20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #240 på: 05. Juni 2009, 15:58 »
Smith kan gjøre hva han vil uten jeg bryr meg noe spesilt om det. Drar han så er det greit, blir han så er det også greit.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #241 på: 05. Juni 2009, 17:18 »
Uff likar ikkje Alan Smith, men visst han vil bli så må eg berre takke ja. Ein ting som krevast er at han går DRASTISK ned i lønn.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

• Gjest
« Svar #242 på: 05. Juni 2009, 18:10 »
Er jo bare overbetalte udugeligheter som fortsatt vil bli i Newcastle. Bortsett fra beye og taylor.

Overbetalt er han helt klart, men udugelig er han ikke. Man er ikke dårlig når man har spilt i Leeds, Man U og NUFC. ;)

Kurven hans har vel stort sett pekt en vei, nedover.   Så er fullt mulig å være dårlig selv om man har spilt i de nevnte klubbene.
Men god nok for ccc er han nok fortsatt.

Ja. Det er jeg klar over, men stort sett alle spillere som har kommet hit de siste årene har blitt dårligere.

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #243 på: 05. Juni 2009, 20:10 »
Smith er en udugelig spiller.Eneste man får av han er arbeidskapasitet!.Vi trenger spillere som er bedre og kan mere enn det ;).Nei Smith er noe av ugresset som må vekk fra Newcastle .

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #244 på: 05. Aug. 2009, 13:52 »
Ja, han er en udugelig spiller.
Tenk den kreative sentrale midtbanen vi for med Smith-Barton-Butt å ikke la oss glemme Nolan, ja her oser det med kreativitet folkens :P

Blackburn Rovers are being linked with Newcastle United striker Alan Smith.
The Daily Star says Rovers boss Sam Allardyce is eyeing Smith as Newcastle prepare for the Championship kickoff.
Smith has publicly committed himself to the Toon cause, however.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Peter

• Gjest
« Svar #245 på: 05. Aug. 2009, 14:31 »
Ja, han er en udugelig spiller.
Tenk den kreative sentrale midtbanen vi for med Smith-Barton-Butt å ikke la oss glemme Nolan, ja her oser det med kreativitet folkens :P

Blackburn Rovers are being linked with Newcastle United striker Alan Smith.
The Daily Star says Rovers boss Sam Allardyce is eyeing Smith as Newcastle prepare for the Championship kickoff.
Smith has publicly committed himself to the Toon cause, however.

Håper virkelig det blir en overgang av det. Smith er en av mange spillere som ikke tilfører klubben noen ting.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #246 på: 05. Aug. 2009, 14:44 »
Jeg håper Smith blir. Han har høy lønn, men han ser ut til å være en av få som faktisk gidder å kjempe for klubben.
Håper virkelig han får prøve seg som spiss i årets sesong, så tror jeg han kan vise fingeren til de som er skeptiske!
Hadde det ikke vært for den høye lønna, hadde jeg blitt irritert hvis Smith hadde blitt solgt. Hvis han blir det, kan jeg skjønne pga lønna.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 05. Aug. 2009, 14:46 »
Virker ikke som vi skal kjøpe spillere i sommer, og det begynner å bli skummelt hvis vi skal miste så mange fler nå. Håper vi kvitter oss med Bassong og Beye som tydelig er unhappy, bortsett fra det så håper jeg resten blir. Stallen begynner allerede å bli for tynn. Smith blir også en verdifull spiller i CCC, hvor han passer perfekt med sin tøffe spillestil og innsats.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #248 på: 05. Aug. 2009, 15:44 »
Jeg tror også at Smith passer bedre i Championship enn i PL, men jeg er bare redd for at han kan bli straffet hardere av dommerne i CCC. Mye p.g.a. at han har et rykte på seg til å være på grensen til stygg og fordi han er en stor "stjerne" i forhold til mange andre i ligaen. Dette gjelder jo selvfølgelig godeste Mr.Barton, men d gidder jeg ikke ta opp mer her.
Så at Smith var kaptein mot Dundee også, d viser at han har tillitt av treneren og muligens også av spillerne. Da kan d jo være smart å beholde han, så får han vise seg tillitten verdi.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 05. Aug. 2009, 16:17 »
Jeg klarer ikke å se hvordan Smith kan ha respekt fra de andre spillerne. Han har ikke skårt et eneste mål for oss, og har underprestert fra dag 1.

Jeg håper Taylor blir vår kaptein neste sesong. Tror han takler det ansvaret. Han er en spiller vi ikke har råd til å miste. Ved å gi ham kapteinsbindet får han noe tilbake for sin lojalitet.

Men jeg håper og tror bittelitt at Smith kan få til noe neste sesong. Vi har flere kamper, og dette kan kanskje føre til 5-6 mål.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 05. Aug. 2009, 16:25 »
Jeg klarer ikke å se hvordan Smith kan ha respekt fra de andre spillerne. Han har ikke skårt et eneste mål for oss, og har underprestert fra dag 1.

Det er ikke så veldig vanskelig. Smith har en innstilling og en vinnervilje som få matcher. Du får alltid 100% når han er på banen. Har ikke noen problemer med han som kaptein. Taylor var omtrent like rævva i fjor han også, så han og Smith stiller ganske likt igrunn.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #251 på: 05. Aug. 2009, 17:03 »
Og lojalitet har lite å si i en slik diskusjon. At Taylor er geordie, taler til hans fordel. Men Smith er også en god kandidat til kapteinsbindet. Men håper Smith spiller spiss.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 05. Aug. 2009, 17:05 »
Begynner å bli lenge siden Smith spilte annet enn midtbane. Jeg heller litt mot Smith-Guthrie sentralt, jeg. Langt mer mobil midtbane enn med Butt og Nolan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 05. Aug. 2009, 17:11 »
Begynner å bli lenge siden Smith spilte annet enn midtbane. Jeg heller litt mot Smith-Guthrie sentralt, jeg. Langt mer mobil midtbane enn med Butt og Nolan.

Barton foran alle de..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 05. Aug. 2009, 17:33 »
Sorry, jeg glemte helt av Barton! Barton-Smith da, muligens.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida