20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor lenge tror du Allardyce sitter som NUFC manager?

Får sparken etter neste kamp mot Arsenal!
10 (20.8%)
Får sparken før januar!
8 (16.7%)
Blir værende ut sesongen!
11 (22.9%)
Blir her til han selv velger å gå!
19 (39.6%)

Stemmer totalt: 45

Avstemning er avsluttet: 06. Des. 2007, 11:41

Skrevet av Emne: Allardyce lever farlig, og hvem er evt kandidatene til å overta?  (Lest 39109 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Skulle ryktene om Fabio Capello stemme, så driter jeg i all sunn fornuft. Det mannen tar i, blir til suksess. Det vil være fullstendig idiotisk - ja, toppen av galskap - ikke å slå til om han mot formodning skulle være interessert.

Ryktene om Capello? Hvilke rykter? At han skal være interessert i å lede Newcastle United FC?
Har du evt en link til dette?  :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Nei, at han har lyst til å trene et lag i England.

Tror dere helt ærlig Capello vil til Newcastle? Jeg har sluttet å lure meg selv for lenge siden med slike ting...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ser det vanskelig for meg, ja. Da må isåfall Ashley love masse penger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skulle tro klubben har penger til det. Stor stadion, masse billettinntekter (Koster mer i snitt pr. Billett her enn hos de fleste klubbene i ligaen med unntak av Arsenal + 1-2 andre klubber. Ligger paa samme prisnivaa som Chelsea)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Men hvorfor vil en topptrener ta over en middelmådig klubb som har supportere som kapper hodet av det for ingenting? Ser for meg at det er kun 5 lag i PL som Capello er villig til å overta, Newcastle ingen av dem.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Tjaa... Er egentlig litt usikker. Hvis han tar over på St.James' - og lykkes - Ja, da blir mannen hevet over alt og alle. Men fallhøyden er stor. Hvis han ikke lykkes, er det dét han blir husket for.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Ashley in Sam reprieve
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2946247,00.html

"I'll be at the game and there is nothing to in the suggestion that it all comes to and end with Sam if we lose to Arsenal. That's nonsense," Ashley told the Daily Express.

However, Ashley has stopped short of giving the former Bolton boss a vote of confidence and it appears more likely home games against Birmingham and Derby and trips to Wigan and Fulham will determine Allardyce's future at St James' Park.

Fornuftig at Arsenal kampen ikke skal være agjørende for Sams skjebne. Virker som Ashely har hørt på oss ;)
« Siste redigering: 05. Des. 2007, 13:04 av fredd »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nei, at han har lyst til å trene et lag i England.

Tror dere helt ærlig Capello vil til Newcastle? Jeg har sluttet å lure meg selv for lenge siden med slike ting...

Capello sier selv at han har faatt forespoersler fra England (Liverpool) og jeg tror ikke en trener som han ville sagt nei til den utfordringen det er aa lede NUFC.

http://www.mirror.co.uk/sport/2007/12/05/capello-kop-are-after-me-89520-20205135/

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg begynner å gråte hvis Allardyce erstattes av Shearer de neste ukene. Det er total skandale. Shearer har aldri vært trener for noe lag, og det er tullete å tro at han bare kan snu skuta omgående.
Hvis først det idiotiske skjer, å sparke Allardyce, så må han erstattes med en av type Capello, Mourinho, Hitzfield. Og de vil nok ikke det.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
okei, de resultatene vi har hatt har ikke vært veldig bra i det siste, men herregud, kreve hodet til Big Sam allerede er på grensen til galskap, selv om skuta har vært lekk som ei sil i de siste kampene og ikke prestert fremover på banen så har jeg fortsatt tro på at Big Sam er mannen som kan snu dette. Fordi, han er en bra manager.

Shearer som manager er vel den store våte drømmen til samtlige NUFC supportere, som noen har sagt før meg. Og hvorfor skalhan ikke lykkes som manager?? se på Roy Keane, han startet da virkelig som manager for black cats (æsj) og har da gjort en ganske decent jobb som manager der. De lå langt nede på tabellen i the wankership da han tok over og han førte de opp til direkte opprykk.. desverre. Er man en naturlig leder, slik som Keane eller Shearer, ser jeg ingen som helst grunn til at de ikke kan gå inn direkte som manager og gjøre en god jobb.

Men, men ønske er at Big Sam får fortsette som manager i tidene fremover, i alle fall frem til jul og at vi heller dømmer han etter denne sesongen. Selv om det er sånn at en manager ofte tar smellen, så er det ikke til å komme unna at spillerne har underprestert, og derfor kan ikke, eller skal ikke Big Sam få dene hele og ulle smellen av at laget per dags dato spiller mer som en nedrykkskandidat enn en utfordrer til UEFA cup spill..
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Men hvorfor vil en topptrener ta over en middelmådig klubb som har supportere som kapper hodet av det for ingenting? Ser for meg at det er kun 5 lag i PL som Capello er villig til å overta, Newcastle ingen av dem.

Bare for å gi deg et eksempel. Da Capello tok over Roma var heller ikke det noen særlig stor klubb om man tenker på tabellplasseringer, lå jo å "cruiset" midt på tabllen år etter år de, gjerne litt under også, om jeg ikke husker helt feil!?!

Så gir "vi" han et tilbud så bør det ihvertfall være muligheter.............

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tja, de var bedre enn det vi er hvertfall. De fikk en 4 plass 2 år før Capello tok over. Det er også mange andre ulikheter mellom klubbene våre som gjør at Newcastle er en mye mindre attraktiv klubb...

Regner med at de fleste her inne skjønner at det er svært få sjanser for at Capello tar over.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Kan jo også ta med i betraktningen at Roma selv før Capello tok over tilhørte eliten i italiensk fotball.
Nå er ikke jeg noen ekspert på italiensk fotball, men det er kanskje lettere for en italiener å velge en italiensk klubb, enn det er for en italiener å velge en hvilken som helst britisk klubb.

Skal vi følge din teori, så bør jo Rosenborg, som virkelig er et topplag i Norge, sende en mail til Capello, og forvente å få positivt svar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Helt enig. Capello er urealstisk. Han har bare trent europeiske storheter og desverre så er ikke vi det per dags dato.

Bladerunner

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
tullball å kvitte seg med allardyce...
det er vel rimelig opplagt at mannen må få tid.. vi har blitt riktig god til å bytte managere for ofte nå.. ro stabilitet og renske stallen!

Engelske klubber som selger seg til drittsekker i statene ser ikke ut til å ha gjort det beste for klubben!