20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00  (Lest 61790 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« Svar #285 på: 23. Des. 2007, 17:23 »
Uavgjort er like forbanna begredelig som tap mot dette lilleguttlaget. Herregud, jeg klarer ikke å lete fram ord som er stygge nok for denne opptredenen. Fy faen, takk skal dere faen meg ha, ødelegger hele juleferien. Satan i helvete! Hvordan er det mulig å slippe inn 2 mål på hjemmebane mot Derby? Hvordan? Rozehnal er ubeskrivelig dårlig forresten og Barton bruker minst 3 timer med ballen hver gang. Herregud så frustrerende! Nei, jeg har ikke mer å si, jeg vet ikke en gang hva jeg skal si etter dette. Derby jobber som piskede galleislaver, mens Newcastle går rundt som noen hodeløse kyllinger som ikke vet hva de skalt gjøre. Flaut, talentløst og tragisk!!!

ikke enig. syns newcastle jobber og har sykt bra innsats men de klarer bare ikke skape noe i sluttminuttene.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 23. Des. 2007, 17:23 »
Morsomt at Duff fikk prøve seg igjen. Syntes han greide seg brukbart, men skulle lagt inn ved en anledning. Håper vi får se Milner og Duff på vingene mot Wigan. Hvis vi vinner der har vi tross alt fått med oss bra poeng fra de siste kampene, men det vanvittig bittert å ikke vinne mot et så dårlig lag som Derby. V

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #287 på: 23. Des. 2007, 17:23 »
Martins kunne avgjort denne kampen på egenhånd. Hadde han bare hatt litt teknikk og ballkontroll da. `Nuf said!

det var da for faen ikke martins som tapte denne kampen! zoggie er strålende som VB, men vi har ikke råd til å omskolere en ving til den plassen når vi slipper inn 2 mål mot Derby som spilte sin beste kamp på lenge. zoggie må opp! Synes det er utrolig at Emre har startet 3 (eller 4?) kamper til nå

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #288 på: 23. Des. 2007, 17:24 »
sier ikke han var god jeg heller, men butt hadde heller ikke vært god som spiss.

håper vi spiller 4-4-2 neste kamp, ble mer fart i laget med to ordentlige kanter.

Hva om Butt hadde vært keeper da?

er du full i dag asbjørn? men når det først er snakk om keeper så styns jeg faktisk ikke given bør være vår 1.keeper. harper har stått bedre enn given. i fjor hadde jeg en fin følelse når given sto. han gjorde oss meget trygge. men i år syns jeg given har stått så som så og harper har vært bedre. syns faktisk harper skal være vår 1. keeper!

Det er nok du som er full :)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 23. Des. 2007, 17:24 »
Vi kan vel like greit bytte ut hele laget ;D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 23. Des. 2007, 17:24 »
Angriper? Det er det absolutt siste vi trenger. Kilden til jævelskapet som blir spilt på de forskjellige banene er selvsagt midtbanen og forsvaret. Dette må forsterkes ENORMT! Newcastle får visst aldri et godt forsvar. Det er en forbanna forbannelse!

en god angriper er akkurat det vi trenger. Anelka er mitt valg.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 23. Des. 2007, 17:26 »
eto`o er mitt..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 23. Des. 2007, 17:26 »
Vi trenger en spiss, en defensiv midbane og en midtstoppar etter mi meining.

Skal vi trekke noko positivt fra kampen, må eg nevne kor fantastisk det er å sjå Geremi på benken heile kampen. Viduka, Beye og N'Zog får godkjent med meg i dag, i tillegg til Butt.

Given er ikkje seg sjølv om dagen, det er heller ikkje Martins, Rozehnal, Cacapa m.fl. Rozehnal skulle aldri starta kampen, han blir alt for lett i dette selskapet. Drittkamp!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 23. Des. 2007, 17:27 »
sier ikke han var god jeg heller, men butt hadde heller ikke vært god som spiss.

håper vi spiller 4-4-2 neste kamp, ble mer fart i laget med to ordentlige kanter.

er du full i dag asbjørn? men når det først er snakk om keeper så styns jeg faktisk ikke given bør være vår 1.keeper. harper har stått bedre enn given. i fjor hadde jeg en fin følelse når given sto. han gjorde oss meget trygge. men i år syns jeg given har stått så som så og harper har vært bedre. syns faktisk harper skal være vår 1. keeper!

så du syns given er et klart 1. valg? han har ikke gjort seg bort eller noe men syns rett og slett de fantastiske redningene uteblir i år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 23. Des. 2007, 17:27 »
Problemet ligger hovedsaklig i forsvar, selv om vi sløser for mye med sjanser. Men vi har meget potente avsluttere i Viduka (bestemann i dag) og Owen.
Martins virker til å være mye samme som i fjor, vannvittig frustrerende. Alt for ustabil, og i dag gjør han ikke mye riktig.
Men det er som sagt forsvaret som volder oss jævelskap. Når vi blir så vannvittig usikre som vi blir i andreomgang i dag, da nytter det ikke. Etter at Roz driter på draget blir vi nervøse og Derby får selvtillit fordi de ser at det ikke skal mye til for å score mot oss. Dersom ikke vi får satt et brukbart forsvar vil vi alltid slite med dette. Frustrerende som faen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #295 på: 23. Des. 2007, 17:29 »
Kampen ødela en forhåndspresang til jul, men det er fortsatt mange kamper igjen.
Håper Roz ikke er med neste gang.
Kampen var bra framover, men med alt for mye feilpasninger og alt for mye nøling til tider.
Viduka virker helt drept i mine øyne, han spiller ikke bra, men han treffer mål på skuddene, noe han er HELT alene om, og det er derfor vi i dag får med oss 2 poeng.

Forsvaret var ikke særlig bra, men all honør til Derby for en fantastisk innsats og vilje, denne kampen viste at Derby kan mer enn det de har bevist i år.
En ting som irriterer meg er at det alltid er oss det går ut over, det er alltid oss de dårlige lagene spiller bra mot.
Vi er ikke "mektige" nok i deres øyner, og dette resultatet gidde de dårlige lagene enda mer vilje og styrke til å vinne mot oss framover.

VI ER NØDT TIL Å FUNGERE SOM ET LAG, det er kun enkeltprestasjoner her i dag.. vi spiller ikke sammen!

Duff gjorde det veldig bra, er glad han er tilbake. Nå kan Milner spille høyre som han liker, og Duff på venstre. Håper de starter på hver sin kant i neste kamp.

Når er Owen tilbake igjen?
« Siste redigering: 23. Des. 2007, 17:31 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #296 på: 23. Des. 2007, 17:29 »
Owen for eksempel hadde lett avgjort denne kampen for oss. Jeg sier ikke at dette er Martins` feil, men han hadde et lass med sjanser som han ikke fikk noe ut av. Rozehnal var selvsagt det desidert svakeste leddet. Og igjen, atter en gang kommer Emre inn og gjør en forskjell. IGJEN! Dere idioter(fra idios: ens egen) som ikke vil ha Emre på banen, forklar dere nå! Nå er jeg fryktelig oppgitt, skuffet og lei meg. Jeg har ikke mer å si på Emre-fronten, men jeg foreslår som et siste tiltak på å omvende folk, at dere går litt i dere selv og ser hvilken forskjell Emre gjør og hva han gjør.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #297 på: 23. Des. 2007, 17:30 »

så du syns given er et klart 1. valg? han har ikke gjort seg bort eller noe men syns rett og slett de fantastiske redningene uteblir i år.

Han har jo nesten ikke stått i mål i noen av kampene i år pga. skade. Han er endelig tilbake, og ja, jeg har FULL tillitt til Given.
Han er en stjernekeeper, og om vi nå begynner å bruke Harper, som du sier, vil han kreve overgang, og det ville ikke vært så gøy, ville det?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 23. Des. 2007, 17:30 »
er det noen som vil ha emre på benken da?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 23. Des. 2007, 17:31 »
Owen for eksempel hadde lett avgjort denne kampen for oss. Jeg sier ikke at dette er Martins` feil, men han hadde et lass med sjanser som han ikke fikk noe ut av. Rozehnal var selvsagt det desidert svakeste leddet. Og igjen, atter en gang kommer Emre inn og gjør en forskjell. IGJEN! Dere idioter(fra idios: ens egen) som ikke vil ha Emre på banen, forklar dere nå! Nå er jeg fryktelig oppgitt, skuffet og lei meg. Jeg har ikke mer å si på Emre-fronten, men jeg foreslår som et siste tiltak på å omvende folk, at dere går litt i dere selv og ser hvilken forskjell Emre gjør og hva han gjør.

Er vel ingen som det vil?
De fleste er vel helt enig i at Butt og Geremi/Smith IKKE skal spille sammen på midten og at Emre bør være der istedet. Har ihvertfall jeg inntrykk av.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida