20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00  (Lest 61894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« Svar #300 på: 23. Des. 2007, 17:32 »
Vi trenger en spiss, en defensiv midbane og en midtstoppar etter mi meining.

Skal vi trekke noko positivt fra kampen, må eg nevne kor fantastisk det er å sjå Geremi på benken heile kampen. Viduka, Beye og N'Zog får godkjent med meg i dag, i tillegg til Butt.

Given er ikkje seg sjølv om dagen, det er heller ikkje Martins, Rozehnal, Cacapa m.fl. Rozehnal skulle aldri starta kampen, han blir alt for lett i dette selskapet. Drittkamp!
veldig enig. men midtstopper bør være 3 pri. syns da vi har et greit forsvar for tiden egentlig. men roz er for dårlig.. jeg kan ikke huske og ha sett bedre backer i newcastle enn vi har pr dags dato. og faye cacapa tror jeg kan bli et knall par. med taylorsom flott backup,, tror vi bare skal gi forsvret vårt litt tid til å bli samspilte så tror jeg mye er gjort.

få in masherano og anelka og få bigsam til å forstå at emre må spille så virker det lovende fremover spør du meg:)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 23. Des. 2007, 17:32 »
Håper vi for se Taylor - Cacapa mot Wigan. Rozehnal gjør for mange avgjørende feil til at han kan spille hele kampen. Emre må inn og håper vi for se Newcastle i 4-3-3 mot Wigan, med Barton - Butt - Emre på midten.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #302 på: 23. Des. 2007, 17:33 »
Faen heller. Derby har 2 skudd på mål og begge ender bak Given. Given bør iallefall ta den første. Titus Rozenhal gjør meg like trygg som Titus Bramble, håper Taylor kommer inn og tar plassen til Rozenhal snart. Nå bør også Sam forstå at Zog hører gjemme litt lenger frem...
"The first 90 minutes are the most important"

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #303 på: 23. Des. 2007, 17:33 »
Virker som Sam har noe i mot Emre. Vet ikke om det er størrelsen eller hva det er...Beye og zoggie er etter min mening våre beste spillere i øyeblikket

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 23. Des. 2007, 17:33 »
Owen for eksempel hadde lett avgjort denne kampen for oss. Jeg sier ikke at dette er Martins` feil, men han hadde et lass med sjanser som han ikke fikk noe ut av. Rozehnal var selvsagt det desidert svakeste leddet. Og igjen, atter en gang kommer Emre inn og gjør en forskjell. IGJEN! Dere idioter(fra idios: ens egen) som ikke vil ha Emre på banen, forklar dere nå! Nå er jeg fryktelig oppgitt, skuffet og lei meg. Jeg har ikke mer å si på Emre-fronten, men jeg foreslår som et siste tiltak på å omvende folk, at dere går litt i dere selv og ser hvilken forskjell Emre gjør og hva han gjør.

Er vel ingen som det vil?
De fleste er vel helt enig i at Butt og Geremi/Smith IKKE skal spille sammen på midten og at Emre bør være der istedet. Har ihvertfall jeg inntrykk av.

Det er Barton du vil benke da Kristoffer? Butt - Emre på midten?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 23. Des. 2007, 17:35 »
Det har jo versert x-antall folk her inne som påpeker at Emre er best som en innbytter og bare da. Og så er jo omtrent hele forumet i mot Barton-Emre(våre to beste midtbanespillere).

1) Hvis vi ikke stiller beste mulige lag så ender det opp slik.

2) Hvis spillere blir malplassert så er det ikke håp.

3) Pr. dags dato er Newcastle avhengige av å ha Abdoulaye Faye skadefri, da han er vår beste forsvarsspiller. Er også rimelig avhengig av å ha Owen skadefri.

4) Dette laget holder ikke til mer enn en middelhavsfarer, uansett hvor mye man snur og vender på det.

5) Face it!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #306 på: 23. Des. 2007, 17:35 »
Det mest positive med kampen i dag er Viduka sine to mål, og Duff sitt innhopp. Duff viste at han har forma inne og resten av laget har litt å strekke seg etter for å holde hans nivå såg det ut for. Martins viste nok en gang at han for tida ikkje har forståelse og basis ferdighetene intakt. Ryke ikkje han ut når owen er skadefri så skjønner eg ingen ting. Han kan no ikkje bare stå ute på sidelinja og småprate med linjedommeren heile kampen. Kan virke som om han er der kunn for å fylle opp kontoen sin......

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 23. Des. 2007, 17:36 »
Dette er vel ikke dagen til å klage på spissene....Viduka scorer to mål, selv om han ikke har noen kjempekamp..Martins gjør også en godkjent kamp i dag og hadde en assist...

Problemet ligger i forsvar og på midtbanen....

Mot Wigang vil jeg se 4-4-2 og med Viduka/Martins på topp, og med Owen som joker hvis han rekker kampen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #308 på: 23. Des. 2007, 17:36 »
             Given

Beye - Cac - Taylor - Zoggy

Barton

Milner    - Emre     -  Duff

Smith - Martins

Vil helst ha Owen inn for Smith, når er Owen tilbake folkens? er det noen som har en anelse på det?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 23. Des. 2007, 17:37 »
Owen for eksempel hadde lett avgjort denne kampen for oss. Jeg sier ikke at dette er Martins` feil, men han hadde et lass med sjanser som han ikke fikk noe ut av. Rozehnal var selvsagt det desidert svakeste leddet. Og igjen, atter en gang kommer Emre inn og gjør en forskjell. IGJEN! Dere idioter(fra idios: ens egen) som ikke vil ha Emre på banen, forklar dere nå! Nå er jeg fryktelig oppgitt, skuffet og lei meg. Jeg har ikke mer å si på Emre-fronten, men jeg foreslår som et siste tiltak på å omvende folk, at dere går litt i dere selv og ser hvilken forskjell Emre gjør og hva han gjør.

De fleste er vel helt enig i at Butt og Geremi/Smith IKKE skal spille sammen på midten og at Emre bør være der istedet. Har ihvertfall jeg inntrykk av.

Dersom vi først skal spille 4-4-2 og fortsette med Zog på ving, så spiller vi fortsatt med Milner som ving, bare på motsatt side og flytter Emre inn.
Dersom vi spiller 4-3-3 bør vi selvsagt spille Barton-Butt-Emre.
Barton spilte forøvrig sin dårligste Newcastle-kamp i dag. Skuffende.
Neste kamp vil jeg se denne oppstillinga:
Given
Beye-Tayls-Cacapa-Enrique
Barton-Butt-Emre
Milner-Viduka-Duff
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 23. Des. 2007, 17:37 »
Faen heller. Derby har 2 skudd på mål og begge ender bak Given. Given bør iallefall ta den første. Titus Rozenhal gjør meg like trygg som Titus Bramble, håper Taylor kommer inn og tar plassen til Rozenhal snart. Nå bør også Sam forstå at Zog hører gjemme litt lenger frem...

ja syns harper har stått bedre enn given i år. syns zoggi har spilt bedre på back enn som ving. liker typen offensiv back bra. det å plassere zoggi på back syns jeg er en genistrek av sam. zoggi er nesten farligere som fremover som back enn ving..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 23. Des. 2007, 17:40 »

Dersom vi først skal spille 4-4-2 og fortsette med Zog på ving, så spiller vi fortsatt med Milner som ving, bare på motsatt side og flytter Emre inn.
Dersom vi spiller 4-3-3 bør vi selvsagt spille Barton-Butt-Emre.
Barton spilte forøvrig sin dårligste Newcastle-kamp i dag. Skuffende.
Neste kamp vil jeg se denne oppstillinga:
Given
Beye-Tayls-Cacapa-Enrique
Barton-Butt-Emre
Milner-Viduka-Duff

og sette ut zoggi?

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #312 på: 23. Des. 2007, 17:45 »

ja syns harper har stått bedre enn given i år. syns zoggi har spilt bedre på back enn som ving. liker typen offensiv back bra. det å plassere zoggi på back syns jeg er en genistrek av sam. zoggi er nesten farligere som fremover som back enn ving..

Ja jo den er grei med zog. Må få inn en kjempe som midtstopper ala Vidic eller Carracher. Cacapa, Taylor og Rozenhal er alt for usikker sammen. Så må noe faenmeg gjøres med sentral midtbane. Barton spilte skikkelig ræva i dag...
"The first 90 minutes are the most important"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 23. Des. 2007, 17:45 »
Vel. Enrique er tryggere defensivt enn Zoggie, og Zoggie kan ha godt av en pause han også. Syns han har vært litt varierende den siste tiden i prestasjonene. Når det er sagt, jeg har ingenting imot at Milner eller Duff dumpes istedet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 23. Des. 2007, 17:47 »

Ja jo den er grei med zog. Må få inn en kjempe som midtstopper ala Vidic eller Carracher. Cacapa, Taylor og Rozenhal er alt for usikker sammen. Så må noe faenmeg gjøres med sentral midtbane. Barton spilte skikkelig ræva i dag...

faye er vår kjempe! ja enig i at vår sentrale midtbane var begredelig i dag, men sam får bruke emre vettu så er mye fikset der. barton er en knallspiller men er tydelig ute av form.