20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 221286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1095 på: 24. Jan. 2008, 11:08 »
Ashton og woody er begge skadeplaget. 10 mill pund og 9 mill pund er jo helt idiotisk. woody var konge før som dere sier men er dessverre ikke det lenge selv om noen av dere later sm det. syns det er håpløst bruk så mye penger på noe som er så usikkert. bedre hante sol campbell da. jeg tror vi kan få mye bedre stoppere enn woody er for øyeblikket til 9 mill p.uten at jeg skal nevne noe navn. dette klarer nok king kev og gutta hans finne ut av.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1096 på: 24. Jan. 2008, 11:51 »
De fleste jeg nevnte er uprøvd i PL ja, men det betyr ikke at de ikke er gode. Tror det er enklere for en stopper å tilpasse seg forholdene ti england enn det ville vært for en spiss/midtbane. Derfor vil jeg påstå at Barzagli eller Veloso ville vært glimmrende. Barzagli er jo også i sin beste alder.

Leste også at Modric var linket til klubben. En våt drøm dette, men er nok trolig bare rykter. Får vi Modric, så er vi sikra en fremtidig storfisk!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 24. Jan. 2008, 11:54 »
Men det vil uansett være et stort sjansespill å hente inn spillere som ikke har prøvd seg i PL. Og Newcastle må vel være en av de klubbene med størst feiltress når det gjelder utenlandskespillere i PL.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 24. Jan. 2008, 12:07 »
Egh holderh pah ogh blih ghal avh ogh vhenteh
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 24. Jan. 2008, 12:39 »
Ingen som har hørt noe om pandev eller woodgate i dag?

Ser på The Sun har følgende nyheter i dag
Kevin Keegan will raid North East rivals Middlesbrough to bring Jonathan Woodgate back to Newcastle, and is also keen on Croatia midfielder Luka Modric.

Har hørt at vi er villige til å by opp mot £15mill noe som betyr at det må være en god spiller. Har ikke hørt om han før.
« Siste redigering: 24. Jan. 2008, 12:43 av Liqqa »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 24. Jan. 2008, 12:48 »
Har bare sett Modric i en kamp, da var han veldig god. Men de som spiller FM kommer nok til å hoppe i taket ;)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 24. Jan. 2008, 12:51 »
Drømmer om en overskrift som sier "Pandev signs for Newcastle"

Men, en ting som jeg tenkte over. Hvorfor skal han selv gå ut i media å "skryte" over at vi har tatt kontakt? Den eneste som tjener på dette er Pandev selv. Om Newcastle har tatt kontakt så liker de hvertfall ikke at han går ut på den måten. Det eneste han kan oppnå er at flere klubber melder sin interesse og både pris og lønn går opp. Jeg blir meget overasket om han signerer!

Modric har jeg aldri sett noe av, men har hørt positive ting!

EDIT: Bianchi gikk kun på lån til Lazio, og de trenger ikke frigjøre midler. :(
« Siste redigering: 24. Jan. 2008, 13:04 av aDDis »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 24. Jan. 2008, 13:05 »
Det er ikke uvanlig at en spiller går ut i media å melder om at en klubb som han vet er på jakt etter spillere vil ha han for å presse opp lønnen i sin egen klubb eller å skape interesse hos andre. Ser vel ikke for meg Pandev egentlig... Vet ikke hvorfor, men har en følelse av at vi ikke kommer til å signe noen spisser i Januar.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #1103 på: 24. Jan. 2008, 13:29 »
Jeg frykter at vi ikke signerer noe som helst i dette vinduet. Det er ikke krise, men skulle likt å sett noen forsterke noe.. visss vi i det hele tatt skal ha sjangs på uefa.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 24. Jan. 2008, 13:30 »
Hæ? Hvorfor tror du det? Keegan har selv sagt at han vil ha inn to-tre spillere i januar, og Ashley lover penger. Jeg ser ikke noen som helst grunn til at vi ikke skal hente noen?

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 24. Jan. 2008, 14:03 »
Jau, spørs om spelarane vi er intressert i er intressert i å komme til oss ;)

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1106 på: 24. Jan. 2008, 14:11 »
klart vi har hatt våre bomkjøp, men jeg mener det er større risk å kjøpe en Woody som er utsatt for skader, enn en av spillerne som tidligere nevnt.
Ser også med tvil på at vi får Modric. Vi er nok ikke de eneste som jakter han, og jeg tipper at han havner i en storklubb enten i dette vinduet eller til sommeren.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1107 på: 24. Jan. 2008, 14:14 »
Faen vi blir jo linket til halve verden, gleder meg til det skjer noe konkret, og mye kan skje på en uke.

Synes keegan bør prioritere DM og RM :)
lt;3 Newcastle <3

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1108 på: 24. Jan. 2008, 14:15 »
City vil ha Luis fabiano fra sevilla, og han har en prislapp på 9mill pund. han har gjort sine saker bra i spania denne sesongen. Synes Keegan kunne prøve å hente han.

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 24. Jan. 2008, 15:37 »
Kan ikke se grunnen til at fabiano skal forlate sevilla for newcastle