20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220773 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #690 på: 04. Jan. 2008, 20:37 »
Pattison har skrevet under en treårskontrakt med Norwich City.
There IS a God!

Praise the Lord!

Hehe, neida. Det var vel i høyeste grad på tide. Tusen takk, Glenn Roder. Dette er vel sannsynligvis det beste du noen gang har gjort for oss, et hestehode foran kjøpet av Martins og Duff. Ja, da glemte jeg selvfølgelig tiden din som kaptein, men da var ikke jeg gamle krabaten. Så tusen takk skal du ha, Roe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 04. Jan. 2008, 20:40 »
Jeg må ærlig talt si at jeg tror Mourinho er bedre egnet til å vurdere Ben Haims egenskaper enn deg, Danield...

Mulig han er bedre enn alle andre også, men Mourinho har også signert noen flopper! Som Asier Del Horno, Florent Malouda, Ballack, Pizzaro med fler! Så han er ikke akkurat fasiten heller, det tror jeg ingen er!

Litt tidlig å si om Malouda og Pizarro er flopper, eller?

Og hvor mye kan man floppe når man kommer på free transfer?

Malouda har ikke vært flopp etter min mening. Del Horno gjorde vel også sakene sine bra, gjorde han ikke det da? Pizarro derimot, har til de grader floppet. Dårlig er han i hert fall. Vil påstå han er i samme båt som f.eks Ameobi og Forsell.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #692 på: 04. Jan. 2008, 20:41 »
Ja, god nyhet, håper Amøben å Narr følger Fattison.. Hadde vært glimrende..

Så legger vi inn bud på disse spillerene..
Arshavin
Diarra\Albelda\Gilbert
Brown
Hutton
Ashton
Så snipp snapp snute, europa er i rute 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 04. Jan. 2008, 20:56 »
Så vi kjøper alle de spillerne du har listet opp, og vips så er vi oppe på sjetteplass, som ved å knipse i fingrene?
Og hvis ikke skal da Sam Allardyce sparkes på hodet og ræva ut av klubben og lengst mulig unna Tyneside? For det er jo en komplett skandale å ikke få så mange gode spillere som aldri har spilt sammen før, til å fungere som et velsmurt maskineri i kamp etter kamp med en eneste gang. Enhver idiot greier jo det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #694 på: 04. Jan. 2008, 20:58 »
Du klarer faen ikke ta en eneste spøk du, Joakim?

Tipper 99% her tar spøken bare ved å se  8).

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #695 på: 04. Jan. 2008, 23:54 »
Så vi kjøper alle de spillerne du har listet opp, og vips så er vi oppe på sjetteplass, som ved å knipse i fingrene?
Og hvis ikke skal da Sam Allardyce sparkes på hodet og ræva ut av klubben og lengst mulig unna Tyneside? For det er jo en komplett skandale å ikke få så mange gode spillere som aldri har spilt sammen før, til å fungere som et velsmurt maskineri i kamp etter kamp med en eneste gang. Enhver idiot greier jo det.

Mourinho greide jo det, og han er vel ikke akkurat en idiot! Ikke akkurat typen jeg går på cafè med, men ingen idiot for det om! Svennis gjør det også bra med et ganske så nytt lag!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #696 på: 05. Jan. 2008, 01:12 »
Emre på vei vekk fra Newcastle?:

http://www.lequipe.fr/Football/breves2008/20080104_212814Dev.html

Newcastle's Turkish midfielder, Emre, "is a target" for Monaco, Ricardo confirmed on Friday. "He is a midfielder who can add a touch of flair" the Monaco manager said.

Emre ut og Nolan inn blir vel fasiten. Jada, da sitter vi igjen med 0 kreativitet whatsoever. Jesus!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #697 på: 05. Jan. 2008, 01:24 »
Hangeland (igjen). Ser at Norske medier skriver at det er lagt inn bud på han fra LFC. Vi må da få ut  ingeren. Tenk hvor morsomt det hadde vært med en Nordmann på laget vårt. Masse media! Og kanskje litt bedre Canal plus kommentatorer...
Who else...... Alan Shearer

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #698 på: 05. Jan. 2008, 01:42 »
Absolutt ikke. Hva skal vi med en ny midtstopper som ikke kan tilføre oss noe, og som ikke blir bedre?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #699 på: 05. Jan. 2008, 01:43 »
Nja. Hangeland er ikke den store stoppergeneralen som oser respekt av tror jeg. Vil isåfall overraske meg. Da ser jeg på Wes Brown som et mye bedre emne.
Dessuten har vel Big Sam benektet Hangeland-interesse tre-fire ganger allerede iløpet av sesongen...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #700 på: 05. Jan. 2008, 03:10 »

Newcastle's Turkish midfielder, Emre, "is a target" for Monaco, Ricardo confirmed on Friday. "He is a midfielder who can add a touch of flair" the Monaco manager said.

Emre ut og Nolan inn blir vel fasiten. Jada, da sitter vi igjen med 0 kreativitet whatsoever. Jesus!
Håper det stemmer... Emre er god, det skal han ha.. Men gutten passer ikke inn i Biggy's taktikk, og da må vi nesten la han gå for den rette summen. så kan vi heller finne noen kreative som faktisk vil ta ballen med framover, ikke få ballen på fot ifra 5 meter passninger, og slå langt inn i boksen.. Er ikke det vi trenger...
Han kom, ble mett og dett var dett....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 05. Jan. 2008, 11:02 »
Ja, god nyhet, håper Amøben å Narr følger Fattison.. Hadde vært glimrende..

Så legger vi inn bud på disse spillerene..
Arshavin
Diarra\Albelda\Gilbert
Brown
Hutton
Ashton
Så snipp snapp snute, europa er i rute 8)

Er jo en ting å legge inn bud, men vi skulle gjerne ha klart å lokket alle sammen til klubben også  :P ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #702 på: 05. Jan. 2008, 11:06 »

Håper det stemmer... Emre er god, det skal han ha.. Men gutten passer ikke inn i Biggy's taktikk, og da må vi nesten la han gå for den rette summen. så kan vi heller finne noen kreative som faktisk vil ta ballen med framover, ikke få ballen på fot ifra 5 meter passninger, og slå langt inn i boksen.. Er ikke det vi trenger...

Jeg er en stor fan av spillere som Emre selv, men her har du dessverre veldig rett Erlend. Vi klarer ikke å utnytte Emres kvaliteter godt nok, og da er det både i klubben og spillerens beste interesse å la ham gå. Vi kan vel kanskje få igjen en brukbar slant for ham også som vi kan forsterke laget for. En klubb som Newcastle er pr idag ikke i posisjon til å ha spillere som Emre på benken.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 05. Jan. 2008, 12:17 »
Faen asså.....jeg blir så jævli forbanna hvis vi selger Emre!!

At en håpløs manager som fortjener sparken skal klare å skusle vekk vår beste midtbanespiller på denne måten er en SKAM!! >:(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 05. Jan. 2008, 12:40 »
Selg selg selg!!