20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #225 på: 26. April 2009, 14:05 »
Butt er Premier Leagues dårligste anker. Sier alt om kvaliteten i laget når Butt er vårt beste anker.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 26. April 2009, 14:17 »
Ikke fan om jeg hadde bytta Butt med Amdy Faye.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 27. April 2009, 17:34 »
Butt er fremdeles et godt anker. Men han har dessverre blitt tregere både i huet og beina de siste par årene, noe som gjør at han ikke er like god som han har vært. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om Butt lenger, og om jeg vil at han skal starte mot Pompey. Men jeg er heller ikke sikker på at Smith kan gjøre en bedre jobb.

Det jeg dog er sikker på er at jeg, som Kristoffer, aldri hadde byttet Butt med Amdy Faye.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 27. April 2009, 18:09 »
Så et annet poeng - bør Butt eller Nolan vrakes til fordel for Smith? Jeg kan gå med på å la Smith spille indreløper og Butt som anker. Samtidig har vi også Guthrie tilgjengelig. Nå tror jeg uansett Butt er rimelig grei også i Shearers startellever da..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 27. April 2009, 18:19 »
Nå er det ikke mange kampene siden Butt var outstanding mot Chelsea. Jeg vil helt klart ha Butt som anker og Smith som indreløper.
an sparker ikke Bobby Robson??

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 27. April 2009, 19:05 »
Guthrie er etter mi meining vår nest beste sentrale midtbane etter Barton med god marging, og eg vil mykje heller sjå han der enn f.eks Nolan som eg er fryktelig skuffa over.

Vil også sette Smith foran Nolan, men Guthrie foran Smith igjen. Smith kan ta Butt sin plass.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 27. April 2009, 19:46 »
Nå er det ikke mange kampene siden Butt var outstanding mot Chelsea. Jeg vil helt klart ha Butt som anker og Smith som indreløper.
Hva hjelper det egentlig om han var outstanding mot Chelski når han har vært max ræva i de 5-6 kampene etter det?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #232 på: 27. April 2009, 19:58 »
Sammen med resten av midtbanen ja. Det er ingen av midtbanespillerne som har vært gode.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 27. April 2009, 20:25 »
Jonas har vært okei..

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #234 på: 12. Mai 2009, 16:11 »
Noen som har video av Smith sin takling mot Liverpool? hvor kan jeg finne

Takker :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

Peter

• Gjest
« Svar #236 på: 05. Juni 2009, 14:29 »

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #237 på: 05. Juni 2009, 14:30 »
Er jo bare overbetalte udugeligheter som fortsatt vil bli i Newcastle. Bortsett fra beye og taylor.

Peter

• Gjest
« Svar #238 på: 05. Juni 2009, 14:31 »
Er jo bare overbetalte udugeligheter som fortsatt vil bli i Newcastle. Bortsett fra beye og taylor.

Overbetalt er han helt klart, men udugelig er han ikke. Man er ikke dårlig når man har spilt i Leeds, Man U og NUFC. ;)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #239 på: 05. Juni 2009, 14:49 »

Overbetalt er han helt klart, men udugelig er han ikke. Man er ikke dårlig når man har spilt i Leeds, Man U og NUFC. ;)

Kurven hans har vel stort sett pekt en vei, nedover.   Så er fullt mulig å være dårlig selv om man har spilt i de nevnte klubbene.
Men god nok for ccc er han nok fortsatt.
sunt pueri pueri puerilia tractant