20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 147560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #660 på: 08. Feb. 2008, 00:13 »
Et filosofisk spørsmål som jeg lurer veldig på selv. Hva tror du kommer til å skje om Newcastle ligger på 14 plass rundt juletider 2008 og vi spiller dårlig fotball?
Da er nok ikke Keegan mannen til å løfte Newcastle. Hvis ikke han klarer å forbedre oss noe på et helt år, kan han like godt gi opp. Det er min mening. Men jeg tror helt sikkert at dette ikke blir noe tema. Keegan vil løfte oss til toppen igjen! :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 09. Feb. 2008, 18:29 »
Ståa er den at mange av de gamle sliterne har meldt seg ut, etter at bedrageriet med de fiktive lederne "Thomas Berg" og "Lene Jenssen" ble kjent. Ståa er den at CW driver supporterklubben videre, på samme måte som før. Medlemstallene ligger sikkert rundt det samme antallet som før (offisielt), selv om jeg tror det er langt færre medlemmer der nå, enn før. Flere aksjoner her på forumet, for å prøve å få folk som har blitt svindlet til å stå frem, har vært mislykket, og vi er egentlig tilbake til der vi alltid har vært. CW har fått en ørliten ripe til i lakken, men han nok mye rester liggende i garasjen sin, så han har sikkert polert over de ripene allerede.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 15. Feb. 2008, 01:55 »
Trodde da for faen at man endelig skulle få tatt han nå. Er jo helt hinsides idiotisk at det ikke ble noe av det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 15. Feb. 2008, 02:22 »
Jaja
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #664 på: 15. Feb. 2008, 14:22 »
Ikke noe å gjøre med det, nei. Syntes supporterunionen (eller hva det het for noe) har vært ekstremt passive i denne saken.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 15. Feb. 2008, 17:10 »
Ikke noe å gjøre med det, nei. Syntes supporterunionen (eller hva det het for noe) har vært ekstremt passive i denne saken.
Vel, de har et regelverk å forholde seg til. Hva kan de egentlig gjøre? De har tilsynelatende tatt de rapportene de har fått på alvor, men kan ikke gjøre stort med det, så lenge det ikke foreligger konkrete beviser.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 15. Feb. 2008, 17:14 »
Det som har vert passive er da dei som har blitt svindla.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #667 på: 15. Feb. 2008, 18:27 »
Mr Weiseth har jo drevet aktiv brann-slukking ved å be de som føler seg lurt komme til han og ikke gå til media (gjelder blant annet bankett-skandalen). Dette er jo også selvsagt for å unngå negativ publisitet. Når Aftenposten så velger å ikke lage noe oppfølgingssak til sin egen storsak så døde dette ut. Jeg ble selv oppringt av en journalist og snakket vel i en halvtimes tid om alt fra aksjesvindel og til salg av supporterutstyr mm. Men de valgte som nevnt ikke å lage noe sak ut av det. Dessverre. TV2 hjelper deg har tydeligvis også funnet saken for lite interessant. Så lenge vi ikke kan komme frem med håndfaste beviser skjønner jeg de litt også.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 22. Feb. 2008, 17:01 »
Journalistene var visst for opptatte med å dekke tippeligaavslutninga i den perioden. Går jo kanskje å prøve på nytt nå, men saken har vel dødd for mye ut regner jeg med. Er vel gjort for mye brannslukking også...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 22. Feb. 2008, 19:43 »
Det nytter ikke komme med en ny sak om at vi har blitt svindlet av Weiseth. Skal noe skje nå, så må det fremlegges cold, hard evidence. Det håpet har jeg gitt opp, og jeg har slått meg til ro med at vi har latt Weiseth slippe unna, og jeg tror ikke at vi får knerta den fyren før det eventuelt skulle skje.

En ny sak om Weiseth har ikke nyhetens interesse, med mindre vi kommer med konkrete beviser. Men de bevisene burde kommet mens saken fremdeles var varm, og mens journalistene fremdeles kunne kjenne lukta av blod. Den engelske sesongen er snart over nå. Da er det Tippeligaen som gjelder for norske sportsjournalister.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #670 på: 22. Feb. 2008, 22:14 »
Men likevel så vil jeg minne om at vi kan hjelpe andre NUFC fans med å unngå CW, ganske enkelt ved å bringe det på bane på div forum, og flyers på fotballpuber der de viser nufc

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #671 på: 05. Mars 2008, 14:35 »
Jeg har vært i samtaler med supporterunionen idag.
De kunne fortelle, at de kunne ikke gjøre noe med saken slik den står før i November.
De kunne ikke felle mr. weiseth, før i November på årsmøte.

de ville at alle som hadde noe konkret på weiseth, tok kontakt umidellbart, slik at de kunne kanskje felle han snart.
Men vi er nødt til og få fortgang i det, slik at en seriøs aktør snart kommer inn

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #672 på: 05. Mars 2008, 20:48 »
Jeg har vært i samtaler med supporterunionen idag.
De kunne fortelle, at de kunne ikke gjøre noe med saken slik den står før i November.
De kunne ikke felle mr. weiseth, før i November på årsmøte.

de ville at alle som hadde noe konkret på weiseth, tok kontakt umidellbart, slik at de kunne kanskje felle han snart.
Men vi er nødt til og få fortgang i det, slik at en seriøs aktør snart kommer inn

...som f.eks newutd.no?  :D :D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 05. Mars 2008, 22:59 »
Er ikkje vits og bruke meir energi på dette. Når ein ikkje får tatt han etter denne aksjesvindelen får me iafall ikkje tatt han nå. Ka det sko vert for? blodig overpris, lovnader om ting som aldri kommer og elendige artikler og medlemsblad ? Alle bevis er nå dekket over og han kommer ikkje til og vere like uforsktiig igjen med det første.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #674 på: 05. Mars 2008, 23:06 »
enig med Benson...
« Siste redigering: 05. Mars 2008, 23:09 av Ulf »