke skal kaste inn folk med en gang etter lang skade
"The first 90 minutes are the most important"

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 26. Des. 2007, 13:33 »
Hvis det laget som kom opp tidligere her starter så er jeg meget fornøyd. MEN, jeg hadde hoppet av glede hvis Enrique tok plassen til Zog, Butt tok plassen til Geremi og Barton tok plassen til Smith :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 26. Des. 2007, 13:51 »
I følge Salva på N-O er dette dagens lag:

----------------Given----------------

Beye---Taylor-----Faye----N'Zogbia

------Smith----Geremi-----Emre-----

Milner------------------------------Duff

......................Viduka----------------

Strålende isåfall! Ganske nært optimalt, skulle bare hatt Barton også der nå, men i form, så jeg skjønner om han blir vraket!

Duff - Milner på kantene med Viduka på topp er jo helt konge! Håper på mange innlegg inn i boksen så skal nok Viduka få noen mål idag også, men jeg tror det blir en tøff kamp!

Liker i motsetning til andre at Smith er på banen, trenger han sin utrettelige jobbing og kriging. En spiller som går foran om det skulle butte litt imot!

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #64 på: 26. Des. 2007, 13:53 »
Litt skeptisk til Duff på kanten der, ellers er jeg ganske fornøyd.
"The first 90 minutes are the most important"

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #65 på: 26. Des. 2007, 14:05 »
Synst det bare er positivt med Duff på bana eg, det han viste mot Derby meiner eg er godt nok til å starte. Var offansiv i alt han gjorde, litt i overkant for medspillerne faktisk.  Og Beye og zog som back er og ei god løsning etter min meining. Begge har forstålse for spillet og er ivrig med framover. Det kan gi oss meir tyngde og variasjonsmulighet i angrep. Martins ute gjer meg heller ingen ting for tida, han treng å spele på deg sjøltillit for reservene og landslaget slik at han er klar seinere i sesongen. Treng han i betre slag enn han er no seinare i sesongen.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 26. Des. 2007, 14:11 »

......................Vi duka----------------

Hva med å tatt ud duff, tatt opp zoggy på vingen å jose inn på backen...duff har jo ikke komt i form enda...
Joey Barton 7

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 26. Des. 2007, 14:37 »
Duff var jo lovende mot Derby.
Jeg er ganske fornøyd, hadde vært meget fornøyd dersom Barton var på banen fremfor Smith, men igjen - positivt at Big Sam tør fjerne de tre svakeste mot Derby til denne kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 26. Des. 2007, 14:39 »
I følge Salva på N-O er dette dagens lag:

......................Viduka----------------

Strålende isåfall! Ganske nært optimalt, skulle bare hatt Barton også der nå, men i form, så jeg skjønner om han blir vraket!

Duff - Milner på kantene med Viduka på topp er jo helt konge! Håper på mange innlegg inn i boksen så skal nok Viduka få noen mål idag også, men jeg tror det blir en tøff kamp!

Liker i motsetning til andre at Smith er på banen, trenger han sin utrettelige jobbing og kriging. En spiller som går foran om det skulle butte litt imot!
Liker også at Smith er der. Og hvis det blir som du håper (jeg også) at vi får mange innlegg inn i boksen så kan det være bra å ha Smith å fylle på med. Kanskje han kunne satt sitt første også.
Da kan Emre ligge å lure i returrommet, mens Geremi dekker lenger nede, for en back som er med i angrep. Gleder meg til kampstart!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 26. Des. 2007, 14:40 »
Hva er det som har skjedd med Geremi egentlig? Han var den desidert beste i pre-season! Og det var ikke bare småguttlag man spilte mot.

DET har jeg undret meg mang en gang over. Trodde etter at vi hadde signet han, og spesielt etter pre-season at Geremi skulle bli et av årets kupp på markedet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #70 på: 26. Des. 2007, 15:11 »
Newcastle har tradisjonelt slitt fælt borte mot Wigan.
De ligger for øyeblikket nest sist og har hatt en del utur denne sesongen...

Vi klarer jo å rote bort unødvendige poeng mot dårligere lag og jeg frykter at det blir 0-1 eller 0-2.

Wigan kjemper en desperat kamp for å komme seg på sikker plass og vil garantert legge mer iver og kampvilje i dette oppgjøret.
Newcastlespillerne virker som om de har nesa høyt i sky når de møter lag som skal slås.

Wigan er slettes ikke av de dårligste hjemmelagene og står så langt denne sesongen med 3-2-3 på eget gress.

Wigan vant 5-3 i siste hjemmekamp og har spilt jevnt mot noen av de beste lagene denne sesongen selv om det poengmessig har gitt dårlig uttelling...

Når det gjelder spillerstallen skal Newcastle være klart best, men legger man i innsatsvilje og ferdigheter ender dette med hjemmeseier...

Og med tanke på at våre tre neste motstandere heter Chelsea, Manchester City og Manchester United tror jeg det blir en mørk tid fremover!

Første poenget kan først ventes 19. januar...

Med andre ord: Våre fire neste kamper vil gi 0 poeng i uttelling!!!

(Alt annet enn det vil bli en stor opptur  ;))

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 26. Des. 2007, 15:17 »
Spennende lag hvis det stemmer. Har tro på seier nå. Bra at Big Sam tør å ta ut de som spiller dårlig.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #72 på: 26. Des. 2007, 15:20 »
Er det noen som får inn radio i dag?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 26. Des. 2007, 15:20 »
kan noen svare meg på dette spørsmålet:)

TVAnts ser ut som den eneste som viser kampen via http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=3927&part=sports . jeg klarer ikke å finne en plass jeg kan laste ned programmet TVAnts. kan jeg bruke Sopcast? og hvordan får jeg evnt det til?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil