20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 147568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #600 på: 06. Des. 2007, 17:56 »
Ja de med aksjeer må få fingen ut!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 06. Des. 2007, 18:15 »
Snodig egentlig. Det er mange som har ropt høyt og lenge at de har blitt bedratt av CW, og det var ikke få som reagerte da AK og Siv Anita begynte å snakke om aksjeer. Men når beviser blir bedt om å legges frem er det tilsynelatende svært få som melder seg. Vet ikke om det faktisk er sånn at det bare var AK som ble utsatt for aksjesvindel, eller om det er ingen som greier å legge frem bevis, eller om det er ingen som vil legge frem bevis når det kommer til stykket. Men skal vi ta CW en gang for alle, så trenger vi i aller høyeste grad beviser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #602 på: 06. Des. 2007, 19:38 »
Den posten hvor dere ba om aksjer lå vel ikke ute så veldig lenge på hovedsiden? Burde den ikke ligge fast på siden, slik at de som abre er innom en skjelden gang kan få det med seg?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 06. Des. 2007, 21:27 »
Weiseth will survive. Det som er blitt svindla gidder ikkje gjøre nokke med det så da er det opp til Weiseth kor lenge han gidder holde på. Han har nok lagt noken skummle planer for neste sesong allerede ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #604 på: 06. Des. 2007, 22:28 »
Heilt ufattelig at han ska komme unna igjæn!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 06. Des. 2007, 22:58 »
Sko han nokongong bli tatt så var det no. Vanntette bevis og alt. Weiseth kommer ikkje til ta ein så stor risk igjen.
Ikkje noke problem for meg men jekla kjipt for alle det som er og kommer til og bli lurt det kommende sesongene.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #606 på: 15. Des. 2007, 12:34 »
ser at nettsida dems er nede nå, noe grunn til det?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #607 på: 15. Des. 2007, 14:54 »
ser at nettsida dems er nede nå, noe grunn til det?
Den er oppe nå...

De har forøvrig fortsatt en del trafikk, noe som for meg tyder på at det er ALT for mange der ute som ikke er oppmerksom på måten ting drives der...

Estimert treff siste 30 dager er 11.100 sammenlignet med newutd.no's 4800...
Det er forsiden til hver av stedene jeg nå refererer til. Alt i følge trafficestimate.com

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 16. Des. 2007, 13:17 »
Ett spørsmål til dere som var aktive på nussc sitt forum, er det noens som har en anelse om hvor det ble av den respekterte moderatoren Henning Fjeldheim? Fyren var vel kanskje den mest aktive før han plutseleg forsvant sporløst, bortimot 1/2 år før helvette var ett faktum. Var kriterier for å bli mod når dei skulle velges, blandt annet att man måtte vere regelmessig innom. Atle Kristian fikk aldri noen besjed om hvorfor han frsvant, noe som gjorde at AK måtte ta hele mod jobben alene...

Kanskje ett unødvendig spørsmål, men eg har tenkt en del på det...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #609 på: 16. Des. 2007, 18:13 »
Tror ikke Henning var noen fiktiv person. Han har vel vært aktiv på forumet siden forumets morning, vel til og med når CW vanket fritt der inne og spredde dritt.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #610 på: 16. Des. 2007, 20:06 »
Etter det jeg husker om Henning Fjeldheim var han i en jobb hvor han reiste en del offshore og dermed var borte i kortere eller lengre perioder. Tror heller ikke han var en fiktiv CW person. Minnes at han leverte en del artikler til medlemsbladet m jevne mellomrom også- og de var definitivt ikke skrevet av CW.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 16. Des. 2007, 22:13 »
Ok. Har heller ikke tvilt på at Fjeldheimen vandrer rundt på denne kloten, og at han er en av CW's menn. Synes bare at det var litt rart av han å stikke av fra jobben som mod uten å si ifra til AK som han delte jobben med...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 18. Des. 2007, 22:09 »
Fjeldheim var nok ikke en av CWs menn. Ihvertfall ikke som han selv visste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #613 på: 20. Des. 2007, 23:30 »
Jeg har ikkke skrevet innlegg på en måned. er jeg CWs mann da?
 ::) ::) ::)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 20. Des. 2007, 23:33 »
Vi snakker om det gamle nussc forumet der en av dei mest respekterte deltakerane som også var mod, bare forsvant. Eg har ikke sagt at eg tror Fjeldheimen er en av CW sine, men tok bare opp denne saken her, så slapp eg å lage en ny tråd. det var egentlig en avsporing fra topic ;)