20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1035 på: 23. Jan. 2008, 18:25 »
Da kan det fort se ut til at Woodgate blir klar for Newcastle da. Med Beye-Woody-Taylor-Enrique bak, og litt trening, burde dette forsvare klare å holde noen cleen sheets utover.. Dette betyr også at Faye kan flyttes opp og benyttes som DM om nødvendig ;D Bra signering hvis den skulle slå igjennom.. Da gjenstår det "bare" Pandev og Arshavin på ønskelisten min ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1036 på: 23. Jan. 2008, 18:31 »
Jeg vet ikke helt hva jeg skal synes om Woddy jeg.Stemmer det at han har slitt med mye skader idet siste? Såklart en go gammal Woody i form er klasse men har han  ikke tapt seg med alle de skadene osv? Tørr ikke å uttale meg så mye om det da jeg ikke vet åssen han har prestert for boro

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1037 på: 23. Jan. 2008, 18:33 »
Blir lett en Woodgate drakt på meg!!!! :D

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1038 på: 23. Jan. 2008, 18:36 »
Dette er jo flotte nyheter. Woodgate er ein klassestoppar som er helt på nivå med Terry, Ferdinand, King, Carragher osv. Så gjeld det berre å holde han skadefri.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1039 på: 23. Jan. 2008, 18:42 »
rykter

Woodgate
Pandev
Riise

Er strålende. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1040 på: 23. Jan. 2008, 18:44 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1041 på: 23. Jan. 2008, 18:49 »
jeg mner vi ikke burde kjøpe woodgate.

Hvorfor skal vi klare å holde ham skadefri? Hadde vi hatt sam som manager, så kunnejeg sett på det som en unntak. Det blir bare tull å kjøpe ham til den prisen. Under 5mp, ok. Det blir det samme som med owen, inn og ut av laget. Dette bidrar ikke til at forsvaret blir sammkjørt.

Jeg synes woodgate er en klasssespiller, for all del. men det ville være et sjangsespill med sterke odds mot oss å kjøpe ham.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1042 på: 23. Jan. 2008, 18:50 »
Eg er veldig i mot eit kjøp av Woodgate. Rett og slett pågrunn av skadehistorien han har. Eg veit ikkje kor mykje pengar det er snakk om her, men synst vi bør bruke dei på ein annan stoppar.

Han var veldig god, greit nok, men det skulle berre mangla og når ein ser på antall kampar han spelte for oss. For det er ikkje mange. Og i Real Madrid var han skada heile tiden. Har han vore skadefri no i Boro?

No som vi har mykje peng, so vil eg heller gå for Richards i city.

Eg verte glad viss noken finne fram skadehistorikk og antall kampar Woodgate har spelt, for å "motbevisa" meg. Kanskje eg tek feil i at det er eit risiko-kjøp?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1043 på: 23. Jan. 2008, 18:57 »
Woodgate har spilt 52 kamper på 1 1/2 sesong, så å bruke dette som et argument er tynt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1044 på: 23. Jan. 2008, 18:59 »
Woodgate sliter ikke like  mye med skader mer nei. Klassespiller!! Og mye mer realistisk enn at vi skal klare å få Richards.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1045 på: 23. Jan. 2008, 18:59 »

Rakke ned på andre? Du har litt over 100 innlegg her, med andre ord har du ikke vært her lenge, så jeg har vansker for å se at du kan anklage meg for å rakke ned på andre.

Beklager usakligheten min, men dette maate bare quotes inn i evigheten. Smaalig sagt og antall innlegg betyr ingenting, er bedre med 100 innlegg med kvalitet enn flere tusen med kvantitet! (selv om noen klare aa faa til baade mange og gode).

Angaande januar slenger jeg meg paa de som vil ha inn Ashton, Bentley, Riise og Woodgate. Riktig posisjoner og ikke saa usannsynlige heller
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1046 på: 23. Jan. 2008, 19:02 »
Herregud.Hva er det med folk som skal drive å sammenligne FM å virkelighetens spillerkjøp her? Hold dere til realiteten.Det blir for dumt å sammenligne et spill og virkelighetens faktum.To forskjellige verdner og to HELT forskjellige ting

Hver eneste gang noen nevner FM er det noen som klikker! Har du glemt å ta lykkepilla di idag? Er vel helt normalt om noen ikke har sett så mye av en spiller sjekker FM for info. De har større speidernettverk enn noen klubb i hele verden. Har ikke tall på hvor mange talenter på FM som har blomstret i virkeligheten. Ro deg ned for faen

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1047 på: 23. Jan. 2008, 19:04 »
Men når sant skal sies kan ikke FM bli brukt for å bestemme om en spiller er god. Det er faktisk bare et spill... Og det er så utrolig kjipt å sitte å høre på 15 åringer som maser om han er så god fordi han er konge på FM.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1048 på: 23. Jan. 2008, 19:08 »
Selvsagt ikke, men det kan gi en god pekepinn om man ikke har hørt om spilleren før! Syns det er mer slitsomt å høre på alle som whiner for at en person har kikket innom FM og informerer om at han var god der

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1049 på: 23. Jan. 2008, 19:14 »
FM kan selvsagt ikke sammenlignes med den virkelige verden, men som aDDis sier, det er mange, mange, mange talenter på FM/CM som har blomstret i virkeligheten. Selv husker jeg så langt tilbake som da Robbie Keane var bare guttungen og spilte i Wolves. Han var et stort talent på FM, og ble meget god også IRL. Kanskje ikke FULLT så god, men ikke langt unna. Og han er ett av utallige, utallige eksempler.

Når det gjelder Woodgate, så er jeg udelt positiv. Ryktene vil ha det til at han er i ferd med å komme på kant med Southgate, og begynner å mistrives mer og mer på Riverside. Han har bedret skadefrekvensen sin betraktelig i perioden i Boro. Nå kan det selvfølgelig endre seg til det verre igjen straks han kommer hit. Men det trenger ikke bli sånn. Og selv om Woody bare spilte 28 kamper for Newcastle sist han var her, så var han vår suverent beste forsvarsspiller i SAMTLIGE av de 28 kampene. Selv om han ikke var i toppform hele tiden. Han har rutine, ro og en trygghet som vil være perfekt sammen med unge, uerfarne Steven Taylor, og som kanskje også vil hjelpe Cacapa, Rozenhal, Enrique og Beye.

Richards er noe urealistisk. Dessuten er han vel yngre enn Taylor(?), og har ikke noe mer erfaring enn Taylor har. Det er ERFARING vi trenger bak der. Og da er Woodgate et tilnærmet perfekt valg. Skader må vi bare gjøre regning med. Men hvis vi greier å beholde det beste fra Sam Allardyce, så har jeg tro på at det er mulig for Woodgate å få litt flere enn bare 28 kamper på en og en halv sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon