20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #630 på: 24. Jan. 2008, 16:26 »
Det er lenge siden folk ble oppfordret om å sende inn sine anklager til Nordin, men såvidt jeg har skjønt er det ingen som har meldt seg. For min egen del anser jeg den DVD'en jeg fikk for å ha vunnet den dårlig organiserte konkurransen som ble holdt på treffet etter VIF-kampen i 2004, som betaling god nok for de lovnadene som CW ikke har holdt til meg personlig. Men det er meg. Jeg er ikke den som har blitt lurt trill rundt og snytt for hundrevis, tusenvis av kroner. De som har det har mange ganger blitt bedt om å melde seg. Jeg håper fortsatt at noen har vett til å gjøre det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #631 på: 24. Jan. 2008, 16:44 »
Jeg har heller ingen faste bevis mot han lengre. Og ser ut som om folk flest har latt dette renne ut i sanden... MEN han tar vel en shortcut igjen om ikke så alt for lenge tenker jeg...
Problemet med å komme i kontakt med resten av hans medlemmer er nok i hovedsak den at jeg tipper de sjelden eller aldri bruker internett og kun får info via hans medlemsblad.

Til de av dere som fortsatt mottar medlemsbladet, husk å si opp medlemskapet skriftlig da han har organisert medlemsskapene på samme måte som de fleste aviser og ukeblad. Det er et løpende abonnement som løper helt til det sies opp skriftlig.

Karl

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #632 på: 25. Jan. 2008, 13:27 »
Til de av dere som fortsatt mottar medlemsbladet, husk å si opp medlemskapet skriftlig da han har organisert medlemsskapene på samme måte som de fleste aviser og ukeblad. Det er et løpende abonnement som løper helt til det sies opp skriftlig.

DETTE er viktig (regner jeg med, han er jo truendes til å sende inkasso), j*vla fjott (F***ing twat). >:(

Men vi vinner i morgen ;D
"There will be a handful of teams unbeaten so far this season in the Premier League on Saturday night and we will be one of them.” Kevin Keegan, 15.august 2008

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #633 på: 25. Jan. 2008, 15:04 »

DETTE er viktig (regner jeg med, han er jo truendes til å sende inkasso), j*vla fjott (F***ing twat). >:(

Fjott og Twat er vel ikke helt det samme.... Blir mer rett aa si Dott og twat. Troett naa. GOD HELG!!!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 25. Jan. 2008, 20:22 »
OG hva er så forskjellen på fjott og dott?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #635 på: 25. Jan. 2008, 20:59 »
Fjott er en tulling lagt fram på en litt mer diplomatisk framlagt måte enn å kalle en person idiot, dust osv. Twat har forskjellige meninger alt etter dialekt men er generelt brukt som et vulgært synonym til det kvinnelige kjønnsorgan, noe som gjør at det (nord?)norske uttrykket dott, som ofte refererer til hårkvasten som i enkelte tilfeller omkranser det kvinnelige kjønnsorgan, er mer passende i sammenheng med twat.

Ulf skriver først fjott for så oversetter han det med twat, noe som ikke stemmer med hverandre. Som skrevet : Det var sent på dagen på jobb, jeg hadde akkurat forsøkt å forstå hva en for#¤nna inder forsøkte å si på en dårlig flyradio i en time så det ble en spøkete, pirkete slutt på arbeidsdagen min.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #636 på: 25. Jan. 2008, 21:32 »
Det var Karl, ikke Ulf som skrev det, men ellers riktig...

Karl

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #637 på: 28. Jan. 2008, 15:05 »

Fjott og Twat er vel ikke helt det samme.... Blir mer rett aa si Dott og twat. Troett naa. GOD HELG!!!!!
Kall ham hva dere vil, det hørtes bare riktig ut den dagen. Burde slått opp i Wikipedia:

The word possibly originates from the Old Norse thveit meaning cut, slit, or forest clearing

Hadde bare våre spillere hatt samme engasjemang på banen som dere ;) Kanskje det blir bedre med Wise som Nr.2 :)

"There will be a handful of teams unbeaten so far this season in the Premier League on Saturday night and we will be one of them.” Kevin Keegan, 15.august 2008

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #638 på: 04. Feb. 2008, 22:44 »
http://www.newcastle.no/nyheter/02kk.htm

Hvem er det som skriver denne møkka? Haha
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 04. Feb. 2008, 22:47 »
utrolig og lage ein slik artikkel på grunnlag av bookmakerne. Men er vel Weiseth sjølv som skrier eller har han forsatt slaver til og skrive for seg ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 04. Feb. 2008, 23:58 »

Ser ikke helt problemet med den artikkelen. De skriver bare om det som faktisk er realiteten om dagen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 05. Feb. 2008, 00:04 »

Ser ikke helt problemet med den artikkelen. De skriver bare om det som faktisk er realiteten om dagen.

Keegan sparkes før sommeren ?
Artikkelen er jo laga som det liksom kan skje bare fordi bookmakerne har laga til eit bet.
Keegan sparkes garantert ikkje før sommeren. Det kan skje at han får fyken før året er omme, men ikkje før sommeren det er for drøyt skjølv til Newcastle og vera.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #642 på: 05. Feb. 2008, 00:15 »

Keegan sparkes før sommeren ?
Artikkelen er jo laga som det liksom kan skje bare fordi bookmakerne har laga til eit bet.
Keegan sparkes garantert ikkje før sommeren. Det kan skje at han får fyken før året er omme, men ikkje før sommeren det er for drøyt skjølv til Newcastle og vera.
Forfatteren sier jo aldri at han tror Keegan får sparken. Han bare skriver om hva bookmakeren tror. Og det må han vel få lov til? Er jo ingen tvil om at Keegan har ankommet cirkus Newcastle og at han mislyktes i januarvinduet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #643 på: 05. Feb. 2008, 20:44 »
Kødder du eller? Dette er jo så tabloid "journalistikk" som du får det

Så kom Keegan inn, plutselig etterfulgt av tre vise menn med Dennis Wise i spissen. Alan Shearer ser trolig hvor dette ender og vil ikke ha noe med klubben å gjøre. Ja, han sa høflig nei, men hva tenker han egentlig?

Ren spekulering og forsøk på å vri noe negativt ut av en situasjon.

Og på de tre første kampene under Keegan har laget ikke scoret og knapt nok skapt sjanser. Og da er det kanskje ikke så rart at bookmakerne allerede nå gir odds på at Keegan ikke en gang holder til sommeren. Og det at oddsen kun er 2,75 sier mye om hvor usikkert alt er på St. James` Park om dagen!
En haug med spillere borte, et resterende mannskap som har blitt forsøplet av Allardyce-fotball siden i sommer, 0-0 mot Bolton og så to tap på bortebane mot et av PL's og Europas beste lag + et uavgjort-resultat mot Middlesbrough der dommeren var helt for jævlig. Alt av uttalelser fra eieren av klubben tyder på at Keegan skal bli her lenge, og at han skal få uhorvelige mengder med penger til spillerkjøp. Usikkert på St. James' Park? Jeg syns ikke det har sett så lyst ut på flere år. Hvis du fortsatt syns dette var godt skrevet av newcastle.no-folka så må jeg le av deg danield.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #644 på: 05. Feb. 2008, 20:53 »
Du skal få lov til å le helt til døden tar deg du, Tommy.

Jeg har da aldri sagt at dette er godt skrevet, jeg sier bare at de faktisk kommenterer realiteten.