20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220095 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1110 på: 24. Jan. 2008, 16:05 »
Kan nevne disse: Miguel Veloso, Van Buyten (i den grad han er realistisk), Richards (urealistisk, men jeg liker at han er linka og at han ikke fikk fornyet kontrakt), Wes Brown, Barzagli, Cristian Zapata for å nevne noen.

Vet selvfølgelig at noen av disse er urealistiske (Richards, Zapata og Barzagli), men de som ikke er urealistiske burde vi faktisk se nærmere på. Det er bedre med en skadefri Brown enn Woody ute med skade. Og i tillegg er prisen på Woodgate utrolig høy forhold til bruksfordelen (skader f.eks.). Men Woody er jo også en av de beste blant disse så lenge han er skadefri. Likevel mener jeg fortsatt at det villle være lurt å heller vente til sommeren, og heller skaffe seg en skikkelig midtbane og heller sette Faye ned i stopperposisjon.

Veloso hadde jo vært et spennende kjøp. Han er ung og god, i tillegg kan han spille på flere plasser.
Du har totalt bommet på åpent mål her, ripsgard. Mye av poenget er at Keegan ønsker seg en RUTINERT midtstopper med MYE PL-erfaring. Da må vi med en gang luke ut nesten alle navnene du foreslår, bortsett fra Brown og kanskje Van Buyten. Men Van Buyten har bare en veldig kort periode i Man City som PL-erfaring, mens Brown ikke er like god som Jonathan Woodgate er på sitt beste. Richards er for det første uaktuell, og dessuten er han bare ungdommen. Taylor har vel mer PL-erfaring, med mindre jeg tar fullstendig feil.

Når det gjelder skadehistorien til Woodgate, så er jeg også bekymret for alle de kneskadene han har hatt i Boro, men vi har jo kontakt med en del utenlandske kirurger, og den godeste Steadman i USA er jo tilnærmet klubblegen vår. Aner ikke om Boro er like begeistra for å sende spillerne sine utenlands for å opereres. Jeg mener uansett at et kne alltids er mulig å fikse på, bare man tar seg GOD tid og besøker de rette kirurgene.

Jeg mener det er mye verre å se på alle de skadene Woodgate hadde i Newcastle. Hamstring, Groin Strain, Thigh Muscle Strain. Dersom vi beholder skade-ekspertene som Big Sam ansatte, så bør vi kunne klare å holde antall strekkskader nede i et minimum. Da er det bare et spørsmål om hvor mange operasjoner som må til for å få skikk på kneet hans. Forhåpentligvis har han gjort seg ferdig med det nå.

Jonathan Woodgate, på sitt beste, holder verdensklasse. Er det noen som kan greie å vekke den formen tilbake i Woodgates kropp, så er det St. James' Park og Toon Army. Dessuten vil han jo få litt av en utfordring under Keegans ledelse.

Keegan har sagt at han ønsker mest mulig PL-erfaring i laget, ettersom det er en stor mangel. Spesielt bakover på banen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1111 på: 24. Jan. 2008, 16:54 »
Anal Oliver linkes oss til Eto'o. Dette er nok bare sprøyt.

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=2483_3075470

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1112 på: 24. Jan. 2008, 16:59 »
Anal Oliver linkes oss til Eto'o. Dette er nok bare sprøyt.

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=2483_3075470
Du forstod at det ikke var Alan Oliver som skrev den artikkelen, og at det bare er en spøk? ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1113 på: 24. Jan. 2008, 17:07 »
Haha, var litt rask i avtrekkeren der. :D Skummet bare gjennom artikkelen. For øvrig treffer artikkelen spikeren på hodet mtp Olivers artikler.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1114 på: 24. Jan. 2008, 20:54 »
Huff, nok en skuffende dag. Hadde virkelig forventet et gjennombrudd i dag! :( Må si jeg begynner å bli redd for om vi virkelig får de forsterkningene vi trenger i januar..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1115 på: 24. Jan. 2008, 21:35 »
Pandev spiller forresten fra start for Lazio i dag også...Kan vel tyde på at det ikke blir noen overgang her heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1116 på: 24. Jan. 2008, 21:46 »
http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=2483_3076115

Hahaha!
Jævla bra parodi av godeste Oliver!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1117 på: 24. Jan. 2008, 21:59 »
Faen å.Nok en dag uten noen spillere klare!.Håper det virkelig skjer noe i løpet av par dager nå..

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1118 på: 24. Jan. 2008, 22:00 »
No må vi snart få inn nokon nye spelarar.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1119 på: 24. Jan. 2008, 22:02 »
Huff, nok en skuffende dag. Hadde virkelig forventet et gjennombrudd i dag! :( Må si jeg begynner å bli redd for om vi virkelig får de forsterkningene vi trenger i januar..
Ta det med ro. Den første signeringen kommer Søndag eller Mandag, bare vent å se. Vi kommer til å få en overraskelse..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1120 på: 24. Jan. 2008, 22:26 »
På NO forumet står det at det er pressekonferanse kl 2 engelsk tid imorgen fredag. Vet ikke om det er pisspreik da...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1121 på: 24. Jan. 2008, 23:15 »
Joakim: mest mulig PL erfaring uansett situasjon? Så det han/du mener er at det er bedre å satse på at Woody holder seg skadefri og kjøpe han for 9 mp (MYE PENGER), enn å kjøpe spillere som holder høy internasjonal standard og som i tillegg slipper store skademareritt? For meg så virker det der helt tåpelig! En kneskade er alvorlig, selv om han har blitt opperert for det tidligere. Selv om vi har verdens beste leger, så hjelper det lite med tanke på at et kne er noe av det værste stedene man kan få en skade. Greit han har blit opperert, men det er bare en liten vridning så er det slått opp igjen og da kan det være umulig å få gjort noe med. Men for all del, holder han seg skadefri og finner tilbake til storformen så er jo ingenting bedre enn det.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1122 på: 25. Jan. 2008, 07:17 »
Tottenham's Chimbonda convinced about Newcastle move

Tottenham fullback Pascal Chimbonda is convinced he's joining Newcastle United this month.
The Sun says while celebrating Tottenham's 5-1 demolition of Arsenal on Tuesday night, the 28-year-old bragged to pals: "Kevin Keegan has approached me and they've offered me more money.

"I am definitely leaving Spurs. It's all about the money. I don't care about the final, I don't care about the cup."

Hva skal vi med en ny Cashley Cole? River meg i håret om dette skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1123 på: 25. Jan. 2008, 08:05 »
Herregud.Sier han virkelig detta? for en slett holdning hvis det stemmer.Men så lenge han er profesjonell i sitt arbeid å gjør det  han skal gjøre så tar jeg til takke med han.Er det noe vi trenger så er det forsvar spillere å han er vell ikke det aller værste alternativet vi kan få

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1124 på: 25. Jan. 2008, 08:39 »
Tottenham's Chimbonda convinced about Newcastle move

Tottenham fullback Pascal Chimbonda is convinced he's joining Newcastle United this month.
The Sun says while celebrating Tottenham's 5-1 demolition of Arsenal on Tuesday night, the 28-year-old bragged to pals: "Kevin Keegan has approached me and they've offered me more money.

"I am definitely leaving Spurs. It's all about the money. I don't care about the final, I don't care about the cup."

Hva skal vi med en ny Cashley Cole? River meg i håret om dette skjer.

En spiller som er så "care" trenger vi ikke. Man skal være sulten for å kunne ta på seg den svarte og hvite drakta.
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90