20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Steve Harper
« på: 03. Des. 2007, 14:40 »
Newcastle goalkeeper Steve Harper wants to quit the club to raise his profile, believing it will help him force his way into the England team. (Daily Mail)
Vår trofaste å meget gode reserve keeper Harper, ser seg om etter en ny arbeidsgiver??
Er dette rykter, eller ligger det noe i det. Blir spennende å se, for jeg mener han er god nok til å være FAST keeper i en annen Premier League klubb.
Hadde vært morsomt å se han spille seg inn på landslaget, å unner denne mannen alt det beste.
Uansett hvor du spiller de neste årene ønsker jeg deg lykke til
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #1 på: 03. Des. 2007, 14:51 »
På tide.. Han bør få gå gratis til kem han vil.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Des. 2007, 15:12 »
Greit nok. Bytt han med Jussi!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Des. 2007, 16:41 »
Vi trenger ingen erstatter for Harper....Vi har Krul og Forster, og jeg stoler på at de kan være reserve keepere fra og med neste sesong..Da er begge 20 år, og klare for mer ansvar..Krul har tross alt en halv sesong som fast i SPL, det er meget godt å ha..

Hvis ikke kan satse på to fra neste sesong, er jeg redd for at vi aldri vil satse på de....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Des. 2007, 16:42 »
Forstålig hvis han ønsker seg til en ny klubb. Han er egentlig alt for god til å sitte på benken hver kamp. Problemet er bare at Given nesten alltid spiller meget bra og da blir det vanskelig å komme inn på laget. Hvis det er aktuelt med salg bør vi slippe han billig eller gratis.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Des. 2007, 17:45 »
Håper han får gå nå. Han er for god til å råtne på benken vår. Han fortjener rett og slett bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03. Des. 2007, 17:50 »
Hvis Stephen vil dra, så bør klubben overhodet ikke stå i veien. Og jeg begynner faktisk å helle mot at det ikke er veldig nødvendig å erstatte ham. Virker som Krul har gjort sine saker bra i Falkirk, til tross for at han står bak et langt verre forsvar enn det Harper og Given gjorde i fjor (Falkirk har visst sin egen "Titus Bramble", som er betydelig verre enn vår venn Titus), og Forster imponerer på reservelaget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Mars 2008, 09:41 »
Newcastle set for 'biggest' game 
Harper says Newcastle must face up to their situation
Newcastle's Premier League game against Birmingham on Monday is the biggest in the club's recent history, according to goalkeeper Steve Harper. 
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7300055.stm
Er det vår mest trofaste spiller som kommer til å holde oss i den øverste divisjonen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Mars 2008, 15:33 »
Står rett og slett respekt av Steven Harper har holdt ut med å sitte på benken, en mer trofast spiller skal man lete lenge etter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Mars 2008, 15:34 »
Tror ikke du finner det omtrent. True hero.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Mars 2008, 15:47 »
Det er herlig at når klubblegenden Shay Given er skadet, så kan vi sette inn en annen klubblegende! I fjor sommer så håpet jeg egentlig at vi skulle selge Harper slik at han kunne få førstelagsspill et annet sted fordi han fortjener det...men nå er jeg utrolig glad vi har han! Tenk å skulle sendt ut Tim Krul eller Fraser Forster i nedrykkstriden...

Steve Harper leverer stort sett alltid det man kan forvente av en keeper. Jeg er 100% sikker på at Harper har ofret engelske landskamper til fordel for klubben han elsker!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Mars 2008, 17:34 »
Steve Harper leverer stort sett alltid det man kan forvente av en keeper. Jeg er 100% sikker på at Harper har ofret engelske landskamper til fordel for klubben han elsker!!

Helt sikkert, han er langt foran både Robinson og James i min bok i alle fall.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Mars 2008, 19:10 »
Eg digger Harper. Fantastisk haldning, og eg meiner at han har vore vår klart beste keeper i år, når han har spelt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Mars 2008, 21:56 »
Ja fy faen, i dag syns jeg UFATTELIG synd på Faye som må ha slik et uromoment bak seg!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Mars 2008, 22:06 »
Ser ikkje heilt kva Harper har gjort gale i dag. Faye som har balla det til i dei situasjonane som eg har sett.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!