20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 10.nov: Sunderland - Newcastle [Matchreaksjoner fra side 14]  (Lest 50575 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
...............Harper.................

Beye.....Taylor...Rozehnal....Enrique

Milner....Barton....Emre.....Zoggy

..............Viduka......Martins.....

Benken: Geremi, Owen, Forster, Faye, Butt

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Denne kjem vi til å tape.  Elendig bortestatistikk, tillegg til crappy form på spelarane. Er ikkje tvil om det må handlast i januar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Tror selv det blir uavgjort.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Denne kjem vi til å tape.  Elendig bortestatistikk, tillegg til crappy form på spelarane. Er ikkje tvil om det må handlast i januar.
Kanskje vi skal prøve å få det beste ut av spillerne før vi skriker etter nye spillere? Spillerne vi har i dagens tropp er mer enn bra nok til å kjempe om topp 6-8..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Vi sikter vel enda høyere enn en plass fra 6. - 8.!?!? Er enig med Hans Emil om at vi trenger nye spillere i januar.

Jeg håper Sam Allardyce går tilbake til 4-3-3 i denne kampen, selv om vi da ikke får utnyttet Owen og Martins like godt som i en 4-4-2. Uansett så tror jeg vi er sterkere både offensivt og defensivt når Big Sam bruker sin vante 4-3-3 formasjon, dette er jo også formasjonen han har hatt suksess med tidligere.

Håper på dette laget

Harper
Beye - Rozenhal - Cacapa - Enrique
Emre - Barton - N`Zogbia
Martins - Viduka - Owen

Dette er jo et veldig offensivt lag, men det er jo ment at Owen og Martins trekker ut mot kantene når spillet er på dems sider. Emre og Zoggie er sterke som indreløpere. I forsvaret gir jeg Cacapa en ny mulighet, jeg mener han er mye bedre enn det han viste mot Portsmouth.
« Siste redigering: 04. Nov. 2007, 20:49 av Frode »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
I år skal vi nok ikke kjempe om noe annet enn 6-8, men i løpet av en 3 årsperiode bør vi nærme oss 5-4 plassen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi sikter vel enda høyere enn en plass fra 6. - 8.!?!? Er enig med Hans Emil om at vi trenger nye spillere i januar.
Hva faen tror du a? At vi skal kjempe om gullet dette året? Sånne utsagn som det der irriterer meg grenseløst..Kommer vi på 6-plass dette året skal vi være MEGET fornøyde. Grunnen til dette er at laget trenger å bli samkjørt skikkelig. La Sam få tid på seg. Man gjør ikke om stein til gull over natta.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Hva faen tror du a? At vi skal kjempe om gullet dette året? Sånne utsagn som det der irriterer meg grenseløst..Kommer vi på 6-plass dette året skal vi være MEGET fornøyde. Grunnen til dette er at laget trenger å bli samkjørt skikkelig. La Sam få tid på seg. Man gjør ikke om stein til gull over natta.
Hva har du spist for noe da?

Jeg vet at vi ikke vinner serien i år, men et lag skal alltid se etter forsterkninger uansett! Ok at du er fornøyd med laget slik det er nå, men det er IKKE jeg, og derfor er jeg enig med Hans Emil om at laget bør forsterkes. Jeg mener vi må få inn en defensiv sentral midtbanespiller som er god med ballen, har roen og som er god til å sette igang spillet. Mener også vi trenger en stor, sterk hodesterk spiss. Viduka er for mye skadet, Amøbe rett og slett for dårlig og Smith, Martins og Owen er for enkle sammen. Vil også ha en høyreving da jeg mener Milner ikke er bedre enn han må være.

Om dette irriterer deg så grenseløst bør du faktisk komme deg til legen og få resept på noen stikkpiller!  ;)

Det er vel heller ikke uvanlig at lagene ser etter forsterkninger hele tiden, uansett om de heter ManU, Arsenal eller Derby. Og det er heller ikke uvanlig at vi ser etter forsterkninger, da vi foreløpig har et langt ifra optimalt lag, og om vi ikke gjør noen forandringer de neste 5-6 årene tviler jeg på at det samme laget er gode nok til å vinne PL da heller. Men men, hver sin mening................

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Selvsagt skal et lag forsterkes ved en hver mulig anledning. Dette er ikke nødvendig for alle lag, men det er så absolutt nødvendig for Newcastle.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Gi meg en jævlig god grunn for at Martins bare må spille, i stedet for Owen?! Martins er vaksinert for enkle mål, men egner seg perfekt som joker, eventuelt sammen med en som korker inn mål. (Shearer-Bellamy/Martins)

Håper på følgende lag:
Harper
Beye-Faye-Taylor-Enrique
Geremi-Emre-Barton-Zog
Viduka-Owen

Benk: Forster, Rozehnal, Smith, Milner, Martins

Vi har vist denne sesongen at vi ikke er trygge nok på oss sjøl til å legge oss tilbake på bortbane å kontrolere mens vi håper på en kontring og mål. Da blir det garantert rot i en situasjon som gjør at vi blir liggende under, og da har vi tapt... Vi har kunn satset ''offensivt'' i to bortkamper denne sesongen, og det var etter mi mening 3-1 mot Bolton og 2-2 mot Boro. Dei eneste poenge vi har tatt borte.

Vi må bare innse det, vi er ikke god nok til å spille defensivt en hel kamp, og tro at det skal gå bra.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
han kan da hvertfall starte foran smith som ikke har gjort noe for å fortjene en spiss plass. Jeg mener per i dag at martins er vår beste spiss. Greit han bommer på enkle sjanser. Men owen har da bommet på mange enkle sjanser han og. Som mot wigan som for england. Owen kan aldri score mål som martins, som feks mot tottenham(ifjor), men martins kan lære seg og putte enkle mål, slik han gjorde mot tottenham nå nettopp. Martins er alltid et urumoment og kan score når du minst venter det. Og han har tross alt puttet 5 mål for oss og 2 for nigeria i år. Så jeg ser ikke mange grunner til at han skal benkes nei, ihvertfall ikke til fordel for smith som ikke vet hvor målet står.
lt;3 Newcastle <3

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Forstår ikke hvorfor vi skal på død å liv hente forsterkninger i januar? Hvorfor? Alle vet i Januar vinduet er spillere kraftig overpriset, og jeg kan ikke skjønne hvilke spillere som vil til newcastle og skal komme inn å løfte laget. Hva heller med å gjøre laget vi har samkjørte? Vi har en solid midtbane som trengs å bli samkjørte. Forsvaret trenger også en skikkelig rundgang. Nytter ikke å hente fler å så står i samme mølja som nå.
Uansett tilbake til Sunderland kampen.

Tror det blir vanskelig kamp, tror det ender 1-1. Håper Martins og Owen starter, og at endelig Big Sam skjønner at ballen skal spiller mer på bakken og ikke høyt og langt hver bidige gang. Funket bra mot Tottenham. På midten håper jeg Emre og Butt. Barton er ikke i from enda og Butt gjør så mye folk egentlig ikke ser. Han får ikke mye skryt men den mannen gjør egentlig uffatelig mye. Og såklart må Milner og Zogbia starte på vingene. Det dummeste jeg ser er når Newcastle ikke stiller med rene vinger. Alt blir spilt inn mot midten og det blir for trangt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Butt er suspendert!  ;) Hadde han ikke vært det hadde jeg vært enig...

linken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Kor pleie dåkke å se kampane i Oslo nå igjen?
Ska øve å se cupfinalen, og må jo få med meg denna på lørdagen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Belfry. Ligger rett ved siden av stortinget. Når du står foran stortinget, gå oppover gaten mot venstre. Lille grensen. Grønn pøbb.