20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #90 på: 16. Feb. 2009, 19:34 »
Nå er det bare å opprette en støttegruppe for Harper på Facebook og kreve at han får plass på landslaget. Kan hende er Capello like lettpåvirkelig som Stabburet og justisminister Storberget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nerli

• Gjest
« Svar #91 på: 20. Juni 2009, 03:53 »
Hentet fra Skysports:

Harper - We must move on
Toon keeper warns team-mates not to dwell on relegation woes

Les mer her:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_5388875,00.html

Peter

• Gjest
« Svar #92 på: 20. Juni 2009, 10:58 »
Harper er en av de få smarte i denne klubben.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #93 på: 21. Juni 2009, 11:28 »
da vil også si at S. Taylor er relativt smart, hvertfall sånn du tenker  ;)

Peter

• Gjest
« Svar #94 på: 21. Juni 2009, 13:50 »
da vil også si at S. Taylor er relativt smart, hvertfall sånn du tenker  ;)

Trakk bare fram Harper som et eksempel. Selfølgelig er Saylor like smart. ;)

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #95 på: 22. Juli 2009, 11:49 »
Harps fortjene utvilsomt å få nr.1 og stå for oss denne sesongen. Han er en av de få som har vært her lengst og den som e lojalitetsfiguren i klubben.

Han ser ut som sjefen og er alltid rolig. Trolig den som har stor respekt fra spillerne.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 22. Juli 2009, 13:07 »
Harps fortjene utvilsomt å få nr.1 og stå for oss denne sesongen. Han er en av de få som har vært her lengst og den som e lojalitetsfiguren i klubben.

Han ser ut som sjefen og er alltid rolig. Trolig den som har stor respekt fra spillerne.

Jeg er delvis enig, og delvis veldig uenig egentlig, Harper fortjener egentlig å få bli 1. keeper nå pga. lojaliteten, men vi MÅ se fremover og Harper blir dessverre ikke yngre, dessuten så må man se på ferdigheter fremfor lojalitet når det kommer til første 11ern, eller tror jeg det blir mange sesonger på nest øverste nivå.

Hvem som er best av Harper og Krul vet jeg egentlig ikke, men Krul har nå hvertfall fremtida foran seg, og uavhengig av alder burde også den beste stå i mål.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #97 på: 01. Sep. 2009, 11:48 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1784085,00.html
For velfortjent skryt av CH. Har virket solid i det siste, å det er godt å ha en keeper med erfaring bakerst.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 01. Sep. 2009, 14:58 »
Jeg er fortsatt litt skeptisk. Har begrenset med kunnskaper om keeperferdigheter og hva som er feil og riktig plassering o.l. for en keeper, men føler ved enkelte ganger, hvis det er dueller ute i feltet, at Harper ofte kommer halvveis ut og blir stående på det jeg anser som halvdistanse. Husker jeg ikke helt feil, var det en av årsakene til vårt eneste baklengsmål denne sesongen (tenk litt på den setninga, helt sjukt å skrive noe sånt om Newcastle). Føler Harper er litt vel ivrig, og gjerne vil ta alt, og hvis han ser han ikke når frem i tide, eller at en forsvarer har kommet han i forkjøpet, så blir han stående sånn halvveis ute i feltet, i stedet for å rygge tilbake på streken. Jeg mener da bestemt at en keeper enten skal stå, eller gå. Ikke noe midt i mellom. Og hvis du tenker å gå, men ombestemmer deg underveis, så mener jeg at en keeper skal ha seg tilbake på streken, i stedet for å bli stående på det jeg oppfatter som halvdistanse. Er det bare jeg som ikke har peiling, eller er det faktisk sånn at Harper står på halvdistanse? Noen med større kunnskaper på keeperfeltet, enn det jeg har?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 01. Sep. 2009, 23:19 »
Jeg føler Harper ofte ikke prøver skikkelig, har ikke fått sett annet enn en kamp i år, men mange ganger forrige sesong så la jeg merke til at han omtrent ga opp før skuddet kom.
Enten det gikk hårfint utenfor eller gikk inn godt plassert så burde han være etter den eller i det minste prøve, noer som kanskje har endra seg litt?

Også enig i det du sier Joakim, en keeper burde gå ut eller bli på streken, halvdistanse for en keeper er ikke bra i det hele tatt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 01. Sep. 2009, 23:24 »
Kampen i går var nok eit bevis Harper duger og er NUFC førstekeeper!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 01. Sep. 2009, 23:28 »
Han var god i går ja. Men jeg synes fremdeles at han sto på halvdistanse ved enkelte anledninger, noe som kunne ført til baklengs, om forsvarsspilleren hadde tapt duellen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 01. Sep. 2009, 23:32 »
Han var god i går ja. Men jeg synes fremdeles at han sto på halvdistanse ved enkelte anledninger, noe som kunne ført til baklengs, om forsvarsspilleren hadde tapt duellen.

Harper er meir enn god nok for oss, og har også rutinen og respekten som er viktig for en keeper. Vi må også se på ka alternativet er. Tim Krul er et stort talent, men etter å ha sett Harper denne sesongen, så mener eg fortsatt Krul har ett stykke igjen. Ingen tvil om at Krul sannsynligvis har større matchvinneregenskaper enn det Harper har, men det er ikke alt. Å vere keeper er så mye mer enn å stoppe baller. Krul har bevist at han holder ett veldig høgt høgstenivå, men mot Huddersfield viste han også at han fortsatt mangler litt på rutinen og roen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 02. Sep. 2009, 00:02 »
Det er ikke dette jeg snakker om nå.
Jeg sier ikke at jeg har tenkt å vrake Harper.
Jeg bare mener at Harper har sine svakheter, som fort kan føre til at vi pådrar oss unødvendige baklengsmål. Når en keeper står på halvdistanse, så er han ikke i stand til å gjøre den avgjørende redninga.

Jeg mener Harper har sin forse som nettopp shot-stopper, men jeg er bekymret for feltarbeidet hans. Tabben mot WBA var ikke enestående i så måte.

Det må da være lov med konstruktiv kritikk av Harper, uten å nødvendigvis kreve at han skal vrakes. Og da synes jeg det er fint med konstruktiv tilbakemelding på den kritikken også.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #104 på: 02. Sep. 2009, 09:54 »
STEVE HARPER has told Newcastle owner Mike Ashley to pull his finger out if he wants prom-otion this season.
http://www.dailystar.co.uk/football/view/96718/It-s-time-to-splash-cash-/
Ja, for si meg enig med han. Vi brukte jo litt penger i går da, må jø lønne denne Danske løven.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.