20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 10.nov: Sunderland - Newcastle [Matchreaksjoner fra side 14]  (Lest 50765 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Er det bare jeg som synes Barton var en av våre bedre i dag? Synes han gjorde mye bra på midtbanen.

Jeg er egentlig fornøyd med resultatet, hadde noen sagt til meg før kampen at det blir 1-1 så hadde jeg tatt det med et smil. Men når vi spiller så katastrofal dårlig fotball så er det et under at vi ikke tapte!! Taylor er grusomt dårlig, både som høyreback og midtstopper, han skal være et klart 4 valg! Smith gjør som vanlig lite ut av seg og Owen har nok en anonym kamp.

Harper - 6 Kan ikke lastes for målet etter min mening.

Taylor - 2 Nye Bramble?
Faye - 7 Vår eneste gode spiller i dag
Rosen - 5 Helt grei kamp, litt rot her og der.
Zog - 6 VB er ikke hans plass, men gjør en ok kamp.

Smith - 3 Bomkjøp?
Barton - 6 Synes han bidrar til mye bra jeg, han og Emre er vel den beste sentrale midtbanen sålangt i år?
Emre - 6 Samme som Barton.
Milner - 6 Flakser inn et mål, ikke så mye annet

Vid - 4 Usynlig, men kommer til et par brukbare sjanser
Owen 4 Samme som Viduka.

Dritt kamp. Vi er rett og slett ikke bedre enn dette per dags dato!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
EivindI - Ræva

Et innlegg helt på høyde med vanlig standard fra din side...

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Synes det er litt for mye krisemaksimering her. Spillemessig var det helt klart ikke bra, men det bør man heller ikke forvente i slike derby-kamper. Her er det kriging og fysisk kraftfotball og høyt tempo som gjelder. Første omgang er vi helt klart på hæla, og vi lar Sunderland styre mye - men jeg er fornøyd med hvordan guttene responderer på Sunderlands scoring. Kampen sett under ett er vi heldige som klarer uavgjort.

En liten spillervurdering:

Harper: 6. Hverken mer eller mindre. Kan ikke lastes for målet. Har en del elendige utspark, men jeg liker måten han setter igang spillet på.

Taylor: 6. Kjemper godt og viser til tider stor vilje til å komme fremover på høyresiden. Men det er ikke alltid teknikken er i samsvar med viljen, dessverre.
Faye: 8. Er gigantisk, og rydder opp i det meste. Fortsetter det store spillet. MEN han er faktisk delaktig forut for corneren som fører til Sunderlands ledermål hvor han mister ballen på midten.
Rozehnal: 5. Ok kamp. Men en del slurvete klareringer trekker ned.
N'Zogbia: 6. Veldig av og på.

Milner: 7. Skaper en god del utenom målet og er veldig livlig til tider, men ellers tar han en del tullete valg. Ikke helt pasningssikker.
Smith: 6. En helt grei kamp av Smith. Det er slike kamper som er hans greie. Har en livsviktig inngripen tidlig som hindrer Sunderland-ledelse. Kjemper hardt og får faktisk ikke gult kort denne gangen.
Emre: 6. Som Smith, så kjemper han meget bra. God i gjennvinningsfasen. Har et par dårlige cornere som trekker litt ned.
Barton: 6. Vi ser fortsatt ikke det beste av Barton, men synes jeg ser en liten stigning for hver kamp.

Owen: 5. Virker lite interessert om dagen, dessverre. Kunne kommet alene  med keeper om han hadde holdt igjen løpet sitt litt da Vid slo igjennom.
Viduka: 6. Gjør en del bra, men også han virker litt passiv.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg syns ærlig talt vi er det dårligste laget i PL om dagen. Taper mot Derby, taper mot Reading, taper mot Pompey, uavgjort mot Sunderland! Og i ALLE disse kampene er resultatene gode bilder av kamputviklingene.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg syns ærlig talt vi er det dårligste laget i PL om dagen. Taper mot Derby, taper mot Reading, taper mot Pompey, uavgjort mot Sunderland! Og i ALLE disse kampene er resultatene gode bilder av kamputviklingene.

Litt typisk vil jeg nesten si. Jeg vil ikke hause dagens kamp og resultat opp til å bli noen krise, men når Newcastle er dårlige så er de veldig dårlige, og på en dårlig dag så må vi faktisk innfinne oss i å være ett av de dårligste lagene i Premier League. Derimot er vi blant de 6-7 beste når vi virkelig er gode, og disse enorme svingningene i prestasjonene må det ganske enkelt gjøres noe med!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Helt enig, kylling. Vi må tørre å angripe på bortebane. Det var Sunderland som VILLE vinne i dag. De byttet ut en midtbanespiller, og satt innpå en spiss. Det turte ikke vi! Det var de som hadde det travelt i sluttminuttene, mens det så ut som om vi var fornøyd med ett poeng.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi har ikke noe form for spillestill. Vi får som regel poeng på grunn av enkel prestasjoner.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Huff, kjennte jeg ble mer og mer irritert hvert minutt av kampen jeg så. Eneste jeg klarer å tenke på de første 80minuttene er hvorfor Martins ikke er på banen. Klarer rett å slett ikke å bli sint når Sunderland scorer eller glad når Milner scorer, eneste jeg tenker på er hva Martins hadde gjordt viss han hadde spillt. Det ble akkurat som mot Pompey. Klarer ikke å ta kampen seriøst en gang når han ikke spiller. Hvor lenge er det egentlig siden noen av spissene våre har klart å putte? Jo sist gang var Martins sitt mål mot Tottenham, så hvorfor får han ikke starte noen av de 3 neste kampene?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Enig EivindI!!

Første omgangen idag er noe av det svakeste jeg har sett, vi ble jo nærmest rundspilt av Sunderland som turte å holde ballen langs bakken, mens vi derimot måkte ballen opp til spissene ved første anledning og var mer interessert i å sparke ned motstanderen. Faen for dritt fotball................

2. omgang bedret seg betraktlig, men synes allikevel Sunderland var nærmest også i denne omgangen med en heading i tverrligger og en mega mulighet da Jones fikk vendt bort Taylor men plasserte ballen utenfor målet fra 16 meter. Men vi hadde også noen farligheter i denne omgangen så det bedret seg, men er LANGT ifra akseptabelt.

Synes Big Sam skal gå tilbake til sin 4-3-3 formasjon, for slik vi har spilt i det siste er rett og slett grusomt å se på.

Kan også ta med at Derby tapte 4-0 mot Tottenham, så tapte de 6-0 for Liverpool, så vant de 1-0 mot oss, før de kampen etter tapte 5-0 for Arsenal. Sitter og ser Derby vs West Ham nå, og West Ham, rundspiller Derby og leder 3-0 med over 30 min igjen å spille, og der ble det 4-0.
At vi taper for slike lag er IKKE akseptabelt i det hele tatt!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi har ikke noe form for spillestill. Vi får som regel poeng på grunn av enkel prestasjoner.

Riktig! Vi har ingen plan, Sam vil ikke spille 4-4-2, men gjør det likevel pga Owen.....Synes vi likesågodt kan gå over til 4-3-3 så kan vi spille slik BigSam VIL! Vi spiller også med en sentral midtbane spiller på høyrekant og en midtbanespiller på venstreback.....og det er ikke fordi vi ikke har andre alternativer....

Prioriteringene til BigSam er kritikkverdige....Man kan selvsagt stille spm om han er rett mann for denne jobben, uten at vi skal kappe hodet av han ennå.....Poenget er bare det at BigSam har skuffet som manager i newcastle hittill...jeg vil påstå at han mangler ryggrad i sin håndtering av laguttak og taktikk..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Gi BIG SAM TID!!! herregud so latterle kritikk her inne. Verte FLAU!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com

Amen!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Greit nok at vi skal gi han tid, men hvorfor i helvete skal vi akseptere at vi spiller DÅRLIGERE enn under Roeder??!!?? Vi taper mot et lag som består av spillere jeg ikke ville hatt, uansett om de ble kastet etter meg...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Du kan "verte" så mye flau du bare vil, men vi må innse det faktum at vi underpresterer kraftig!! Det er ikke det at jeg forventer "top of the table", men at vi gjør en skikkelig innsats for å vinne HVER ENESTE fotballkamp og at vi bruker de spillerne som presterer best til enhver tid!! Barton, Smith og Owen er spillere som er langt fra formen, men som spiller likevel....Vår toppscorer er på benken støtt og stadig....Emre ble benket forrige helg etter flere gode kamper...Favoriserer BigSam engelskmenn tro???

Det er naturlig å stille spm.tegn når en manager gjør så mye rare valg.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Amen!
Vi gir han jo tid! Og det er ikke kritikken her inne som er latterlig, men resultatene Big Sam har skaffet oss som er LATTERLIGE eller FLAUE om du heller vil si det! Vi tapte over Derby, nå leder Hammers 5-0 over samme motstander, 10 min igjen..........

Helt greit at du eller dere er fornøyd med tap over Pompey, Reading, Derby og uavgjort mot svakere lag som Sunderland og Boro, men jeg synes det rett og slett blir for dumt om dere mener vi heller skal skryte av ham etter slike resultater....

Kritikken er på sin plass og vil bar øke om vi nå taper flere av de neste kampene som er mot blant annet Liverpool og Arsenal hjemme og borte mot Blackburn.