20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 78516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #255 på: 05. Aug. 2009, 18:07 »
Sorry, jeg glemte helt av Barton! Barton-Smith da, muligens.

Ja, enig. Selv om det er tøft å sette ut Guthrie. Dessuten har vi ekstremt få spisser i stallen nå, så jeg er helt sikker på at Smith får en god del kamper på topp denne sesongen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 05. Aug. 2009, 22:53 »
Veldig enig i alt du skriver her kø1. Selv om Smith overhode ikke har innfridd i sine to første sesonger i Newcastle tror jeg han kan bli en viktig spiller neste sesong. Han er en skikkelig kriger som alltid går foran og gir 110%. Så får vi håpe og tro at prestasjonene hans holder mål i CCC.

Når det gjelder Bassong og Beye er jeg enig i at vi bør selge de. Det er greit nok det at de nok er våre to beste forsvarspillere, men vil de bort er det ingen vits i å tviholde på dem. Det er bedre at vi bruker spillere som vil blø for drakta enn spillere som overhode ikke vil være der. Skulle likevel gjerne likt å se at vi handlet inn noen spillere før vinduet stenger...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 06. Aug. 2009, 10:43 »
Vi kan krige så mye vi vil på topp, men det er mål vi trenger fra spissene. Hvis vi trenger en som kan krige, og være inneffektiv forran mål kan vi heller ha Butt på topp.

PL er også en liga hvor man må krige, slik smith gjør. Men man må også skåre mål. Taylor har spilt mye mye bedre en Smith de to siste sesongene.
I forhold til hva Smith har vist tidligere i karrieren er han ikke i nærheten av å levere det samme for oss.

Smith skal ha all ære for hans proffesjonalitet, lojalitet og innsats. Men det holder ikke med 0 mål på to sesonger når du er spiss. Jeg håper og tror at han vil få en god sesong, med et par mål. Men de skremmer meg litt at det er Smith og Ameobi som skal fikse målene for oss i år.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #258 på: 06. Aug. 2009, 10:56 »
Til Smith's forsvar, har han ikke akkurat spilt så veldig mye spiss de to årene han har vært her. Har vel bare (?) spilt midtbane.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 06. Aug. 2009, 13:18 »
Spilt en liten periode spiss under KK da hele laget var fullstendig rævva, og noen få kamper under Big Sam første halvdel av sesongen, da han slettes ikke gjorde seg vekk. Alikevel - ja, han har stort sett spilt midtbane.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 06. Aug. 2009, 13:30 »
Da han var i leeds var visst veldig effektiv foran kassa. Da han fikk muligheten satt den som oftest i nettet. Og var noe vi manglet nettopp forrige sesong så var det effektivitet. Smith er en smiller med moral som blør for drakta, uansett klubb han spiller for. Er den en spiller i castle jeg jeg håper for en renessanse så er det nettopp ham. Problemet er at Smith kanskje ikke er den raskeste og mest tekniske spissen. Vi trenger en på topp som kan utfordre bakrom og så kan Smith ta seg av kriginga. Men dette innebærer evnt at ikke Caroll kan spille sammen med ham. Og det er også kjipt.

Peter

• Gjest
« Svar #261 på: 06. Aug. 2009, 15:06 »
Man kan jo bruke Smith som et slags mellomledd. Foran midtbanen, men bak spissene. Så kan jo evt. Carrol og Ameobi/Ranger spille spiss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 07. Aug. 2009, 14:39 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/08/07/skipper-smith-ready-to-muck-in-for-the-cause-72703-24340994/

Dagen før Smith kommer til å lede ut Newcastle i sin CCC-debut sier han at han er fornøyd med at spillerne som ikke vil være i Newcastle forsvinner derifra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #263 på: 07. Aug. 2009, 14:43 »
Honnør for det, men han får faen meg skjerpe seg mange hakk sjølv!
Visst ikkje Alan Smith er god nok for dette nivået heller, då veit eg ikkje kva eg skal seie. Eg forventer at han blir ein av våre viktigaste spelarar denne sesongen. Han håver trossalt inn ein heilt latterlig sum så skjønner at han gjerne blir.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 07. Aug. 2009, 14:47 »
Innsatsen og viljen til Smith har jeg aldri tvilt et sekund. At ting ikke har gått hannes vei, både formmessig og skademessig får så være - jeg har trua på at han kan bli en meget god spiller for oss denne sesongen! Som Smith-fan er det ingen jeg håper mer at skal få en renessanse en ham, som InspectorC fra før nevner! Håper han satse på i en bestemt rolle nå, i stedet for alle de ulike han har hatt tidligere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 19. Aug. 2009, 11:42 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/08/19/alan-smith-could-be-a-hero-for-newcastle-utd-61634-24474804/

Virker til at Alan Smith har vært en viktig bidragsyter for å få til den rette innstillinga i klubben! God artikkel!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 19. Aug. 2009, 18:21 »
En soleklar kaptein!
Vår beste siden Shearer?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 19. Aug. 2009, 18:47 »
Skal ikke se bort fra akkurat det  ;D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 19. Aug. 2009, 19:28 »
Definitivt enig. Han er en spiller som absolutt blør for drakta. Den spilleren som klart har imponert mest, de 2 kampene vi har spilt.

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #269 på: 20. Aug. 2009, 03:48 »
Hvilken av kampene så langt har smith vært best på?  takker for rask respons