20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 148897 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #510 på: 25. Okt. 2007, 18:51 »
Si det...
Såpeserie :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 25. Okt. 2007, 21:02 »
Ikke medlemskort nå heller? Og jeg som trodde CW var i ferd med å redde sitt eget skinn, og så gjør han en slik bommert.
Trodde mannen var smartere enn som så, men der tok jeg skammelig feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #512 på: 25. Okt. 2007, 21:04 »
Følg med før dere kritiserer. Har vært en sak liggende ute på newcastle.no om at medlemskortene ble litt forsinket, men de som ville ha de før neste blad kommer ut kunne sende en mail og kortet ville bli sendt så fort det er ferdig.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #513 på: 25. Okt. 2007, 21:07 »
Han er ikke akkurat noe Petter Smart. Men dette er direkte løgn, iallefall siden det står på 1 side det skulle komme. Men det er vel ikke direkte lett å være schisofren. Tenkte siden han heter både Christian, Thomas å Lene ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #514 på: 25. Okt. 2007, 21:13 »
Han er ikke akkurat noe Petter Smart. Men dette er direkte løgn, iallefall siden det står på 1 side det skulle komme. Men det er vel ikke direkte lett å være schisofren. Tenkte siden han heter både Christian, Thomas å Lene ;D
Skjekket det nå? Men hva skal vi da tro. Det som står i bladet, eller det som står på supportersiden. Å hvem er i det hele inntresert i det kortet nå,sånn som dette har utviklet seg..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 25. Okt. 2007, 21:16 »
Er du som maser om dette jævla kortet, så virker jo som du er interessert!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #516 på: 25. Okt. 2007, 21:19 »
Hvorfor er du alltid så hissig, Danield? :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #517 på: 25. Okt. 2007, 21:23 »
Er da ikke hissig, bare lei av at folk skal kritisere uten å ha fakta på bordet. Greit nok at Weisteh er en jævel, men alt han gjør bør ikke være galt fordet!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #518 på: 25. Okt. 2007, 21:29 »
Følg med før dere kritiserer. Har vært en sak liggende ute på newcastle.no om at medlemskortene ble litt forsinket, men de som ville ha de før neste blad kommer ut kunne sende en mail og kortet ville bli sendt så fort det er ferdig.
Og vi skal tro på denne historien, når den har blitt gjentatt tusen ganger? For min del gir jeg blanke f..., jeg har meldt meg ut uansett, og anbefaler alle andre å gjøre det samme. NUSSC kan ikke reddes.

Har man grunn til å tro på noe av det Weiseth sier, uansett om det står i medlemsbladet eller på nettsidene? Hvor mange ganger har egentlig Christian Weiseth holdt ord?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #519 på: 25. Okt. 2007, 21:33 »
Er da ikke hissig, bare lei av at folk skal kritisere uten å ha fakta på bordet. Greit nok at Weisteh er en jævel, men alt han gjør bør ikke være galt fordet!

Hehe. Forsvarer ikke noen her, har bare lagt merke til at du er frampå med noen friske kommentarer og banneord her og der :)

For å slutte med avsporingen så er det jo rett og slett utrolig at folk fortsatt sitter og venter på dette medlemsbladet (og nå medlemskortet også). Dere burde ha meldt dere ut for lenge siden, og hvis dere fortsatt ikke har gjort det så gjør det i dag eller morgen. Man taper da et par utdaterte medlemsblad med måneder gammelt stoff og muligheten til å sende inn sitt drømmelag i samme bladet. Demonstrer at dere er misfornøyde med å melde dere ut, det er mitt råd.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #520 på: 25. Okt. 2007, 21:39 »
Sitter ikke akkurat å venter på bladet, å medlemskortet i det hele tatt. Hadde ikke lest den siden i supporterklubben, siden jeg ikke har innteresse av det i det hele tatt. Som Joakim sier, hvor mange ganger har han holdt det han har lovet??
Samme hva som skjer, for det skjer ikke med meg som medlem.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #521 på: 25. Okt. 2007, 22:07 »
Skjekket det nå? Men hva skal vi da tro. Det som står i bladet, eller det som står på supportersiden. Å hvem er i det hele inntresert i det kortet nå,sånn som dette har utviklet seg..

Det som står på siden seff. Det i bladet er historie...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 26. Okt. 2007, 13:22 »
Sjønner ikkje vitsen med dette medlemskortet. Fekk ikkje medlemskort den gang eg var medlem for 3-4 år siden heller. Og det er ikkje akkurat noke og brife med "hey sjekk her ka eg har medlemskort i nussc det betyr at eg eg støtter Christian Weiseth så han kan reisa buisness class på  flyreisene hans til Madrid og Manchester når så det så."
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #523 på: 26. Okt. 2007, 16:30 »
Eg fikk medlemskort, det så ut som noe en 3 åring hadde klikket og skrevet på. Men får ihvertfall tilbake det eg har betalt, eller nesten alt...han CW er en sleip jævel.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #524 på: 26. Okt. 2007, 16:41 »
Er det fremdeles bare et usselt medlemskort i tynn papp, som en treåring har klusset på?