20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1125 på: 25. Jan. 2008, 10:57 »
Kan nevne disse: Miguel Veloso, Van Buyten (i den grad han er realistisk), Richards (urealistisk, men jeg liker at han er linka og at han ikke fikk fornyet kontrakt), Wes Brown, Barzagli, Cristian Zapata for å nevne noen.

Vet selvfølgelig at noen av disse er urealistiske (Richards, Zapata og Barzagli), men de som ikke er urealistiske burde vi faktisk se nærmere på. Det er bedre med en skadefri Brown enn Woody ute med skade. Og i tillegg er prisen på Woodgate utrolig høy forhold til bruksfordelen (skader f.eks.). Men Woody er jo også en av de beste blant disse så lenge han er skadefri. Likevel mener jeg fortsatt at det villle være lurt å heller vente til sommeren, og heller skaffe seg en skikkelig midtbane og heller sette Faye ned i stopperposisjon.

Veloso hadde jo vært et spennende kjøp. Han er ung og god, i tillegg kan han spille på flere plasser.
Du har totalt bommet på åpent mål her, ripsgard. Mye av poenget er at Keegan ønsker seg en RUTINERT midtstopper med MYE PL-erfaring. Da må vi med en gang luke ut nesten alle navnene du foreslår, bortsett fra Brown og kanskje Van Buyten. Men Van Buyten har bare en veldig kort periode i Man City som PL-erfaring, mens Brown ikke er like god som Jonathan Woodgate er på sitt beste. Richards er for det første uaktuell, og dessuten er han bare ungdommen. Taylor har vel mer PL-erfaring, med mindre jeg tar fullstendig feil.

Når det gjelder skadehistorien til Woodgate, så er jeg også bekymret for alle de kneskadene han har hatt i Boro, men vi har jo kontakt med en del utenlandske kirurger, og den godeste Steadman i USA er jo tilnærmet klubblegen vår. Aner ikke om Boro er like begeistra for å sende spillerne sine utenlands for å opereres. Jeg mener uansett at et kne alltids er mulig å fikse på, bare man tar seg GOD tid og besøker de rette kirurgene.

Jeg mener det er mye verre å se på alle de skadene Woodgate hadde i Newcastle. Hamstring, Groin Strain, Thigh Muscle Strain. Dersom vi beholder skade-ekspertene som Big Sam ansatte, så bør vi kunne klare å holde antall strekkskader nede i et minimum. Da er det bare et spørsmål om hvor mange operasjoner som må til for å få skikk på kneet hans. Forhåpentligvis har han gjort seg ferdig med det nå.

Jonathan Woodgate, på sitt beste, holder verdensklasse. Er det noen som kan greie å vekke den formen tilbake i Woodgates kropp, så er det St. James' Park og Toon Army. Dessuten vil han jo få litt av en utfordring under Keegans ledelse.

Keegan har sagt at han ønsker mest mulig PL-erfaring i laget, ettersom det er en stor mangel. Spesielt bakover på banen.

Hehe kneskade som fotballspelar, får det vel ikkje mykje verre då?? :) Og ALLE kneskadane han har hatt i Boro, so han har hatt problem der og ja. Og at denne mannen ikkje verte kvitt skadane sine viser berre at sjansen for at han går skada over lang tid i Newcastle er stor! Den tanken likar eg ikkje, spesielt ikkje når dette er mannen vi skal byggja forsvaret vårt rundt, då treng vi eit forsvar uten for mange utskiftningar. Ja eg veit at skadar kan skje den beste, men med Woodgate er dette ekstremt! Synst vi heller skal gå for Van buyten. Vi har Faye og Taylor som er glimrande stopparar. Men sidan Keegan har "uendeleg" med pund å bruke, så har vi jo råd til å ta ein sjanse på å kjøpa Woodgate. Så for det brista eller bera...

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 25. Jan. 2008, 11:41 »
Cardozo linkes:

http://nufcblog.com/2008/01/25/transfer-news/benficas-oscar-cardozo-interesting-newcastle/

Spurs i førersetet mtp Woody:

http://www.premiershiplatest.com/news/tottenham-set-beat-newcastle-middlesbrou-557537.html

Nå begynner jeg å bli skepisk. Kan fort bli en realitet at vi ikke får noen spillere i januar.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 25. Jan. 2008, 12:09 »
På NO forumet står det at det er pressekonferanse kl 2 engelsk tid imorgen fredag. Vet ikke om det er pisspreik da...

Det er vel bare den vanlige pressekonferansen foer helgens kamper regner jeg med.,

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 25. Jan. 2008, 12:14 »
Viss Woodgate heller vil til Spurs, so kan han ryka å reisa....

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 25. Jan. 2008, 12:15 »
På NO forumet står det at det er pressekonferanse kl 2 engelsk tid imorgen fredag. Vet ikke om det er pisspreik da...

Det er vel bare den vanlige pressekonferansen foer helgens kamper regner jeg med.,

Radar: sendes denne på sky sports? Evt stream?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 25. Jan. 2008, 12:20 »
Aner ikke. Sitter (uheldigvis) med kontroll over masse fly over Wales paa det tidspunktet saa jeg faar ikke med meg noe.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 25. Jan. 2008, 13:51 »
det sto at det var pressekonferanse der de skulle presentere 3 nye spillere. men det er sikker bullcrap da. håper på det beste!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 25. Jan. 2008, 13:55 »
Tviler meget sterkt på det... Men hadde vært konge! :)

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 25. Jan. 2008, 14:11 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 25. Jan. 2008, 14:51 »
Ser ut som at Woody er på vei til Spurs, og det gjør oppriktig talt vondt inni hjertet mitt å tenke på Kong Woody i den avskyelige drakta der. Det vil dessuten heve Spurs mange hakk, dessverre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 25. Jan. 2008, 16:17 »
Jeg finner det litt alarmerende at vi fortsatt ikke er blitt linket til noe konkret, alt og alle er bare oppspinn fra ende til annen!! Nå er det bare 5 dager igjen....

Og ja, hvis Woody går til tottenham så begynner jeg å grine....

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 25. Jan. 2008, 16:30 »
Tipper Woodgate signerer med oss i løpet av kvelden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 25. Jan. 2008, 20:19 »
Tipper Woodgate signerer med oss i løpet av kvelden.
Jeg tror nok ikke det, men det er jo alltids lov å håpe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1139 på: 25. Jan. 2008, 20:34 »
Jeg nekter å tro at Woody havner i spurs isteden for hos oss..det ville jo vært en tragedie om det skjer ::).Håper vi får enn minst 2-3 spillere klare iløpet av innen kort tid nå.Kanskje det er noen overaskelser for oss i vente? ;D