20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #675 på: 04. Jan. 2008, 13:51 »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 04. Jan. 2008, 14:04 »
Utdrag fra Evening Chronicle:

SAM Allardyce has made his first move in the January transfer market by slapping in a bid for Manchester United?s England defender Wes Brown.

That was the news coming out of the North West ? and sources in Manchester told me today that Allardyce?s bid will have left his big pal Sir Alex Ferguson with a bit of a dilemma.

The Chronicle understands United also have another bid in for a player with an English club.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 04. Jan. 2008, 14:08 »
Tipper ManU takker nei. Tror ikke de tør å ta sjansen uten Brown når de allerede sliter med få høyrebacker.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #678 på: 04. Jan. 2008, 14:11 »
Fair enough, vi trenger ikkje meir Man Utd rejects.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 04. Jan. 2008, 14:11 »
Tipper ManU takker nei. Tror ikke de tør å ta sjansen uten Brown når de allerede sliter med få høyrebacker.
Tipper de kjøper Hutton og selger Brown...

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #680 på: 04. Jan. 2008, 14:15 »
Forum kar :

the man u website has said we rejected newcastles offer.
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #682 på: 04. Jan. 2008, 14:19 »
Jeg tipper Brown går til Spurs i januar, som en del av overgangsummen til Berbatov som går motsatt vei..Men jeg håper virkelig vi kan få Brown, strålende spiller!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 04. Jan. 2008, 14:40 »
Hadde vært strålende hvis Brown kom. Han er god som midtstopper, men at han også kan brukes på høyrebacken passer veldig bra siden Beye drar til afrikamesterskapet. For min del kan vi godt svi av noen millioner pund nå. Tipper konkuransen om han blir enda hardere til sommeren og vi som da etter all sannsynlighet ikke kommer til å ha e-cup å friste med kommer kanskje bak i køen.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #684 på: 04. Jan. 2008, 16:06 »
Æsj..ser det ut som at det ikke blir noe av Brown overgang alikavell.Det er noe skit!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #685 på: 04. Jan. 2008, 17:07 »
Jeg må ærlig talt si at jeg tror Mourinho er bedre egnet til å vurdere Ben Haims egenskaper enn deg, Danield...

Mulig han er bedre enn alle andre også, men Mourinho har også signert noen flopper! Som Asier Del Horno, Florent Malouda, Ballack, Pizzaro med fler! Så han er ikke akkurat fasiten heller, det tror jeg ingen er!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 04. Jan. 2008, 17:12 »
Pattison har skrevet under en treårskontrakt med Norwich City.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #687 på: 04. Jan. 2008, 17:20 »
Stakkars Norwich :)

Ikke at det har noe med januar-vinduet å gjøre, men er det noen som kan fortelle meg hvordan Roeder har gjort det der?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 04. Jan. 2008, 17:27 »
R
Stakkars Norwich :)

Ikke at det har noe med januar-vinduet å gjøre, men er det noen som kan fortelle meg hvordan Roeder har gjort det der?
Roeder har vel absolutt gjort det godkjent! Fått Norwich over nedryksstreken og kan begynne å se oppover.

Laget er ubeseiret på 7 kamper nå.
« Siste redigering: 04. Jan. 2008, 17:30 av danield »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #689 på: 04. Jan. 2008, 19:50 »
Jeg må ærlig talt si at jeg tror Mourinho er bedre egnet til å vurdere Ben Haims egenskaper enn deg, Danield...

Mulig han er bedre enn alle andre også, men Mourinho har også signert noen flopper! Som Asier Del Horno, Florent Malouda, Ballack, Pizzaro med fler! Så han er ikke akkurat fasiten heller, det tror jeg ingen er!

Litt tidlig å si om Malouda og Pizarro er flopper, eller?

Og hvor mye kan man floppe når man kommer på free transfer?