20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 10.nov: Sunderland - Newcastle [Matchreaksjoner fra side 14]  (Lest 50616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Martin Atkinson dømmer oppgjøret. Kjenner lite til han. Er han bra?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ny kamp, nye muligheter. Vi har aldri tapt på Stadium of Shite. La oss opprettholde den fantastiske statistikken.

Det kan være en idé å bruke Geremi som høyreving, med Emre og Barton sentralt, og Zog på venstre. Men Geremi må likevel være den defensive tryggheten, mens Barton og Emre presser fremover. Barton løper, Emre fører. Det vil gi Milner en hvile han trenger.
Samtidig kan det være like greit å bruke Emre-Geremi sentralt på midten, og kjøre Milner og Zog på kantene. Selv om Barton var et av få lyspunkt mot Pompey, er han langt unna toppformen, og vi trenger ikke slite han ut så tidlig etter skaden heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Såg nettopp City-sunderland, og mackams imponerte faktisk. I 2. omgang spilte dei fektisk best og dominerte til tider veldig. Det  var den siste tredjedelen som gjorde at sunderland ikkje fikk med seg 3 proeng faktisk. Nosworthy hadde en knallkamp for sunderland.
Kanonmål at ireland foresten som gav city seiieren!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Nå skal det sies at City spilte sin svakeste kamp for året i dag...Hadde de møtt et bedre lag hadde det blitt tap. Sunderland viser bare at de er svake. Ihvertfall offensivt. Denne Jones er den eneste jeg ser på som en skikkelig trussel.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Greit at Sunderland gjorde en brukbar andre omgang, men det er jaggu det dårligste jeg har sett av city på hjemmebane i år!! De virket tafatte, det var liten vilje til å gå i angrep....

Hadde city spilt slik mot oss hadde vi garantert vunnet, for i dag var city elendige...

Men vi skal være klar over at vi møter et lag som kommer til å kjempe som gale på lørdag, og vi MÅ gjøre akkurat det samme....Samtidig må vi prøve å spille fotball også, noe vi ikke har gjort på bortebane siden Boro kampen!!!

Jeg har troen på seier og jeg håper at vi stiller med følgende: Jeg håper på 4-3-3 i denne kampen, en ekstra sentral midtbanespiller kan være akkurat det vi trenger for å vinne midtbanekrigen..

------------Harper
Taylor - Roz - Faye - Enrique
------------Geremi----------------
---Smith----------------Emre-----
Martins-----------------Zog-------
------------Viduka----------------

Benk: Forster, Beye, Barton, Owen, Milner

Med dette laget kan vi slå lange baller, vi kan kontre som faen!! og vi kan spille gjennom midten med vår tyrkiske playmaker! Geremi ligger foran fireren og styrer skuta...Tror denne 11'ern har en fin miks.
« Siste redigering: 05. Nov. 2007, 23:17 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kennethgol

• Flaskebærer
  • *
  • Kun Newcastle united for meg!!!
    • Vis profil
Nå håper jeg big sam tar til vette og bruker martins fra start :( og pluss emre til barton har blitt match klar igjen!
"We didn't underestimate them. They were a lot better than we thought" - Sir Bobby Robson

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Mitt forslag:
---------Harper
Taylor - Roz - Faye - Enrique
----------Geremi---------------
Milner - Emre - Zog
------Martins - Viduka---------

Benk: Forster, Beye, Barton, Butt, Owen

Howay The Lads 8)

Are

• Supersub
    • Vis profil
den store utfordringa til Big Sam er nok ikke å velge ut om f.eks Martins eller Owen skal starte, men om å skape en lagånd som gjør at de spiller sammen og jobber knallhardt for hverandre.

Nytter ikke å skylde på enkeltspillere etter sånne kamper som vi har hatt i det siste, er hele laget som er elendig, og da er det opp til manageren å få laget til å endre holdning.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Stadium of Shite, samt Rølp Keane som manager. Aldri før har en slik lokalderbykamp, sjansen til å smake bedre hvis vi haler dette i land ;D
Who else...... Alan Shearer

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Noen som vett om kampen sendes i oslo? Hvor?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Ville prøvd en uortodoks og offensiv formasjon.

Harper
nr 27      Roz        Faye       Enrique

Emre      Barton
James                              Zog

Owen       Martins

Litt rart kanskje at Mark ikke blir tatt ut på et lag med såpass offensiv kraft og innleggspotensiale, men han har ikke vært i kamp på lenge.

Benk: Forster, Cacapa, Butt, Smith, Viduka

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg vil ha lagkapteinen på banen. Geremi er plukket ut til å være kaptein, og da mener jeg han bør spille. Synes vi savnet en leder på banen mot Portsmouth. Det var liksom ingen som tok ordentlig tak. Butt prøvde selvsagt, men ikke hardt nok. Vi trenger kapteinen vår på banen. Geremi er multispråklig også, og da ser jeg det ikke som en ulempe å ha han på banen. Han har ikke imponert spillemessig, men jeg er sikker på at han kommer. Han har ikke gjort seg helt bort.
Forøvrig vil jeg gjerne ha et flertall av spillere som har vært med på dette før, i startoppstillingen.
Harper, Tayls, Emre, Milner, Zog, Martins og Owen burde vel gi et flertall.

Jeg vil forøvrig se høyreback Beye på banen, og Taylor i midtforsvaret. Enten sammen med Faye eller sammen med Rozenhal.
Taylor er ingen høyreback, og det er på tide vi slutter å bruke ham som det. Forøvrig på tide at Zog får spille der han er best, på venstresiden av midtbanen.

Og til Rissen, kampen sendes på c+, på et tidspunkt hvor det ikke er overlappende kamper, det burde innebære at de fleste fotballpubene i Oslo viser kampen. De fleste drar vel på Belfry's, prøv der du.

Til slutt synes jeg alle som skal på pub ulike steder i landet, for å se denne kampen, bør ta med seg så mye supporterutstyr som overhodet mulig, gjerne dekorer veggene med Newcastle-skjerf og flagg, eventuelt et ekstra draktsett, som du har vokst utav. Det er på tide vi begynner å vise oss frem i dette landet. Vise at det ikke bare er en liten gruppe særinger som heier på Newcastle, men at det faktisk er 3-4000 mennesker i dette langstrakte landet som forguder de sorte og hvite, og alt det de står for. Og det vil være en stor skam om de håndfulle Mackemsene i dette landet får overdøve oss.
Jeg tok turen innom The Strawberry sist helg, og mener det er på høy tid at vi virkelig markedsfører oss selv på pubene i dette landet. På sikt bør det etableres en Newcastle-pub i dette landet, som alltid har Newcastle som hovedprioritet, og helst med en betjening som forguder Newcastle. Det bør være norske, newcastleelskende bartendere i dette landet. Det gjelder bare å finne dem. Three Lions preges av Arsenal, ManU, Liverpool, Tottenham og hva verre er. Belfry's er vel en typisk Liverpool-pub. Det er på tide at disse overlegne, kjepphøye tulliungene som tror de vet hva fotball er får seg en på tygga. Vi må ta mål av oss om å farge pubene i landet sort og hvit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Til Asbjørn og Kesse:

Dere som er Særpinger, hvor kommer dere til å se matchen på lørdag?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg bor i Oslo, så jeg ser den på Belfrys mest sannsynlig. Men i Sarpsborg er det ikke så veldig mange alternativer bortsett fra Premier Pub, de pleier å sende de fleste kampene.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
De fleste drar vel på Belfry's, prøv der du.
Hvor i oslo ligger den ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.