20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor lenge tror du Allardyce sitter som NUFC manager?

Får sparken etter neste kamp mot Arsenal!
10 (20.8%)
Får sparken før januar!
8 (16.7%)
Blir værende ut sesongen!
11 (22.9%)
Blir her til han selv velger å gå!
19 (39.6%)

Stemmer totalt: 45

Avstemning er avsluttet: 06. Des. 2007, 11:41

Skrevet av Emne: Allardyce lever farlig, og hvem er evt kandidatene til å overta?  (Lest 39098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det har vel aldri vært noen hemmelighet at Shearer en gang i fremtiden ønsker å prøve seg som manager for Newcastle. Men vi får håpe han får seg litt erfaring som assistent under Capello for England først, og at Big Sam lever lenge som Newcastle-manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Kunne tenkt meg Martin Jol til newcastle.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

JA! La oss hente han! Han kommer til å kjøpe 7-8 nye angrepsspillere, og drite i forsvaret. Hvorfor vil du ha Jol, når vi har en bedre manager i Allardyce?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil

JA! La oss hente han! Han kommer til å kjøpe 7-8 nye angrepsspillere, og drite i forsvaret. Hvorfor vil du ha Jol, når vi har en bedre manager i Allardyce?

Er jeg faktisk ikke enig i. Syns da jol er en bedre mnanager enn big sam. Sam er helt ok men ikke noe mer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
NEI!! Jol er langt ifra god nok!
Greit at han førte Tottenham til 2 femteplasser på tabellen, men det var nesten med fri flyt av transfermidler også!!

Å si at Jol er en bedre manager enn Allardyce er jo omtrent helt på trynet! Allardyce kom et par plasser bak Jol på tabellen uten særlig mye hjelp av transfermidler som Bolton ikke har flust av, mens Jol kjøpte den ene spilleren etter den andre i Tottenham uten å hente så altfor mye kvalitet (noen ble det), men de fleste er det man kan kalle kvantitet eller stallfyll..........

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Martin Jol....taktisk var vel han den dårligste manageren i fjorårets PL....Tottenham var laget med minst clean sheet, og jeg vet ikke hvor mange ganger de ga fra seg ledelser, men det var ikke få!! Martin Jol kan holde seg langt unna Newcastle.......
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Haha, Martin Jol? Bedre enn Sam Allardyce? Latterlig. Han er den siste manageren jeg ville hatt inn.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Såpass at til og med Souness en gang til ville vært bedre?  :p

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Det har vel aldri vært noen hemmelighet at Shearer en gang i fremtiden ønsker å prøve seg som manager for Newcastle. Men vi får håpe han får seg litt erfaring som assistent under Capello for England først, og at Big Sam lever lenge som Newcastle-manager.
Ja dette var meget bra skrevet.
Håper Shearer fanger opp erfaring under en klasse manager som Capello. Å så kan Sam sitte disse 3-5 årene. Så kan kongen komme å føre oss videre..
Å få Allardyce til å få forsvaret å det defensive spillet til å bli solid, så kommer Shearer inn å trylller med det offensive spillet, slik at vi blir et topplag, å hvem(spiller) her i verden vil vel ikke spille under Shearer. Tenk alle talentene som kommer pga av at helten deres leder er manager for klubben..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tror ikke akkurat talentene kommer til newcastle for at shearer leder laget. ;D De hadde nok gått f. eks  man utd. Der man vinner pokaler og har en helt annen spillerstil.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Ja, liksom at Shearer kommer til å spille lange baller ::)
Å så forklarte jeg forresten hva som evt jeg håper vil skje. Sa jeg noe om at Shearer ville spille Allardyce fotball? NEI. 
Jeg sa Allardyce kunne legge det defensive grunlaget, slik at det ligger der. Å den dager Shearer overtar, kommer det til å bli spilt blendende fotball, som under Keegan.
Å at talenter vil å kommer for de Shearer er manager, det tror jeg faktisk.
Just wait and see ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Tror ikke akkurat talentene kommer til newcastle for at shearer leder laget. ;D De hadde nok gått f. eks  man utd. Der man vinner pokaler og har en helt annen spillerstil.
Ikke alle fotballtalenter er gloryhunters. Jeg tror nok mange unge spillere, kanskje spesielt engelske, vil se på muligheten til å spille under Alan Shearer som en større gulrot enn trofeer på rekke og rad i ManU.
Det er ikke alle fotballspillere som er opptatt av å bare kunne bestille trofeer på forhånd. Enkelte er det helt klart, men ikke alle. Svært mange unge spillere er faktisk ganske smarte.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Enkelte ser vel faktisk også på hvor de har størst sjans for å utvikle seg å få spilletid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Forstår ikke hvorfor folk sier Sam er bedre en Jol. Han hentet mye bra spillere. Klart ikke alt var like bra , men det kan vell sies om alle manageere. Han spiller bra fotball med laget sitt , og henter mye ungt og bra. Å si at Allerdyce er bedre er jo bare latterlig. Se på hvor Tottenham var før.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Forstår ikke hvorfor folk sier Sam er bedre en Jol. Han hentet mye bra spillere. Klart alt var like bra , men det kan vell sies om alle manageere. Han spiller bra fotball med laget sitt , og henter mye ungt og bra. Å si at Allerdyce er bedre er jo bare latterlig. Se på hvor Tottenham var før.

Med det pengene han hadde tilgjengelig så skal nå det bare mangle. Og åssen er det latterlig og sei Allardyce e bedre?? Har du sett kor Bolton var før Allardyce då?? Baserer du det på den måten så vinn er jo Allardyce.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]