20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220498 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1065 på: 23. Jan. 2008, 21:54 »
Tja, 9 millioner kan være en risk å ta. Men vi får ærlig talt ikke en bedre stopper til Newcastle for den prisen... Hvis Woodgate holder seg skadefri begynner vi virkelig å få et forsvar vi ikke trenger å skjemmes over. Jeg håper på en deal med 5mp + Ameobi for Woodgate.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 23. Jan. 2008, 21:55 »
Begynner, av en eller annen merkelig grunn, å føle meg småsikker på at Woody og Pandev kommer. Får vi inn en midtbanespiller - da har vi forsterket laget så inne i granskauen!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 23. Jan. 2008, 21:57 »
Ser ett minus med en Woodgate overgang. Hater midtstoppere med nummer 8 og siden han har nummer 8 i Boro nå og det er ledig hos oss,...jaja, så lenge han presterer er han velkommen

Off ja, drit i det. Bramble har vel ikke 8? ;)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1068 på: 23. Jan. 2008, 21:58 »
Veldig spennende med alle disse ryktene.Vi trenger sårt en forsvarspiller på midten der også så får vi woody er jeg fornøyd med det egentlig.Er veldig skeptisk til hans skader siste tiden men holder han seg skadefri så er han klasse og kan vi få sjangsen på noe bedre enn woody for øyeblikket egentlig? Tror vell han er en av de beste alternativet som vi faktisk kan få til klubben

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 23. Jan. 2008, 21:58 »
Herregud.Hva er det med folk som skal drive å sammenligne FM å virkelighetens spillerkjøp her? Hold dere til realiteten.Det blir for dumt å sammenligne et spill og virkelighetens faktum.To forskjellige verdner og to HELT forskjellige ting

Hver eneste gang noen nevner FM er det noen som klikker! Har du glemt å ta lykkepilla di idag? Er vel helt normalt om noen ikke har sett så mye av en spiller sjekker FM for info. De har større speidernettverk enn noen klubb i hele verden. Har ikke tall på hvor mange talenter på FM som har blomstret i virkeligheten. Ro deg ned for faen

Nei jeg har ikke noe behov for det men det har tydeligvis du?.Og for det andre så er jeg meget avslappet å rolig så du kan vell personlig ta det tøffe trynet ditt å roe deg ned for "faen".At du driver å sammeligner et fotball spill med realiteten sier vell allt.Jada kanskje noen treff stemmer men det er langti ifra noe å gå etter når man skal begynne å sammenligne spill til dagens realiteter.DET ER ET SPILL!!.

Hehe du virker ikke så avslappet! Jeg er fullt klar over at det er et spill, du trenger ikke presisere det mer. FM har flere hundre, hvis ikke tusen "speidere" som rapportere på hver enkelt spiller i hver klubb i over 30 ligaer (om jeg husker rett). Men shit au, det er jo bare et spill så dette har jo ingen ting med fotball å gjøre! Er jeg tøff i trynet fordi jeg sier faen? Haha!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 23. Jan. 2008, 22:05 »
Det skal nevnes at mange av disse "speiderne" er fotballtrenere for juniorlag osv, som min gamle fotballtrener feks.

Joda, FM kan på mange måte gi oss en viss pekepinn på hvordan en spiller er, det er vi nok alle enige om. Men FM representerer maks 20-30 av sannheten.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 23. Jan. 2008, 22:08 »
Det skal nevnes at mange av disse "speiderne" er fotballtrenere for juniorlag osv, som min gamle fotballtrener feks.

Joda, FM kan på mange måte gi oss en viss pekepinn på hvordan en spiller er, det er vi nok alle enige om. Men FM representerer maks 20-30 av sannheten.

Og hvis det representerer en del av sannheten bør det jo være lov å nevne det uten at folk klikker i vinkel! :)

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 23. Jan. 2008, 22:10 »
Danield: Når jeg prøver å registrere meg på N-O forumet, men får bare opp denne meldingen: "Sorry, you are not allowed to register on this forum.No throw-away accounts allowed. Please use ISP email account. "
Hva må jeg gjøre?

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1073 på: 23. Jan. 2008, 22:11 »
Jo ganske avslappet ;).Jeg sa IKKE at det IKKE har noe med fotball å gjøre men jeg sier at man kan ikke begynne å sammenligne fotball spill med dagens realiteter.Ja det er mye som stemmer men er mye som ikke stemmer også.Tydeligvis så synes du noe annet og det kan du versegod stå for men jeg er ikke enig i det.

Vi kan holde oss til tema hva vi er her for å diskutere å ikke spore ut.Eneste jeg er enig med deg i denna sammenheng er at vi begge er enig i at vi er uenige i detta ;)

Så la oss holde til hva tråden handler om

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 23. Jan. 2008, 22:43 »
Ja faen heller, denne FM-diskusjonen ødelegger her. Altså, er han god på FM greit nok, han har fortsatt mye igjen å bevise, MEN FM er en god pekepinn som sagt på hvordan spilleren egentlig er. Diskusjon DØD!!!

Rart Eivind, jeg tenkte faktisk akkurat det samme rundt Woody og Pandev, tror disse signerer for oss nå, det er jeg ganske sikker på. Kan virke spennede med denne Pandev(med Woody vet man jo hva man får liksom, om han holder seg skadefri). Hvis Lazio allerede har hentet  en "erstatter" så kan dette tolkes på mange måter, og "objektive" som vi er, har dette ingen betydning for Newcastle ::)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1075 på: 23. Jan. 2008, 23:17 »
En gjøk på N-O sier at Pandev og Woodgate har hatt medisinske tester i dag! Lå oss håpe han har rett! :D (Selv om det er 99% sikkert at det er bullshit!)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 23. Jan. 2008, 23:19 »
Danield: Når jeg prøver å registrere meg på N-O forumet, men får bare opp denne meldingen: "Sorry, you are not allowed to register on this forum.No throw-away accounts allowed. Please use ISP email account. "
Hva må jeg gjøre?

Du må lage en ny e-mail konto, for eksempel Gmail. Av ein eller annan grunn er det ikkje tillatt å registrere seg med hotmail konto.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 23. Jan. 2008, 23:36 »
Her er hele skadehistorien til Woody i PL

http://www.injuryshop.com/news/english_premier_league/players/2435/jonathan_woodgate_injury.html

Ja desverre er han mye skadet, og har også blitt benket noe i det siste til fordel for yngre spillere som Boro satser på!
Angående skadestatistikken hans er jeg ikke så bekymret for de strekkskadene som er nevnt der, men de 4!! kneskadene han har hatt i perioden i Boro er jeg mer nervøs for.
Woodgate er en god spiller, men med den skadehistorien (også i Boro) frykter jeg at vi gjør et dårlig kjøp desverre..............

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 23. Jan. 2008, 23:57 »
Husker bare noen nevnte en statestikk på kamper som woodgate spilte for newcastle, det var ikke mange kampene vi tapte med han. Hadde vært fint om noen kunne bla den fram. Og la oss bare håpe pandev også kommer, da ser det lyst ut for oss!

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 24. Jan. 2008, 00:11 »
Woodgate er en fantastisk spiller, men han har også en vanvittig skadehistorie. Han ble sist operert for kneet sitt i sommer... Får en bismak av det altså, Da er jeg faktisk mer positiv til Daniel van Buyten! Men for all del, kommer Woody blir denne gutten sehr zufrieden:) Pandev hadde jo også vært klasse da! Baptista linkes også i dag og det er også et knall-navn hvor jeg nesten kan garantere suksess. En nærmest komplett atletisk spiller anno 2008. Nøkkelen til vår suksess ligger i ballvinner-rollen på midten. Fryktelig synd at Maduro ble hentet for en slikk og ingenting til Valencia og Koeman for kort tid siden :(
Forslag til tilgjengelige ballvinnere?