20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #75 på: 02. Feb. 2009, 10:53 »
Det er slike spillere vi skulle hatt flere av! Det er svært sjelden at spillere er så lojale overfor klubben sin, og jeg takker deg for det Steve Harper! :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 02. Feb. 2009, 13:41 »
16 år som keeper reserve. Han har garantert gitt avkall på keeper plassen på landslaget til England + førstelagspill i Premier League i nærmere 12-14 år. Sykt.

Det er jo ingen som har sett Harper spille en full sesong, så det blir altfor drøyt å si at han "garantert" har gitt avkall på en landslagsplass. Dessuten hadde Harper en veldig treg utvikling, han var vel 23 eller 24 år da han gjorde sin Newcastle debut, så at han har gitt avkall på førstelagsspill i PL i opptil 14 år blir også for drøyt å hevde. En god keeper er han, og jeg håper han kan prestere opp mot sitt beste i de resterende kampene. Vi er veldig heldige som har denne mannen, når Shay bestemte seg for å dra.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BallaJazz

• Gjest
« Svar #77 på: 02. Feb. 2009, 14:40 »
Harper er en knall god keeper og jeg er veldig glad for at vi har han.Han kommer til å bli en av våres nøkkelspillere i kampen om å overleve.Det er veldig få spillere nå til dags som er så lojale som det Harper er hos oss:-)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 02. Feb. 2009, 15:51 »
Jeg har sagt det mange ganger før. Harper fortjener gullmedalje for å sette klubben foran egen karriere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #79 på: 05. Feb. 2009, 15:36 »
http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~1545805,00.html

Er vel rimelig enig med Kinnear- i allefall at vi VAR velsignet på keeperplassen. Hva vi er nå vet jeg ikke. Tørr ikke tenke på hva som skulle skje dersom Harper ble skadet, eller suspendert... Er redd ung-gutta bak Harper blir litt vel lettvektere hvis de må steppe inn i løpet av sesongen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 05. Feb. 2009, 15:52 »
Om Harper blir skadet så er jeg sikker på at Tim Krul kan komme inn å gjøre en god jobb, er faktisk ikke spesielt bekymret. Vi er heldige som har en nederlands u-21 keeper som back-up. Har ikke glemt Forster, men jeg tror Tim Krul med sin erfaring fra SPL er avgjørende for han mtp hvem som får spille hvis Harper blir skadet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 05. Feb. 2009, 17:49 »
Min eneste bekymring ligger i at Steve Harper, som selvfølgelig er en veldig god keeper på sitt beste, rett og slett ikke er Shay Given. Han har de samme svakhetene som Given, i tillegg til at han ikke er like kjapp i fotarbeidet og ikke i nærheten av å være like god med ballen i beina. Og dette gjør at vi er svekket på keeperplass.

Optimalt sett ville jeg latt Harper gå, og satset på Krul som reserve for Given. Det var tid for Harper å si farvel. I stedet ble det Given. Sannsynligvis på grunn av en overivrig klubb som var veldig ivrig på å få solgt dyrt, for å kjøpe ... nesten gratis.

Krul har som kjent erfaring fra SPL og Championship. Da bør nok han helt klart stå foran Forster i køa. Det har du helt rett i.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #82 på: 09. Feb. 2009, 21:24 »
http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=143109

Steve Harper kommer med sine meninger rundt kampen lørdag :)
Enig i det han sier.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 09. Feb. 2009, 23:05 »
Kan ikke si meg helt enig i at Shola var magnificent av det jeg så men...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 10. Feb. 2009, 02:37 »
Overhodet ikke jeg heller...

Edit: Beklager, tenkte feil kamp - så ikke denne :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 10. Feb. 2009, 15:34 »
Du trenger ikke ha sett denne kampen for å være enig i at Shola absolutt ikke var magnificent.
Han var helt klart bedre enn mot Sunderland, uten at det skulle så veldig mye til, for da var han elendig. Så elendig som bare Shola Ameobi får til å være.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #86 på: 10. Feb. 2009, 23:19 »
Ok. Men bortsett fra det da :P
Shola er for dårlig for oss i mine øyne, men bortsett fra at Harper synes han var strålende, er jeg enig i hva som blir sagt :P

At det var skuffende å slippe de inn igjen i kampen, mtp begge målene deres. Og ikke minst at det var viktig med en slik seier.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 15. Feb. 2009, 23:10 »
En ekte Newcastle helt!! Fantastisk mann! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 15. Feb. 2009, 23:32 »
Må bare elske Steven Harper. Fantastisk mann, rett og slett!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida