20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56541 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eldar

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #105 på: 02. Sep. 2009, 14:06 »
haha herlig kommentar av harper

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 13. Sep. 2009, 23:25 »
Helt til slutt kan vi melde om at Newcastle-keeper Steve Harper mener at en bok om hans karriere i klubben ville solgt mer enn en bok skrevet av Harry Potter-forfatter J.K. Rowling.

haha,maen!!
Joey Barton 7

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 13. Sep. 2009, 23:28 »
Hvor er dette fra da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 14. Sep. 2009, 00:01 »
Nettavisen.no sin daglige rykteoppdatering fra PL.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 14. Sep. 2009, 16:28 »
En TV-serie om Newcastle United fra 1992-2009 ville nok helt sikkert vært en såpeserie mer populær enn Dynastiet. Det er jeg ikke i tvil om. Men om Harpers bok om sin karriere ville solgt bedre enn Harry Potter? Øhh. Javel.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #111 på: 14. Sep. 2009, 17:16 »
Fra 1993-2007 er vel forordet da :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 08. Des. 2009, 13:19 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_5757635,00.html?

Chris Hughton vil ha Steve Harper på landslaget, det vil jeg også :P
Det skjer neppe, men gitt at det skjedde ville jeg faktisk blitt ekstremt glad.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #113 på: 08. Des. 2009, 14:31 »
Capello: Du vet dette hadde vært ett smart trekk?!

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 08. Des. 2009, 19:42 »
Jeg synes så absolutt at Harper fortjener en sjans på landslaget. Så mange clean sheets, og så få innslupne mål så langt i sesongen er imponerende, uansett om man spiller i CCC eller PL. Jeg tror så absolutt han kan konkurrere med James, Robinson, Carson, Green og Foster.

Problemet til Capello er vel at han har mange keepere som holder et ca like høyt nivå, mens de mangler den helt eminente keeperen som Italia har i Buffon, Spania i Casillas, Russland i Akinfeev og Frankrike i Coupet (?).
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 08. Des. 2009, 20:34 »
Min mening er at skal man spille på landslaget, så skal man også spille i øverste divisjon. Spillet går fortere i PL og det gjør jobben mer krevende for keeperene. Bedre skyttere...alt er egentlig på et høyere nivå..

Dessuten hadde Harper en svak vårsesong da vi rykket ned. Han var langtfra en keeper som vant poeng for oss. Et annet ankepunkt er hvor dårlig Harper er i feltet. 

Både Green, James, Foster blir sannsynligvis keepertrioen til England. Ingen veldig god keepertrio, men Harper danker ikke ut noen av de.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Peter

• Gjest
« Svar #116 på: 08. Des. 2009, 21:05 »
Jeg mener David James og kanskje Robert Green er Englands to aller beste keepere, så at Harper skal danke ut dem er det minimal sjanse for.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 08. Des. 2009, 23:06 »
Harper er etter mi meining helt på nivå med dei tre der, ville heller hatt han enn Foster, et minst like viktig kritereie for Englands målvakt som at ein spelar på øverste nivå er jo at ein bør spele fast, noko Foster ikkje gjer, i tillegg har han jo vist at han ikkje akkurat er helt patent med ballen i beina. Om Harper bør spele på England mens vi ligger på nivå to er eg usikker på, men han bør helt klart vurderast neste sesong om vi skulle rykke opp.

Harper hadde ikkje sin beste sesong i fjor, det skal eg være enig i, men var heller ikkje så svak som enkelte skal ha det til, sjølv om han ikkje var i nærheten av det vi har sett tidlegare og denne sesongen. No er han blitt vand med å bli førstevalg, og det kan ha bidratt til at han har vore outstanding denne sesongen.
« Siste redigering: 08. Des. 2009, 23:08 av Øyvinden »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 08. Des. 2009, 23:54 »
Steve Harper bør ikke være noe landslagstema! Han er altfor dårlig til å sette spillet kjapt igang igjen, han har for dårlige utspill og utkast, og er heller ikke noe stødig på tilbakespill. Altfor ofte skyter han ballen i områder der det ikke befinner seg særlig med medspiller.
Harper leverer sjelden matchvinner redninger på toppnivå. Han gjør det i CCC der spillerne er vesentlig dårligere, men vi har sett at han ikke er like stødig når motstanden er bedre.

Han leverer jevnt over helt greit, er lojal og har gode holdninger og oppførsel generelt. NUFC har heldigvis noen av disse også, men de er få.
« Siste redigering: 08. Des. 2009, 23:56 av Frode »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 09. Des. 2009, 00:09 »
jeg tror ikke Harper kommer på landslaget før han har bevist noe i PL.
Men jeg synes ikke han er dårligere en James og Green. England har igrunnen et enormt keeperproblem med størrelse på det Norge hadde en stund. Ingen av keeperne er i nærheten av den klassen utespillerne holder.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /