20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #165 på: 31. Aug. 2010, 16:47 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10026872

Når Fabio Capello tar ut Arsenals 5.keeper på landslagstrening istedenfor eksempelvis Steve Harper er han en tulling. Også helt utrolig at man kan være så jævlig langsint på Green at han ikke får prøve seg.
Kanskje fordi Steve Harper er en 35 år gammel middelmådig keeper, og England skal satse på unge spillere fremover?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 19. Sep. 2010, 03:17 »
Heldigvis har ikke Harper brukket noe, men han har en "shoulder ligament" skade sier dem(i intervjuet med Tim Krul på nufc.co.uk). Dreier seg såvidt jeg forstår om noen avrevne og/eller forstrekte sener i skulderen.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 19. Sep. 2010, 12:36 »
Ser at Given ønsker seg bort på lån. Skulle ikke forundre meg om vi prøver oss hvis Harper er borte i en lengre periode, selv om jeg ønsker at vi satser på Tim.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 19. Sep. 2010, 13:01 »
Ser at Given ønsker seg bort på lån. Skulle ikke forundre meg om vi prøver oss hvis Harper er borte i en lengre periode, selv om jeg ønsker at vi satser på Tim.

Jeg er så og si helt sikker på at Given ikke en gang er et tema. Han har hatt sin tid i klubben, og  nå har vi tre keepere som skal takle denne jobben og med Harper skada og Forster på lån er ansvaret på Krul.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 19. Sep. 2010, 13:31 »
Blir sjukt irriterter om vi låner Given no ! Hvilke signaler vil det då vere for Krul, som både er gammel nok og god nok? Hadde eg vert han i det tilfellet hadde eg lagt på sprang og funnet meg en ny klubb før han blei en ny Harper...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 19. Sep. 2010, 13:34 »
Hvorfor diskuteres det at vi skal låne inn en keeper? Det er utenfor overgangsvinduet, og i følge linken Christian postet i går, så har vi heller ingen mulighet til et såkalt "emergency loan".

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 19. Sep. 2010, 13:36 »
Hvorfor diskuteres det at vi skal låne inn en keeper? Det er utenfor overgangsvinduet, og i følge linken Christian postet i går, så har vi heller ingen mulighet til et såkalt "emergency loan".

Du har i grunn rett i det ja Daniel, og takk gud for det ! :)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #172 på: 19. Sep. 2010, 13:52 »
Vi har Tim Krul og som reserve Ole Soderberg. Blir Tim Krul så får vi nok lov å hente inn en keeper. Men forhåpenligvis så er ikke Harper ute for lenge.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #173 på: 19. Sep. 2010, 15:31 »
Hvilken type skade var det Given fikk i vår da?
Var ikke det omtrent den samme skaden?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 19. Sep. 2010, 15:54 »

Jeg er så og si helt sikker på at Given ikke en gang er et tema. Han har hatt sin tid i klubben, og  nå har vi tre keepere som skal takle denne jobben og med Harper skada og Forster på lån er ansvaret på Krul.
Hvis Krul skulle bli skadet i tillegg, og vi ikke kan hente tilbake Forster fra Celtic, så ser jeg ikke noen grunn til at vi ikke skal kunne ta en telefon til vår venn Seamus og spørre om han vil være vikar en kort periode.

Akkurat nå har vi ingen mulighet til å hente inn noen på lån, og det er heller ikke nødvendig å kalle tilbake Forster fra Celtic.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 23. Sep. 2010, 19:36 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20100923/harper-undergoes-operation_2281670_2163443

Harper ute i 3mnd :S da får vi håpe at krul tar steget, og at han for all del holder seg skadefri!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 23. Sep. 2010, 19:56 »
Hevlette ! Føler meg langt i fra trygg på Krul etter det har vist i det siste. Satser på at han blir litt kaldere i feltarbeidet spesielt

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 23. Sep. 2010, 20:00 »
Krul blir bra han, skal berre bli litt varm i trøya først.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #178 på: 23. Sep. 2010, 20:06 »
3 kamper på 6 dager. Fortsetter det i dette tempoet, blir han nok fort varm i trøya ;)

Håper Tim holder nervene under kontroll, da er jeg sikker på at ting løser seg for han. Vi har et godt forsvar, som bør kunne gi han en god start. :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 23. Sep. 2010, 20:54 »
Kan vi kalle tilbake Forster?