20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #45 på: 02. Aug. 2008, 20:15 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1357094,00.html

Da skal eg kun kalle Harps for Batman fra å med i dag! Eg må bare le når eg ser for meg ansiktsuttrykket til Duff når flaggermusa kom  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 03. Aug. 2008, 13:06 »
Haha. Både Spiderman og Batman. Når kommer Superman?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #47 på: 03. Aug. 2008, 14:46 »
Lagt opp han :(
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #48 på: 03. Aug. 2008, 23:20 »
Jeg er jo her.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Aug. 2008, 08:31 »
Vi har i det minste Hulken på plass. Han løper rundt på banen med trøye nr 7 når han ikke sitter i fengsel.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #50 på: 18. Jan. 2009, 11:27 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2009/01/18/spurs-want-newcastle-keeper-steve-harper-115875-21051138/
Tottenham manager Harry Redknapp is keen on Newcastle goalkeeper Steve Harper, who could finish the season as first choice at St James' Park.
Er det på tide å la han gå. Så blir det litt lettere for unguttene å komme frem. Jeg vil gjerne ha Given, så kan vi heller kvitte oss med trofaste Harper.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 18. Jan. 2009, 16:21 »
Jeg er enig. Harper har gjort sitt. Det er på tide å satse på ungdommen. Hvis vi ønsker at Krul og Forster skal bli våre neste Harper og Given, så må de få sjansen. Den sjansen får de ikke om vi skal tviholde på BÅDE Given og Harper i evigheter. Harper er dårligere enn Given, ergo skal vi la Harper gå, og tviholde på Given, så langt vi kan.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 19. Jan. 2009, 18:23 »
Jeg føler meg dessverre sikker på når vi går inn i Februar står vi igjen med Tim Krul og Fraser Forster som våre to keepere. Store navn for framtiden ja, men ikke optimalt når vi skal kjempe mot nedrykk
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 19. Jan. 2009, 18:30 »
Jeg føler meg dessverre sikker på når vi går inn i Februar står vi igjen med Tim Krul og Fraser Forster som våre to keepere. Store navn for framtiden ja, men ikke optimalt når vi skal kjempe mot nedrykk

Er du dum? Tror du klubben slipper begge keeperne våre i januarvinduet..hehe. Klubben har all mulighet til å tviholde på begge to om de vil, så hvorfor i all verden skal vi slippe begge to, når vi har viktige kamper utover hele vinteren.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 19. Jan. 2009, 18:33 »
Fordi Mike Ashley selger garantert Given om det kommer et bud rundt 10 mp, og det gjør det.
Og kjenner jeg sirkuset rett har vi allerede dritet oss ut med å selge Harper før Given.

Okey jeg er kanskje litt i overkant pesimistisk her, men det ryktes altså at begge våre trofaste keepere ryktes bort. Bare det i seg selv er skremmende
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 19. Jan. 2009, 18:45 »
Selvsagt gir vi ikke slipp på Harper i dette når situasjonen er den at Given kan forlate oss hvert øyeblikk. At vi kan stå uten begge to foran sesongen 09/10 er derimot et mulig scenario. Skulle vi stå med Krul og Forster som de eneste målvaktene neste sesong, så tror jeg faktisk det skulle gått det også. Til sommeren er Krul og Forster like gamle som det Shay Given var når han tok over som førstekeeper høsten 1997, nemlig 21 år. Jeg tror Krul har PL nivået inne, har faktisk veldig stor tro på han, og jeg tror han er bedre ferdighetsmessig enn Harper. Harper står på rutinen. Litt synsing selvsagt, men har også snakket med folk som ser reservelagskamper osv. og Krul skal være meget meget bra!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 19. Jan. 2009, 19:46 »
Dersom valget ville stått mellom Harper og Krul som førstelagskeeper neste sesong, ville jeg også valgt Krul. Har som deg stor tro på gutten.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #57 på: 19. Jan. 2009, 19:50 »
Ville blitt veldig overaska om vi slipper Harper nå med tanke på at Given er på vei bort fra klubben MEN i denna klubben så vet man aldri. ::)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #58 på: 19. Jan. 2009, 22:57 »
Har troren på ungguttene jeg å. Kansje det er på tide å la Harper få gå, selv om vi mister Given.
Tror Krul ville overrasket flesteparten jeg, bare han hadde fått tilitt.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 19. Jan. 2009, 23:18 »
Det sier seg selv at vi må beholde Harper, hvis Given går nå. Krul har kun to 2.omg og en UEFA cup kamp for a- laget. I den situasjonen vi er i nå, trenger vi en førstekeeper med rutine, eller hvertfall en viss rutine. Allikevel tror jeg Krul kunne gjort det bra i PL, men da må vi gi han en pre-season med masse kamptrening og full backing. Å steppe inn nå i avgjørende kamper er vanskelig, og da er rutinen til Harper god å ha, for han vil neppe ha problemer med å takle en dårlig kamp eller to før han blir varm i trøya.