20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 10.nov: Sunderland - Newcastle [Matchreaksjoner fra side 14]  (Lest 50560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
........VS........

Etter en utrolig skuffende kamp mot Portsmouth må vi se fremover. Tyne-Wear derbyet er mer enn bare en vanlig fotballkamp, og denne kan rett og slett ikke tapes!

Butt soner for 5 gule, Given er ute med en lyskeskade, mens Viduka trolig blir klar for kamp.

Håper å se disse 11:

---------------------Harper------------------

Beye-------Rozehnal---Faye-------Enrique

Milner--------Emre-----Barton-----N'Zogbia

--------------Martins------Viduka------------

Benk; Foster, Taylor, Geremi, Smith, Owen
« Siste redigering: 10. Nov. 2007, 17:12 av danield »

Noreng

• Gjest
Given/Harper
Beye-Roz-Faye-Enrique
Milner-Emre-Geremi-N`Zogbia
----Martins-Owen----------

Subs: Viduka, Harper/Foster, Taylor, Smith og Barton

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Given spiller ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Given
Taylor-Roz-Faye-Enrique
Milner-Barton-Emre-Zog
Owen-Oba/Viduka
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
GIVEN SPILLER IKKE!!!!!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
TAKK JESUS for at Butt ikke spiller!!!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Mente selvsagt Harper, glemte meg bare kjapt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
             Harper
Taylor-Faye-Rozen-Zoggy
Geremi-Smith-Barton-Emre
     Martins
            Owen
Dette blir en defensive 4-5-1 formasjon, der Martins trekker ned på midtanen å hjelper i det defensive arbeidet.Tror vi vil få problemer med en offensive formasjon i denne kampen. Vi kan å trekke oss ned i en 5-3 2 formasjon vist vi virkelig sliter. Da har vi farten til Zoggy å Taylor bakerst å luftstyrken til Faye å Rozen. Tror vi vil trenge dette i denne krigen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nei, nei, nei!!! En forferdelig startoppstilling, Lars!

Viduka blir klar og kommer mest sannsynlig til å starte på topp sammens med Owen. Da trenger vi vinger som kan komme rundt på kantene og slå presise innlegg. Sunderland har i tillegg skader på flere av sine backer så dette er bare å utnytte!

Og hvorfor skal du sette ut Enrique?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg krever å se Martins og Emre fra start. De er våre beste offensive krefter om dagen. Ellers bør Roz få sjansen, samme med Tayls.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes det fungerte bra med Rozehnal og Faye, og håper de to starter mot Mackems.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Jeg krever å se Martins og Emre fra start. De er våre beste offensive krefter om dagen. Ellers bør Roz få sjansen, samme med Tayls.

100% enig!
Håper også Big Sam innser at Martins og Emre må spille fra start, de to har kvaliteter som gjør at de kan skape noe på egenhånd og slike spillere trenger vi.
Benk gjerne Owen for min del hvis Viduka blir klar. Hvis ikke håper jeg på Owen sammen med Martins på topp, men Oba skal spille!
Owen er etter min mening uinsperert om dagen og langt langt unna det nivået han var på i sine glansdager. Owen skal ikke ha klippekort på laget bare fordi han har skyhøy lønn og fordi han var en aldeles utmerket spiss en gang i tida. Jeg sier ikke at han er dårlig nå heller, men han er langt unna nivået han var på.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Det er stort sett det eneste jeg også krever...helt enig! Martins og Emre må til! Roz skal få sjansen igjen, mens Taylor er en av få Newcastle spillere som "virkelig" skjønner hva et lokalderby mot Sunderland betyr!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde det vært opp til meg hadde jeg vraket Cacapa, Milner, Butt og Owen og erstattet dem med Taylor, Martins, Rozehnal og Viduka. Jeg ville også kjørt denne formasjonen:

------------Harper
Beye - Faye - Taylor - Enrique
-----------Rozehnal
---------Emre - Barton
N`Zogbia--------------Martins
-------------Viduka------------

Sub: Forster, Owen, Geremi, Cacapa, Milner

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Rozehnal i en slags ankerrolle mellom midtbanen og midtstopperne tror jeg også kunne vært spennende. Han sliter litt mot duellsterke fysiske angrepsspillere men har så absolutt teknikken på plass. Dermed støtter jeg ideen om å prøve Rozehnal i den posisjonen.