20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 148603 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #645 på: 05. Feb. 2008, 20:55 »
Så du mener realiteten er at det er usikkert på st. james' om dagen ? Forklar gjerne hva du mener
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 05. Feb. 2008, 21:15 »
Problemet er vel at skribenten vinkler det negativt. En merkelig holdning til en "offisiell" supporterklubb.

Sitat
Alan Shearer ser trolig hvor dette ender og vil ikke ha noe med klubben å gjøre

Dette er jo kun latterlige spekulasjoner, men skribenten tror jo at det går til helvete med klubben. Merkelig hvordan de skal verve medlemmer på den måten.
« Siste redigering: 05. Feb. 2008, 21:18 av aDDis »

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #647 på: 06. Feb. 2008, 02:48 »
Nettopp, og det var det som gikk meg på nervene...hvordan kan en supporter skrive noe sånt ræl? Sånne "fans" trenger vi ikke
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #648 på: 06. Feb. 2008, 19:27 »
Helt greit at supportere mener dette, men at en offisiell supporterklubb skriver det syntes jeg blir totalt feil. Slik jeg ser det skal en (ihvertfall en som er offisiell) supporterside gi leserne fakta, ikke egene meninger (med mindre saken er meget opplagt). Det er en grunn til at man har forum hvor man kan skrive AKKURAT det som passer han.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 06. Feb. 2008, 21:03 »
Måten den artikkelen er skrevet på, gjør meg ganske så overbevist om at det er Weiseth himself, og ikke en ubetalt, godtroende, fullstendig uvitende slave.
Det at forfatteren spekulerer i det tabloidpressen spekulerer i, istedet for å prøve å fremstå som objektiv og nøytral, eller prøve å vinkle det hele i klubbens favør.

Det er så typisk Weiseth. Jeg har sett mye av det den mannen har skrevet opp gjennom årene, og det å spekulere i det vide og det brede, uten et spesielt godt grunnlag, og det å blande egne meninger med en objektiv gjengivelse av en artikkel fra britisk presse. Det er en grunn til at folk skal holde seg unna newcastle.no
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 06. Feb. 2008, 21:08 »
Det er så typisk Weiseth. Jeg har sett mye av det den mannen har skrevet opp gjennom årene, og det å spekulere i det vide og det brede, uten et spesielt godt grunnlag, og det å blande egne meninger med en objektiv gjengivelse av en artikkel fra britisk presse. Det er en grunn til at folk skal holde seg unna newcastle.no
Sier du Joakim, som fortsatt skriver for bladet dems? Eller gjorde det for ikke mange månedene siden ihvertfall.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 06. Feb. 2008, 21:13 »
Jeg HAR skrevet for bladet ja. Og derfor mener jeg at jeg har bedre grunnlag enn de fleste til å kjenne igjen Weiseths skrivemåte.
Jeg meldte meg ut av NUSSC tidlig i høst, og jeg har ikke angret et sekund.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 06. Feb. 2008, 21:59 »
Ser ikke bort i fra at Keegan kan få fyken ganske fort. Ting har ikke gått noe bedre etter at Keegan tok over og jeg er ikke overbevist om at Keegan er riktig mann til å ta Newcastle til nye høyder. Jeg blir slett ikke overasket om Keegan ikke er manager i Newcastle når kalenderen viser 01.01.2009

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #653 på: 07. Feb. 2008, 14:06 »
Ser ikke bort i fra at Keegan kan få fyken ganske fort. Ting har ikke gått noe bedre etter at Keegan tok over og jeg er ikke overbevist om at Keegan er riktig mann til å ta Newcastle til nye høyder. Jeg blir slett ikke overasket om Keegan ikke er manager i Newcastle når kalenderen viser 01.01.2009

Herregud mann, vi har spilt to bortekamper mot Arsenal, og to uavgjortkamper mot lag som er jevngode med oss, og mot Boro hadde vi hatt seieren hadde det ikke vært for dommeren. Negative dust

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #654 på: 07. Feb. 2008, 15:37 »

Herregud mann, vi har spilt to bortekamper mot Arsenal, og to uavgjortkamper mot lag som er jevngode med oss, og mot Boro hadde vi hatt seieren hadde det ikke vært for dommeren. Negative dust

Tja, syntes ikke akkurat at Bolton er jevngode med oss, men er enig i det du sier. Bolton-kampen er uansett den kampen jeg er minst fornøyd med under Keegan. At vi ikke slo Boro, er som du sier dommertrioens feil.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 07. Feb. 2008, 17:45 »
Her har vi altså å gjøre med noen som mener at klubben overhodet ikke har hatt noen problemer, og at Kevin Keegan skal snu alt på hodet med én eneste gang, hvis ikke så er han udugelig og må sparkes snarest. HURRA! HURRA! HURRA!

Bolton-kampen var et resultat av at vi hadde mange sentrale spillere borte, svært få kreative spillere tilgjengelig, og Kevin Keegan hadde hatt jobben i tre dager. Du trodde vel ikke ærlig talt at Stoke-kampen skulle være representativ for hvordan ting skulle bli med en gang Allardyce var borte, eller?
Du ser vel at Bolton er langt bedre enn Stoke, selv om vi er betraktelig bedre enn Bolton?

Ja, Bolton-kampen var skuffende, og langt under min forventning også. Men selv for Kevin Keegan er det ikke gjort på en håndvending å forandre dette laget fra et lag i motgang, til et lag i medgang, fra et lag som spiller kick-and-run til et lag som spiller god, offensiv fotball, gjennom ledd, med innlegg fra kant. Slike ting tar tid. Kevin Keegan hadde en rekke svake resultater i sine første måneder som Newcastle-manager også på 90-tallet. Og selv om vi ikke hadde så gode spillere da, som nå, så er det ikke alltid sånn at gode spillere automatisk gjør et godt lag. Særlig ikke hvis spillerne totalt er blottet for selvtillit, og tro på at de kan skape noe.

Arsenal-kampene var nøyaktig som forventet. Vi ble straffet for nonchalant defensivt spill, og ineffektivitet fremover. Sånn er det bare. Noen få lyspunkt var det dog likevel, og mot Middlesbrough var det bare vår egen ineffektivitet og tre fantastisk dårlige dommere som hindret oss i å vinne.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #656 på: 07. Feb. 2008, 19:51 »
Det jeg sier er at det ikke har blitt noen umiddelbar effekt av trenerbyttet, og at vi har spilt uavgjort i to kamper vi skal og bør vinne.

Jeg sier ikke at det er krise og at jeg ikke har troa på Keegan. Jeg håper like mye som alle andre at Keegan skal klare det sine forgjengere ikke har klart. Jeg hverken forventer eller tror at Keegan skal snu dette over natta. Det tar sin tid å gjøre gull av gråstein, noe Sam ikke fikk sjansen til å bevise.

Men poenget mitt er at jeg forstår de som tror at Keegan kan få sparken fort. Hvis han ikke får ting til å fungere ser jeg ikke bort i fra at han får sparken slik tradisjonen er i Newcastle. Det spørs selvsagt i hvilken grad han mislykkes og hvordan teamspiriten er. Jeg er heller ikke overbevist om at Keegan er riktig mann for å snu dette. Det er lenge siden han har vært manager, og det er ikke utenkelig at han er litt out of date som manager.(sist han var manager endte det jo som kjent med at han fikk fyken) Det er 10 år siden Keegan var manager i Newcastle sist, og Premier League har utviklet seg enormt siden den tid. Så jeg vil si at alle som er veldig optimistiske er naive. Ja, Keegan kan bidra med masse entusiasme, noe vi trenger for tiden, men om manageren Keegan er god nok på lang sikt er jeg ikke overbevist om...

Jeg krysser selvsagt fingrene for at Keegan skal klare å snu dette og at han blir en dyktig manager i årene framover!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 07. Feb. 2008, 23:28 »
Såvidt jeg husker var det Keegan som helt frivillig trakk seg fra City. Men det kan selvfølgelig være at jeg har helt vanvittig dårlig hukommelse.

Jeg mener det er direkte idiotisk å tro at Keegan kommer til å få sparken før denne sesongen er omme, og det virker svært urealistisk at han skal få sparken før 2008 er omme også. Dessuten har jeg større tro på Chris Mort enn Freddy Shepherd. Men jeg er vel gjerne naiv og dum når jeg har det.

Jeg tror vel egentlig at det var det beste vi kunne gjøre på nåværende tidspunkt, å ansette Kevin Keegan. Jeg er også usikker. Jeg er også skeptisk. Men jeg har ikke det minste tro på at det skal gå så vanvittig dårlig at vi ikke greier å spille fotball, ikke greier å score mål og ikke greier å vinne kamper, og at Keegan derfor får fansen på nakken innen sesongen er omme, og sparken innen året er omme. Det er jo en kjent sak at den delen av fansen som på død og liv ønsket Sam ut, nå har fått nøyaktig det de ville. Og det er vel et ganske tydelig signal fra Mort og Ashley om at da har de å ti stille, selv om ting ikke skulle gå helt som forventet i løpet av de første månedene.

Er det NOEN i verden som kan bringe optimisme, håp og skape litt liv i Newcastle igjen, på nåværende tidspunkt, så er det Kevin Keegan.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 08. Feb. 2008, 00:06 »
Enig. Nå som vi har keegan kan ingen klandre manageren for å prøve å vinne fotball kamper, og prøve og spille offensiv fotball. Jeg mener det i seg selv bør ivertfall gi ham ut denne sesongen og fram til januar neste sesong.

men faller vi under streken, noe jeg ser på som usansylig tror jeg det kan bli en nødløsning å sparke ham. Eller At spillerne lager opprør. Det har vell vært en ukultur de siste årene at spillerne begynner å bli illojale mot manageren når det går dårlig. Men vi har spillere sm står for offensiv fotball og vil prøve og vinne og angripe hver eneste kamp. Det var jo derfor mange spillere ble pessimistiske til Allardyce.

Men denne diskusjonen kan vell tas i Keegan tråden? Må ikke spore av den viktige diskusjonen om hvordan vi skalfå straffet weiseth. Har vært alt for stille i det siste. Folk kan vell mase i det evige at de som har blitt svindlet med aksjen ska samle seg og gå til politiet, men virker som ingen bryr seg lenger? Det er neste sånn ejg ønsker at jeg kjøpte den aksjen slik at jeg kunne anmelde han.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #659 på: 08. Feb. 2008, 00:09 »
Ganske enig i det du skriver.

Når det gjelder tro, håp og optimisme så er Keegan uten tvil den beste kandidaten. Når det skal være sagt så tror jeg heller ikke selv at han får sparken, men det ville ikke overasket meg. (virker som en helgardering)

Jeg tror ikke at vi kommer til å spille så dårlig fotball at vi rykker ned, men det spørs jo hva fansen og Mort/Ashley er fornøyd med. Jeg har mine tvil om at Keegan kan få oss til å bli et storlag....

Et filosofisk spørsmål som jeg lurer veldig på selv. Hva tror du kommer til å skje om Newcastle ligger på 14 plass rundt juletider 2008 og vi spiller dårlig fotball?