20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #150 på: 25. Mars 2010, 23:27 »
Harper får holde på så lenge han er den beste keeperen, etter det bør han bli keepertrenar. Etter det eg leser har Forster storspelt for Notts denne sesongen, så det er tydelig at vi har to bra talent. Kanskje Krul kan få litt matching på slutten av sesongen så vi får sjå kor god han er.

Eg har sjelden favorittspelarar men verdsetter dei som presterer, men må innrømme at eg har Harper som min favoritt. Men håpar en av dei to unge snart blir så gode at dei dankar han ut av laget, då er vi trygt besatt på keeperplassen i mange år framover.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 26. Mars 2010, 10:03 »
Harper er klasse. Problemet er selvsagt hva vi skal gjøre neste år. Han hadde en litt shaky åpning, men har vært klasse resten av året. Dog må han ta på seg skylden for det ene målet mot Bristol, og han skulle ha holdt ballen som mot Doncaster.

Han kan være førstekeeper neste sesong, men deretter bør Kruhl satses på. Det bør er derimot ingen tvil om hvem som fortjener å bli klubbens neste keepertrener.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 26. Mars 2010, 10:34 »
Harper er som tatt ut av en Shakespeare-tragedie. Grunnen til at vi liker han så godt er selvfølgelig at han er så utrolig lojal. Dessverre er akkurat dette også grunnen til at han aldri har blitt så god som det han kunne blitt om han hadde fått spille fast i alle år. Lurer på hvor god han kunne blitt med fast førstelagsspill. Med den svake keeperstanden i England pr. dags dato burde han absolutt ha klart å vært landslagskeeper.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 26. Mars 2010, 15:57 »
Einig i denne kommentaren til artikkelen:

"Harper is a model professional who deserves to be the no.1 goalkeeper at Newcastle. His loyalty is something which is now uncommon in modern football; the cleansheet record is testament to how well he has done for us this season; his last min save away at shef utd was world class!

I feel his experience will be vital if and when we return to the PL next season. We probably have the best pair of young goalkeepers in the country at present; sadly i do not feel we will be able to keep both of them happy next season. Krul would be my no.2 to Harper (although pushing him very closely; if the chance to seize the jersey came about i'm sure he would be up to the task). I would look at loaning Forster out for the season to Norwich; they will be in the championship so it would be further experience for him; that way we might be able to keep both of our future stars happy.
"

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 26. Mars 2010, 18:44 »
Det er lett å hevde at Harper manglar ambisjonar når han ikkje går vidare, men ein må også tenkje på at mannen faktisk var i så god form at han hadde reelle moglegheiter til å utkonkurrere Given. Dessverre for Harps utvikla Given seg minst like mykje i løpet av åra dei hadde saman på SJP, og mot eit ekstremtalent som Given haldt det som regel ikkje heilt inn til startplass for Harper.

Han leverte jo inn transferrequests ved eit par anledningar, så at mannen var svolten på suksess trur eg er openbart. Utifrå intervjuet, verkar det på Harper som om det uansett hadde vore vanskeleg å forlate klubben medan SBR var der.

Eg er glad for at vi har fått sjå Harper levere stabilt spel over tid, slik at han får den rosen han verkeleg fortener. Ikkje berre ros fordi han er lojal mot klubben han elskar, men også fordi han er ei meget solid målvakt. Medan vi var i PL ser eg ikkje vekk ifrå at vi hadde landets beste andremålvakt, i alle fall dersom ein ser vekk frå Cudicini i Chelsea-tida.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #155 på: 31. Mars 2010, 07:13 »
Er det ikke bare og gratulere Harper og Newcastle med ny rekord. Har holdt nullen i 20 kamper 8)
Ikke annet og si enn helt fantastisk.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 13. April 2010, 15:13 »
?I have picked up a few medals, but getting to the FA Cup Final and having a runners-up medal does not look quite as good as a Championship winner?s medal."

Sitat: Steve Harper, The Journal.

Det må ha rabla for han, seriøst noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Han prøver vel seg på en liten "hype", men dette var bare pinlig å høre.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 13. April 2010, 15:25 »
Ja huffameg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 13. April 2010, 18:40 »
Jeg tolker det dithen at han synes det er langt gjevere å VINNE, selv om det er Coca Cola Championship, enn å tape, selv om det er en FA cup-finale. Gull slår sølv, uansett konkurranse.

Okey, da drar vi det litt langt. Men uansett, jeg synes faktisk Harper har rett.
I dette tilfellet, så trumfer gull i Championship to sølv i FA-cupen.

Alle vet at det verste som fins for en engelsk fotballspiller er å tape en FA cup-finale. Og når du i tillegg gjør det to ganger. På rad. Da blir det ekstra ille, og da blir ikke FA-cupen lenger så veldig stort og betydningsfullt. Da betyr det mer å vinne Wankership. Selv om det er, ja nettopp, wankership.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 13. April 2010, 18:48 »
Ja, og reknar med han har litt fleire gode minner frå denne sesongen enn dei to cup-finalane.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 20. Juli 2010, 14:15 »
Eventuelt at Krul enda ikke har underskrevet noen ny kontrakt - og at det sikkert også er slik at Hughton vurderer sende Krul ut istedet for Forster dette året. Tipper jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #162 på: 31. Aug. 2010, 15:57 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10026872

Når Fabio Capello tar ut Arsenals 5.keeper på landslagstrening istedenfor eksempelvis Steve Harper er han en tulling. Også helt utrolig at man kan være så jævlig langsint på Green at han ikke får prøve seg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 31. Aug. 2010, 16:20 »
Både du og VG har mistolker dette her fullstendig. Den unge Arsenal keeperen var selvsagt bare med for at det skulle være to keepere på trening. Carson og Foster er i troppen, men måtte begge stå over dagens økt. Overhodet ingen konklusjoner å spore utfra dette... Hvorfor skulle Robert Green møtt opp for å være med på en treningsøkt, han hadde selvsagt hatt null interesse av å møte opp på det.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #164 på: 31. Aug. 2010, 16:40 »
Harper hadde aldri i verden rukket treningen.

Som Kyrre sier, ingen konklusjoner å spore her.
Betyr nok veldig mye for Shea å få bli med, og så fikk England to keepere på dagens trening. Vinn-vinn :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒