20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 10.nov: Sunderland - Newcastle [Matchreaksjoner fra side 14]  (Lest 50589 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fant det ut via Gulesider.. ;) tnx
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hehe. Gule Sider er en smart oppfinnelse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jeg har vært veldig lite aktiv på forumet, men har planer om å forbedre meg.
 Sesong- starten har, som vanlig,  inneholdt både opp og nedturer. Men utifra forventninge både til laget på papiret og med big Sam ved roret må jeg si meg skuffet. 10. plass og 17 poeng på 11 kamper er dårligere enn vi  har ambisjoner om å ha, spesielt ved tanke på at vi enda ikke har spilt mot de "4 store". Det ser først og fremst ut som Sam sliter med å komponere forsvaret. Flere forskjellige kombinasjoner er blitt prøvd uten at vi har følt defensiv trygghet, noe som har vært Nufc sitt store problemer i mange år. Jeg synes vi mangler en sjef der bake, en som går fremst i krigen og gir alt. Jeg håper Taylor får flere sjangser i midtforsvaret, han er ingen back. 

Midtbanen er også blitt omrokert på hele tiden. Gidder ikke å gå så inn på det, men vi er nødt  til å spille med de kantene vi har og skape mer bredde i spillet. Samtidig som Emre SKAL spille, siden han er den me mest kreative kraften vi har der. Samtidig som jeg håper Barton finner tilbake til formen.
På topp har vi brukt Owen mye, og han har  vært utrolig dårlig. Å bruke en han bare for at han heter Owen blir for dumt, og det gir feile signal til de som må vike plassen sin. Til Owen klarer å bevise seg plassen verdig, er Viduka og Martins klart førstevalg!

Over til kampen mot Sunderland blir dette som alltid en av sesongens viktigste kamper! Kjenner at jeg er spent på om vi kan reise kjerringa, om vi kan bevise at det bor noe i dette laget. 
ynesides black and white army..!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Og vi møtes selvsagt på The Belfry

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Viduka fit to face Black Cats
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2866795,00.html
Denne mannen kan vi få brukt for, endelig er han tilbake. Viktig spiller for oss.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Gleder meg sykt til lørdag, hadde vært utrolig deilig med seier. Greit nok at Butt er ute, han bidrar stort sett bare med feilpasninger og hasardiøse tilbakespill uansett. Jeg mener fortsatt at Martins er bedre enn Owen, Viduka må gjerne starte også. At Butt er ute åpner for Emre. Synes Smith har vært utrolig dårlig i det siste, men han kommer sikkert til å starte uansett, noe som kan være greit etter som han er aggressiv og sikkert er ordentlig tent i sånne oppgjør. Synes ikke det er noe vits i å starte med Barton i denne kampen heller, han er jo langt unna form enda. Håper Big Sam velger å bruke Milner på HØYRE og N'Zogbia på VENSTRE. I forsvaret vil jeg ha tilbake Beye, og enten Rozenhal-Faye eller Taylor-Faye i midten, Enrique på venstreback. Går jo an å bruker Faye/Rozenhal som midtbaneanker, men jeg håper på dette laget:

--------------Harper--------------
Beye--Faye--Rozenhal--Enrique
Milner--Geremi--Emre--N'Zogbia
---------Martins--Viduka---------
Norwegian blood, Geordie heart

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Greit nok at Butt er ute, han bidrar stort sett bare med feilpasninger og hasardiøse tilbakespill uansett.

Butt har da ikke så mange feilpasninger. Syntes Butt jobber bra. Viktig også med slike spillere.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, Butt jobber bra. Men det er ikke det eg ser på han som. Eg føler han er en som er viktig i fordi han er god å gå ned å hente ball, og vri spillet. Emre jobber faktisk en god del bedre synes eg. Butt er også bra å ha som anker fordi han leser spillet bra, å bryter på den måten ofte kontringer i mot

Laget mot Mackams:
Harper
Beye-Taylor-Faye-Enrique
Geremi-Barton-Emre-Zog
Viduka-Owen/Martins

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Føler meg ganske sikker på at Sam ikke vraker Barton. Så da er spørsmålet; vraker han Geremi eller Emre?

Dette hatoppgjøret ender med Newcastle-seier, mark my words.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Blir nok Emre og Barton sentralt, og Geremi på høgrekant. Om ikkje det blir 4-3-3.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg tror det blir Barton og Geremi evt. Emre og Geremi sentralt, med Milner og Zog på hver sin ving. Tror ikke Big Sam vil spille uten vinger i denne kampen, særlig ikke hvis han planlegger å bruke Viduka. Tror Owen får fornyet tillit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sier litt imot meg selv nå, men jeg tipper vi får se Barton Geremi på midten. Eller en eventuell Butt og Geremi som etter mine øyne vil være noe av det dummeste vi kunne gjort. Jeg håper på en treer med Geremi, Barton og Emre. Hvem som spiller på lørdag gleder/gruer jeg meg til å se. Men jeg satser på at vi får se et forrykende NUFC som satser offensivt fra sekund 1...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg kan lett se for meg at en av vingene våre må vike plass. Milner har som Big Sam sier hatt et jævla hardt år, og står i fare for å bli utbrent dersom han ikke får litt hvile. Han har såvidt det er hatt noen ferie i sommer, og har dessuten sjeldent hatt skadeavbrekk atpåtil. Så jeg ser for meg at Geremi kanskje plasseres på høyrekant og Emre og Barton spiller sentralt med Zog på motsatt ving.
Ellers kan jeg se for meg at Emre spiller en slags skeiv venstrekant med Geremi og Barton sentralt og Milner på høyreving, dersom Big Sam skulle velge å benke Zog.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sier litt imot meg selv nå, men jeg tipper vi får se Barton Geremi på midten. Eller en eventuell Butt og Geremi som etter mine øyne vil være noe av det dummeste vi kunne gjort. Jeg håper på en treer med Geremi, Barton og Emre. Hvem som spiller på lørdag gleder/gruer jeg meg til å se. Men jeg satser på at vi får se et forrykende NUFC som satser offensivt fra sekund 1...
Butt er suspendert

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Jeppz, I know. Skeit meg selv på leggen. Legger meg helt flat...