20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1080 på: 24. Jan. 2008, 00:30 »
9 Mill er litt mykje for ein så skadeforfulgt spiller som Woody men men er jo ikkje så rart klubben våres alltid ligger høyt på skadetabellen heller kjøper jo nesten bare spillere som har vert skadeplaga
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1081 på: 24. Jan. 2008, 00:35 »
Jeg elsker Jonathan Woodgate. Han er den beste forsvarsspilleren i min tid som Newcastle-fan, og jeg har drømt om å se han i Magpie-drakta helt siden den triste augustdagen han reiste til Spania.
Åhh!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1082 på: 24. Jan. 2008, 00:51 »
Ingen tvil om at han er World Class når han er skade fri. Litt engestelig for skadehistorikken hans, men for all del en TOPP forsvarsspiller som jeg gjerne ser i MANGE newcastle kamper!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1083 på: 24. Jan. 2008, 01:11 »
Jeg elsker Jonathan Woodgate. Han er den beste forsvarsspilleren i min tid som Newcastle-fan, og jeg har drømt om å se han i Magpie-drakta helt siden den triste augustdagen han reiste til Spania.
Åhh!

Slenger meg på den. Woodgate er kanskje min favorittspiller i løpet av min tid som Newcastlesupporter. I allefall topp 3. Kommer han tilbake skal jeg ta fram Woodgatedrakta mi fra skapet og bruke den på hver eneste kamp ut sesongen :)

Er likevel veldig tvilende til at han er like god som han var da han spilte her sist, men han er helt sikkert god nok til å danke ut de som spiller der nå...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1084 på: 24. Jan. 2008, 01:15 »
til 9 mill er han et dårlig kjøp. han er ikke det han var sist han var i newcastle. uff, håper de sikter høyere enn dette.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1085 på: 24. Jan. 2008, 01:22 »
Noen blir aldri fornøyde.

Woodgate er en VERDENSKLASSESTOPPER og den beste forsvarsspilleren Newcastle har hatt de siste 20årene. Gi meg et par eksempler på andre spillere som er realistiske transfermål som vi bør by på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1086 på: 24. Jan. 2008, 01:37 »
Kom med navn du. Inntil videre ser jeg på Kong Woody som noe av det aller beste vi kan anskaffe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1087 på: 24. Jan. 2008, 02:36 »
Kan nevne disse: Miguel Veloso, Van Buyten (i den grad han er realistisk), Richards (urealistisk, men jeg liker at han er linka og at han ikke fikk fornyet kontrakt), Wes Brown, Barzagli, Cristian Zapata for å nevne noen.

Vet selvfølgelig at noen av disse er urealistiske (Richards, Zapata og Barzagli), men de som ikke er urealistiske burde vi faktisk se nærmere på. Det er bedre med en skadefri Brown enn Woody ute med skade. Og i tillegg er prisen på Woodgate utrolig høy forhold til bruksfordelen (skader f.eks.). Men Woody er jo også en av de beste blant disse så lenge han er skadefri. Likevel mener jeg fortsatt at det villle være lurt å heller vente til sommeren, og heller skaffe seg en skikkelig midtbane og heller sette Faye ned i stopperposisjon.

Veloso hadde jo vært et spennende kjøp. Han er ung og god, i tillegg kan han spille på flere plasser.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1088 på: 24. Jan. 2008, 06:44 »
Zapata blir for mye gambling kjøp til at jeg vill ha han akuratt nå.Vi trenger vell mere en sikkelig forsterkning i laget som kan komme inn å heve forsvaret å tillføre det noe kvalitets messig med engang.Van Buyten og Woodgate hadde vært excellent!.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1089 på: 24. Jan. 2008, 06:49 »
Hvorfor skal vi kjøpe Barzagli, zapata, veloso også videre som er totalt uprøvd i PL? Når vi har mulighet til å hente en klassestopper som Woodgate, som kan PL ut og inn..Det lønner seg av og til å gå for det sikre og kjøpe spillere som har den "rette" rutinen..Dette gjelder spesielt forsvarspillere.

Det er faen meg kanon hvis vi får Woody....selv om han har hatt sine skadeproblemer så har han bevist siste par sesongene at han har vært stabil i forhold til skader..

Jeg følger serie A en god del, og jeg vet hva Pandev er god for..Han er en klassespiller!! Hvis dagen i dag bringer oss Pandev og Woodgate så skal jeg brøyte(det er 1,5m snø der jeg bor >:() meg frem til flaggstanga å heise newcastle flagget som pryder veggen min..

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1090 på: 24. Jan. 2008, 07:32 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1091 på: 24. Jan. 2008, 08:47 »
Hms!!.De får bare holde seg LANGT unna..Woody skal til oss!.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1092 på: 24. Jan. 2008, 10:18 »
Selvsagt går Woody til oss fremfor spurs. Det føler jeg meg sikker på. Hørt noe mer fra han "gjøken" på N-O, Daniel?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1093 på: 24. Jan. 2008, 10:39 »
Middlesbrough's Woodgate wants Newcastle return
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=75497
Jeg tror han velger oss iallefall.

Newcastle plan bid for Dinamo Zagreb star Modric
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=75495
En våt drøm kansje?

Newcastle chairman Mort confirms transfer plans
 http://www.tribalfootball.com/article.php?id=75445
iallefall spillere det jobbes med.

Newcastle chairman: Ameobi stays
 http://www.tribalfootball.com/article.php?id=75442
Litt smånyheter til morgenkaffen

Å igår ble vi linket til Ashton å Pandev, ja takk begge 2.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1094 på: 24. Jan. 2008, 10:58 »

Å igår ble vi linket til Ashton å Pandev, ja takk begge 2.

Då håper eg at Pandev kommer. Ashton er oppskryt og alt for dyr. Er jo snakk om 10mill for han. Den prisen kan ikkje forsvares uansett.
Newcastlesupporter siden 1992