20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #660 på: 04. Jan. 2008, 10:44 »
Samma hvordan det har gått i Chelsea, vel? Mannen er pure class, det er det liten tvil om. Er en grunn til at han ble hentet til Chelsea i første omgang, og jeg hadde vært positiv til Ben Haim. God både på backen og i midten.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 04. Jan. 2008, 10:48 »
Samma hvordan det har gått i Chelsea, vel? Mannen er pure class, det er det liten tvil om. Er en grunn til at han ble hentet til Chelsea i første omgang, og jeg hadde vært positiv til Ben Haim. God både på backen og i midten.
Hva er det å si? Samme hvordan det har gått i Chelsea? Hjelper vel ikke om han var god tidligere hvis det bare har gått en vei etter det?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 04. Jan. 2008, 10:52 »
Newcastle jakter visstnok Pitbull:

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=72301

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 04. Jan. 2008, 11:00 »
Hva er det å si? Samme hvordan det har gått i Chelsea? Hjelper vel ikke om han var god tidligere hvis det bare har gått en vei etter det?

Ja. Samme hvordan det har gått på en håndfull kamper i Chelsea, vel? Du mener altså at han er dårlig, fordi han har spilt dårlig i Chelsea? Se på Hugo Viana da, mann!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 04. Jan. 2008, 11:03 »

Ja. Samme hvordan det har gått på en håndfull kamper i Chelsea, vel? Du mener altså at han er dårlig, fordi han har spilt dårlig i Chelsea? Se på Hugo Viana da, mann!
Ja, hva med Viana? God i Portugal og ræva uansett hvor han har satt sine bein etter det!

Jeg sier ikke at han er dårlig, men at han ikke er av den kvaliteten vi trenger! Cacapa har vært fantastisk i 6år for Lyon, men håpløs nå.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 04. Jan. 2008, 11:10 »
Cacapa har jo ikke vært dårlig for oss hvis vi ser på helheten av hans prestasjoner denne sesongen..

Det har svingt litt, det har det...men også han har trengt å tilpasse seg et nytt tempo..Alt i alt for Cacapa godkjent av meg i hans første halvår i engelsk fotball.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 04. Jan. 2008, 11:14 »
Cacapa har jo ikke vært dårlig for oss hvis vi ser på helheten av hans prestasjoner denne sesongen..

Det har svingt litt, det har det...men også han har trengt å tilpasse seg et nytt tempo..Alt i alt for Cacapa godkjent av meg i hans første halvår i engelsk fotball.
Cacapa har vært alt fra meget god til fantastisk ræva! Han har desverre ikke overbevist meg. Ikke den lederen i forsvarsrekka jeg hadde forventet meg.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 04. Jan. 2008, 11:16 »
Cacapa dårlig? Fantastisk å si. Han har hatt to særs dårlige kamper, men resten har vært gode. Jeg tenker på Pompey og City.

Jeg må ærlig talt si at jeg tror Mourinho er bedre egnet til å vurdere Ben Haims egenskaper enn deg, Danield...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 04. Jan. 2008, 11:19 »
Jeg må ærlig talt si at jeg tror Mourinho er bedre egnet til å vurdere Ben Haims egenskaper enn deg, Danield...
Joda, men da kan vi jo bare drite i å diskutere?

Big Sam er nok bedre egnet til å vurdere laguttaket enn oss også, så hvorfor diskuterer vi det?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 04. Jan. 2008, 11:25 »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #670 på: 04. Jan. 2008, 11:55 »
Chelsea har avvist et lånetilbud for Ben-Haim. Newcastle må legge rundt 23 mill NOK på bordet for tassen. Håper at det skjer.

Og ben haim flopp i chelsea? Han har jo faenmeg ikke fått spille... De få kampene på banen har han nå spilt okey

Han har floppa JO.Det han har spillt i Chelski har vært regelrett grusomt jeg synes at vi skal gå etter spillere som er mere soleklare forsterkninger som kan FORSTERKE forsvaret.Bein Haim er langt ifra en sikker forsterkning og derfor mener jeg han ikke er god nok.Wes Brown er en mye mere soleklar forsterkning for oss.Håper vi virkelig får henta han!.Jeg vet ikke helt hva jeg skal synes om Ashton.Ville heller ha sett vi hadde gått for spiller som Alfonso Alves,Andrei Arshavin eller Nikola Zigic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 04. Jan. 2008, 12:05 »
Jeg sikler ikke akkurat etter Ashton, selv om han er en skikkelig panserspiss. Jeg savner en skikkelig goalgetter, jeg. Fightere har vi nok av...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 04. Jan. 2008, 12:06 »
Ben Haim hadde vært konge! Han var knallgod i Bolton, og har vært helt greit i Chelsea, en soleklar forsterkning for oss. Asthton hadde vært sykt sykt ! :) Nye Shearer!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 04. Jan. 2008, 12:09 »
Ben Haim hadde vært konge! Han var knallgod i Bolton, og har vært helt greit i Chelsea, en soleklar forsterkning for oss. Asthton hadde vært sykt sykt ! :) Nye Shearer!!
Morsom er du ihvertfall! :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 04. Jan. 2008, 13:00 »
Morsom og morsom. Ashton har jo opptil flere ganger blitt sammenlignet med Shearer.. :) Han er selvsagt ikke like god, men at han er en spiss som skorer et tosiffret antall mål per sesong skal man ikke se bort i fra!

Ser ut som om Newcastle har lagt inn bud på Brown

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_3021724,00.html