20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 148734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #525 på: 27. Okt. 2007, 03:33 »
Skulle ikke forundre meg om han ansatte små barn til å lage de kortene. Slipper det å bli noe jobb for han. Der har vi enda en ting vi kan ta han for ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #526 på: 27. Okt. 2007, 09:58 »
Hei der..
Er det noen som virkelig har fått dette medlemskortet sltså?? Isåfall, kan noen ta et bilde av kortet å legge det inn på denne siden. Slik at enn kan se hva i granskogen denne fyren har laget?
Hadde vært morsomt å sett denne postit lappen som skal ha kommet ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #527 på: 27. Okt. 2007, 10:54 »
Er det fremdeles bare et usselt medlemskort i tynn papp, som en treåring har klusset på?

Det stemmer. Har meldt meg ut og har sendt brev til han ang det. Men allikavell sender han meg både medlemsblad og medlemsblad, tulling.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 28. Okt. 2007, 12:00 »
Herman vil visst gi tilbake alle pengene for den falske aksjen, så han innrømmer det jo da selv også at aksjen er fake.

Sitat: "Vi ønsker ingen misfornøyde kunder. Bare send inn aksjen så skal du få pengene tilbake."

Høres ut som et triks. Man sender inn aksjen og så skjer det ingenting?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 28. Okt. 2007, 12:21 »
Dere må jo ikke finne på å sende inn aksjene!! Da gir vi jo bort beviser i en eventuell sak mot han!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #530 på: 28. Okt. 2007, 13:15 »
Nei. Selvsagt ikke... Men på tide noen gjør noe, hjelper ikke sitte her og sutre...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #531 på: 28. Okt. 2007, 13:29 »
Ja hva skjer?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #532 på: 28. Okt. 2007, 19:02 »
GÅ T POLITIET ASAP!!

Dette må han IKKE slippe unna med!!!!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #533 på: 30. Okt. 2007, 21:18 »
Skjer det noe mer i denne saken?? Eller blir det bare med kritiske bemerkninger på dette forumet slik at CW slipper unna denne gangen også??

Jeg håper virkelig de som har noe å ta han på tar han på det, slik at han får svi for svindelen han har bedret i årevis.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #534 på: 30. Okt. 2007, 21:26 »
Jeg vet. Mannen svindler dere med å selge falske aksjer, og dere lar han komme unna? Hadde jeg blitt svindlet ville jeg ringt politiet med øyeblikkelig virkning.

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #535 på: 30. Okt. 2007, 22:15 »
Har supporterunionen fått med seg dette med aksjene? Dette burde foresten stått på hovedsiden slik at folk som bare er innom newutd kan få det med seg. Er nok mange som er innom siden i tillegg til newcastle.no men  som aldri ser på forumet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 31. Okt. 2007, 01:43 »
Flott tiltak av Nordin. Det er absolutt på tide at folk får ut fingeren nå. CW gjør alt han kan for å redde skinnet sitt nå, både fordi han ønsker å unngå mer negativ publisitet fra pressen og fordi han nok er redd for påtalemyndighetene. Skal vi få satt en stopper for denne svindleren og la ham gjøre opp for seg i størst mulig grad er nok dette den beste sjansen vi noen sinne får...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 31. Okt. 2007, 16:01 »
At supporterunionen fortsatt har en link til newcastle.no er en skam! jeg blir rett og slett forbannet. Sammarbeidet burde vært brutt for lenge siden, og det er helt utrolig at de bidrar til å lure folk inn i klørne til weiseth.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #539 på: 31. Okt. 2007, 19:14 »
De har jo nettopp hatt et styremøte hvor blant annet NUSSC-saken var oppe til diskusjon. I møtereferatet står ingenting om konklusjonen på denne saken fra deres side. Ser forøvrig også at styret går inn for fortsatt medlemsskap for NUSSC som supporterklubb for Newcastle i årsmøtet som skal være nå i november, og det uten anmerkninger... Kan noen kontakte ledelsen i Supporterunionen og be de nekte NUSSC videre medlemsskap! Jeg sender mail i allefall. Anbefaler at flere gjør det samme.